vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Tämähän se, on ollut ihmiskunnan ikiaikainen arvoitus. Kumpi oli ensin, parsa vai pekoni?
Prinssi Charles näyttää nykyään vanhemmalta kuin juuri 99-vuotiaana kuollut isänsä
Kisapuisto muistaakseni pyysi että kirjoitusoikeudet poistetaan. Ei tainnut riittää itsehillintä kirjoittamisen lopettamiseksi.Poliittinen keskustelu voi olla vaarallista. Kun katsoo Löylyhuoneen puolelle, niin siellä näkyy aika monta ketjua, joiden avaaja on saanut lähtöpassit: Jags, Poutros Poutromos, Dee Snider, Kisapuisto, Battleaxe, scholl ja mixu nyt ainakin.
Minä taas muistelen, että Kisis teki palstaitsemurhan.Kisapuisto muistaakseni pyysi että kirjoitusoikeudet poistetaan. Ei tainnut riittää itsehillintä kirjoittamisen lopettamiseksi.
Avautui se miksi en ole vittuuntunut Hallitukseen, koronarajoitteisiin, tiedotustilaisuuksiin yms. En katso tiedotustilaisuuksia tai käytä päiviäni miettien sitä mitä tapahtuu ja koska rajoitukset poistuvat. Ilmeisesti monet muut käyttävät aikansa näin ja siksi heitä vituttaa esim. Krista Kiuru.
Minä taas muistelen, että Kisis teki palstaitsemurhan.
Kyllä se näytti olleen pyyntö kirjoitusoikeuksien poistosta lopullisesti.Tää oli tässä. Voitteko poistaa mun nimimerkin käytöstä lopullisesti? Kiitos.
Muistin väärin. Hämärä mielikuva kuitenkin on, että juuri ennen poistumistaan veti palstalle sellaisen viestin tai viestit, että sillä olisi pitkän pelikiellon tai porttikiellon saanut.Kyllä se näytti olleen pyyntö kirjoitusoikeuksien poistosta lopullisesti.
Emmää tohon duunipaikkaongelmaan osaa mitään sanoo, mutta aikanaan kun käräjillä Mahmud oli jälleen miestaposta tuomiolla Suomessa ja tuomari siinä sitten nuhteli että tulet saatana tänne ja tapoit jo kolmannen viattoman paikallisen! Mahmoud siihen notta "joo, mutta Suomi on viälä voiton pualella, kun nussin viis tilalle."Oon tässä taas vähän tutkaillut nettiä ja vastaan on tullut tällaisia "ulkomaalaiset tulee ja vie meidän naiset ja työpaikat!" avautumisia. Ja sitten avautui että mähän olen just tällainen ulkomaalainen. Tulin tänne Romaniaan ja vein yhden naisen ja yhden työpaikan. Hihi en kyllä tiedä yhtään miten tähän nyt pitäisi suhtautua.
Oon tässä taas vähän tutkaillut nettiä ja vastaan on tullut tällaisia "ulkomaalaiset tulee ja vie meidän naiset ja työpaikat!" avautumisia. Ja sitten avautui että mähän olen just tällainen ulkomaalainen. Tulin tänne Romaniaan ja vein yhden naisen ja yhden työpaikan. Hihi en kyllä tiedä yhtään miten tähän nyt pitäisi suhtautua.
Kuljin Malmin putkessa jo 30 vuotta sitten. Nykyään ihan lasten leikkiä koko Malmi putkineen.Malmin putkesta oli kuvaa uutisissa. En tiedä mistä kertoi kun oli äänettömällä. Hitto toissa päivänä täällä oli näyttävä poliisioperaatio. Keskustassa oli puukotettu joku. Aina välillä täällä Malmillakin. Ja poliisi ampuu jengiä perseeseen. Anna mä arvaan. Te luette näitä seuraavana päivänä lehdistä?
No nyt on pallikas steitmentti. Et kestäs Malmin ringissä luultavasti varttiakaan.Nykyään ihan lasten leikkiä koko Malmi putkineen.
Anna mä arvaan. Te luette näitä seuraavana päivänä lehdistä?