Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 677 056
  • 33 830

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiemmin jo avautui, mutta noissa joissain uusimmissa Mineissä on hienot takavalot. Brittien lippu.
On hienot. Oispa jossain miesten autoissa vastaavia hienouksia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Myös keski-euroopan Alppiliigassa nähtiin suomalainen sotaveteraani. Raato Summasen luotsaaman mestarijoukkue Olimpija Ljubljanan maalia vartioi nimittäin taistelija Paavo Hölsä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aamulehdessä kolumni oli otsikoitu: "Tampereen punainen ongelma." Piti lukea teksti pariin kertaan, mutta kyllä siinä todella puhuttiin liikennevaloista. Oli vielä etusivulla aseteltu hieman hämäävästi niin, että näytti kainalojutulta Marinin kehysriihikommenttijutun alla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Tampereen punainen ongelma."
Tossa naapurissa, Nokialla, tuo punainen ongelma lienee ihan todellisuutta tänäkin päivänä. Kai sen nyt jonkinlaiseksi ongelmaksi voi laskea jos valtuusto vilisee punikkeja. Tosin, ehdat kunnon taistokommarit ei taida isommin enää rellestää, kun äänitykki Herkku Hernesniemi liittyi Tuonelan taistolaisiin reilu 5v. sitten.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Välillä palstalla tulee vastaan nimimerkki @eriatarka . On sen verran erikoinen nimimerkki, että olen usein miettinyt mitä mahtaa tarkoittaa ja koittanut lukea lopusta alkuun ja vaihdella kirjainten paikkaa, mutta ei vaan aukea. Tänään kuitenkin löysin kirppikseltä The Mars Voltan levy De-Loused in the Comatorium ja asia avautui minulle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Välillä palstalla tulee vastaan nimimerkki @eriatarka . On sen verran erikoinen nimimerkki, että olen usein miettinyt mitä mahtaa tarkoittaa ja koittanut lukea lopusta alkuun ja vaihdella kirjainten paikkaa, mutta ei vaan aukea. Tänään kuitenkin löysin kirppikseltä The Mars Voltan levy De-Loused in the Comatorium ja asia avautui minulle.
"Eriatarka is short for Eriatarka House of Facial and Muscular Corrections, the office of Dr. Wolfram Tarant, MD. Tarant has an unspecified number of dog heads for hands which gnaw and rip flesh apart and then lick the wounds (I believe their saliva has some sort of healing quality). This is Tarant’s method of surgery, which he uses to turn Cerpin into Clavietika Los Tres Ojos."

Jessusperkele, nyt lennetään kyllä korkeella ja NIIN hyvissä hapoissa että rupes oikeen yksisarviset tanssiin liekkimeressä omissa silmissä pelkästä lukemastani!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Petri Kontiola on pelannut Tapparassa viimeksi kaudella 2006-2007. Joo olen hyvin tietoinen, että Konna on pelannut leijonaosan urastaan KHL-kaukaloissa, mutta jotenkin minulle on tullut mielikuva hänestä niin tapparammiähenä kuin olla voi, että olin varma hänen pelanneen jonkun kauden kirvesrinnoissa myös viime vuosina.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vai olisiko kuitenkin french dog?
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hot dog sämpylä valmiilla nakkikololla on, noh, aika irstas keksintö
Vai olisiko kuitenkin french dog?
Sehän se. Joskus aikoinaan tilasin Shelliltä moisen itselleni välipalaksi. Tiskin takana oli nuorehko tyttö sekä vähän vanhempi nainen. Nuorempi taisi olla ensimmäisiä päiviä töissä, joten vanhempi avusti, että ennen nakin laittamista sämpylän sisälle pitää laittaa siihen reiän kohdalle ketsuppia/sinappia, koska "se toimii liukkarina tässä hommassa". Tämä toki itseni (asiakkaan) kuullen, olipahan makunautinto.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sehän se. Joskus aikoinaan tilasin Shelliltä moisen itselleni välipalaksi. Tiskin takana oli nuorehko tyttö sekä vähän vanhempi nainen. Nuorempi taisi olla ensimmäisiä päiviä töissä, joten vanhempi avusti, että ennen nakin laittamista sämpylän sisälle pitää laittaa siihen reiän kohdalle ketsuppia/sinappia, koska "se toimii liukkarina tässä hommassa". Tämä toki itseni (asiakkaan) kuullen, olipahan makunautinto.

Taisi justiinsa selvitä Fingerpori-hahmo Rivo-Riitan todellinen esikuva :D
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Huom! Jos sinulla on kuulokkeet jotka eivät mene päälle tai paritu, kokeile ensimmäisenä laittaa 3.5 mm piuha paikoilleen. Tämä resetoi Bluetoothin ja ratkaisee 99% ongelmista.

Tää on ihan hyvä tietää jos ja kun jossain mökeillä tappelee miksi vintussa se joku Harman-Kardoni ei vaan soi.

Edit. Ainiin ja lähde siis Valcon aspasivu, kun omat luurit ei yhtäkkiä pariutuneet eikä menneet päälle vaikka valot vilkku. Ja vastaavia ongelmia muissakin bt-vehkeissä ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Väärässä olevista mainitseminen oli huonosti ymmärretty kevennys Päivi Räsänen -ketjuun. Moni on siis väärässä ja lisäksi tyhmä.

Sekään ei ole muuten kiellettyä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niko Hovinen on vasta 33-vuotias. Kaveri aloitti miesten peleissä hyvin nuorena, mutta ajatella hänen pelanneen jokerimaalilla, jolloin joukkueen ykköstähtinä viilettivät Petri Varis ja Tim Stapleton! Pitkä ja komea komea ura miehellä, vaikka Tarunhohtoisen portit eivät valitettavasti auenneetkaan.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huom! Jos sinulla on kuulokkeet jotka eivät mene päälle tai paritu, kokeile ensimmäisenä laittaa 3.5 mm piuha paikoilleen. Tämä resetoi Bluetoothin ja ratkaisee 99% ongelmista.

Olikohan tämä oikea neuvo vai läppä? Nuo Valcon verkkosivut on meinaan tehty kieli aika tiukasti poskessa. Kannattaa käydä lukemassa, sieltä saa hyvät naurut. "Valcon viherpesukampanja - Osta kuulokkeet, istutamme puun. Muista yritysten viherpesukampanjoista poiketen, menemme itse sinne peräkorven suolle ja istutamme omin pienin kätösin kaikki luvatut taimet. Meillä ei ole varaa palkata kepun nuorisojärjestöä istuttamaan, niin istutetaan itse ja laitetaan omat lapset ja perheenjäsenet väkisin mukaan talkoisiin.". Näistä tulee Jufo Peltosen jutut mieleen, onkohan Jufon käsialaa?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Olikohan tämä oikea neuvo vai läppä? Nuo Valcon verkkosivut on meinaan tehty kieli aika tiukasti poskessa. Kannattaa käydä lukemassa, sieltä saa hyvät naurut. "Valcon viherpesukampanja - Osta kuulokkeet, istutamme puun. Muista yritysten viherpesukampanjoista poiketen, menemme itse sinne peräkorven suolle ja istutamme omin pienin kätösin kaikki luvatut taimet. Meillä ei ole varaa palkata kepun nuorisojärjestöä istuttamaan, niin istutetaan itse ja laitetaan omat lapset ja perheenjäsenet väkisin mukaan talkoisiin.". Näistä tulee Jufo Peltosen jutut mieleen, onkohan Jufon käsialaa?
Hah, joo läpändeerosta kyllä riittää, joskin välillä menee jo oman huumorinsietokyvyn ylärajoille - käyttöohjeetkin ovat täyttä kultaa, ei siinä. Mutta kyllä tuo lainaamani ohje tuntuisi pätevän ja ainakin omissa Valcoissa on kahdesti ollut sama ihmeellinen bt-yhdistämisonglema eikä kuulokkeet ole menneet päälle, vaikka ovatkin oikeasti päällä, eli esim. noise canceling toimii kyllä. Piuha kiinni, piuha irti ja avot, johan skulaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös