Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 719 389
  • 33 937

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Punajuuren syömisellä myös.
Joo - noiden värivirheiden kanssa vielä tulee toimeen, mutta parsa aiheuttaa semmoiset hajuhaitat, että vaimokin kerran parsan syönnin jälkeen (pöntöllä istuessaan) kysyi, onko meillä jokin viemäri tukossa, kun haisee niin kovin tunkkaiselle.
Asia selvisi, kun minäkin totesin suoritukseni jälkeen saman ja osasimme lopulta vetää oikeat johtopäätökset.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Avautui taas, että parsan syömisellä on omat seurauksensa - sen huomaa, kun käy vessassa pissalla.
Oliko se noin 40% väestöstä, jolle parsa tuon tekee, vai oliko se 40% väestöstä, joka haittaa sen? No, oli kumpi tahansa, välttelen tuon takia parsaa, varsinkin jos on jotain sutinaa tiedossa, koska virtsa ei ole ainoa, joka silloin haisee.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olen siinä onnellisessa asemassa, että en edes tykkää parsasta. En pekonilla, enkä ilman.

Minä syön pekoniparsani pelkällä pekonilla ilman parsaa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Lars Kepler ei olekaan joku ruotsalainen ukko, joka kirjoittaa dekkareita, vaan itse asiassa ruotsalainen aviopari Alexander Ahndoril ja Alexandra Coelho Ahndoril.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Aasi onkin ylättävän sympaatinen eläin. Eli ei tässä kai enää voi sanoa tyhmiä ihmisiä aaseiksi. Toisaalta ei tässä kyllä voi sympaatistakaan ihmistä kutsua aasiksi kun siitä saattaisi syntyä väärinkäsityksiä.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Prinssi Charles näyttää nykyään vanhemmalta kuin juuri 99-vuotiaana kuollut isänsä

No ei kyllä. Philipistä paistaa ihan eri tavalla ns. vanhuuden hauraus, esim. ihossa paljon enemmän iän tuomaa pigmenttihäiriötä ja sen kimmoisuus on paljon heikompi kuin pojallaan (katso ryppyjä esim. kaulan iholla ja silmien alla). Myös karvoitus on muuttunut huomattavasti "hennommaksi" kuin pojallaan. Charles näyttää kyllä tuossa kuvassa väsyneemmältä tuolla ilmeellä ja roikkuvilla silmäluomillaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Krylja Sovetov, eli Neuvostosiivet, on moskovalainen puna-armeijan ilmavoimien urheiluseuran jääkiekkojoukkue. Tämän toki tiesin. Mutta PFK Krylja Sovetov, eli ilmavoimien urheiluseuran jalkapallojoukkue ei olekaan Moskovasta, vaan Samarasta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui se miksi en ole vittuuntunut Hallitukseen, koronarajoitteisiin, tiedotustilaisuuksiin yms. En katso tiedotustilaisuuksia tai käytä päiviäni miettien sitä mitä tapahtuu ja koska rajoitukset poistuvat. Ilmeisesti monet muut käyttävät aikansa näin ja siksi heitä vituttaa esim. Krista Kiuru.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Poliittinen keskustelu voi olla vaarallista. Kun katsoo Löylyhuoneen puolelle, niin siellä näkyy aika monta ketjua, joiden avaaja on saanut lähtöpassit: Jags, Poutros Poutromos, Dee Snider, Kisapuisto, Battleaxe, scholl ja mixu nyt ainakin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Poliittinen keskustelu voi olla vaarallista. Kun katsoo Löylyhuoneen puolelle, niin siellä näkyy aika monta ketjua, joiden avaaja on saanut lähtöpassit: Jags, Poutros Poutromos, Dee Snider, Kisapuisto, Battleaxe, scholl ja mixu nyt ainakin.
Kisapuisto muistaakseni pyysi että kirjoitusoikeudet poistetaan. Ei tainnut riittää itsehillintä kirjoittamisen lopettamiseksi.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kisapuisto muistaakseni pyysi että kirjoitusoikeudet poistetaan. Ei tainnut riittää itsehillintä kirjoittamisen lopettamiseksi.
Minä taas muistelen, että Kisis teki palstaitsemurhan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Avautui se miksi en ole vittuuntunut Hallitukseen, koronarajoitteisiin, tiedotustilaisuuksiin yms. En katso tiedotustilaisuuksia tai käytä päiviäni miettien sitä mitä tapahtuu ja koska rajoitukset poistuvat. Ilmeisesti monet muut käyttävät aikansa näin ja siksi heitä vituttaa esim. Krista Kiuru.

Juurikin näin. Eihän se ole mielessä juurikaan jos näitä asioita ei seuraa. Minäkin alkuun seurasin korona-uutisia, tiedotuksia ja tiedotustilaisuuksia sekä keskusteluita suurella mielenkiinnolla ja hyvinkin aktiivisesti mutta sitten se kiinnostus vain lopahti. Silloin joskus aiemmin tuntui että hallitus on nyt lähempänä minua kuin koskaan aiemmin koska tekevät päätöksiä jotka vaikuttavat suoraan minunkin elämään. Tekevät varmaan vieläkin tällaisia päätöksiä mutta ei näitä jaksa enää seurata niin suurella mielenkiinnolla.

Ei tällaisista henkilöistä kuin Krista Kiuru jaksa tietenkään olla vittuuntunut jos ei seuraa niin kovasti näiden tekemisiä.

Ja olen huomannut myös että tähän rajoitettuun elämään on jo sopeutunut ja tottunut. Ei sitä enää niin paljoa sure näitä rajoituksia kun on jo tottunut tähän tämän hetkiseen elämään. Viisas sopeutuu vai miten sitä sanotaan...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kyllä se näytti olleen pyyntö kirjoitusoikeuksien poistosta lopullisesti.
Muistin väärin. Hämärä mielikuva kuitenkin on, että juuri ennen poistumistaan veti palstalle sellaisen viestin tai viestit, että sillä olisi pitkän pelikiellon tai porttikiellon saanut.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että olen turhaan pulittanut navigaattorin päivityksestä vekottimen (Garmin) myyneelle firmalle. Tänään kokeilin tehdä sen itse, eikä todellakaan ollut vaikeaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pöytätenniksessä erävoittoon vaaditaan nykyään 11 pistettä, eikä 21 pistettä, kuten itse olen peliä aikanaan pelannut.

Vissiin muuttunut jo ajat sitten. No enpä ole kyllä pelannut ainakaan 20 vuoteen.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon tässä taas vähän tutkaillut nettiä ja vastaan on tullut tällaisia "ulkomaalaiset tulee ja vie meidän naiset ja työpaikat!" avautumisia. Ja sitten avautui että mähän olen just tällainen ulkomaalainen. Tulin tänne Romaniaan ja vein yhden naisen ja yhden työpaikan. Hihi en kyllä tiedä yhtään miten tähän nyt pitäisi suhtautua.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon tässä taas vähän tutkaillut nettiä ja vastaan on tullut tällaisia "ulkomaalaiset tulee ja vie meidän naiset ja työpaikat!" avautumisia. Ja sitten avautui että mähän olen just tällainen ulkomaalainen. Tulin tänne Romaniaan ja vein yhden naisen ja yhden työpaikan. Hihi en kyllä tiedä yhtään miten tähän nyt pitäisi suhtautua.
Emmää tohon duunipaikkaongelmaan osaa mitään sanoo, mutta aikanaan kun käräjillä Mahmud oli jälleen miestaposta tuomiolla Suomessa ja tuomari siinä sitten nuhteli että tulet saatana tänne ja tapoit jo kolmannen viattoman paikallisen! Mahmoud siihen notta "joo, mutta Suomi on viälä voiton pualella, kun nussin viis tilalle."
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oon tässä taas vähän tutkaillut nettiä ja vastaan on tullut tällaisia "ulkomaalaiset tulee ja vie meidän naiset ja työpaikat!" avautumisia. Ja sitten avautui että mähän olen just tällainen ulkomaalainen. Tulin tänne Romaniaan ja vein yhden naisen ja yhden työpaikan. Hihi en kyllä tiedä yhtään miten tähän nyt pitäisi suhtautua.

Ulkomaalaiset vaan loisii eikä tee töitä. Ja ne vie meidän työpaikat. Jos mulla olisi firma niin en kyllä perkele ulkomaalaista töihin palkkaisi. Miksei ne mee töihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös