Ennen ilmeisesti useimmiten oli. Ukkivainaani kertoi joskus, että termi oli käytössä jo hetimiten kieltolain kumouduttua.
Taisin ymmärtää juonesta jotain väärin kun en pidä ko. elokuvassa Terminator-vekotinta maailmanpelastajana. Tietysti tavallaan makuasia.Mihin unohtui Terminator? Eli ykkönen
Mutta nimenä Cyberdyne Systems T-101 ei ole lyhyt ja ytimekäs.
On se kumma juttu kun light kokikset on alkanut maistumaan.
Tuskin kun missään ravintoloissa tai edes mäkeissä kehtaa light juomia tilailla, nehän heti homoksi leimaa. Ja vaikka tässä nyt ihan vaan yksin pepsi maxia juonkin, niin kokoajan on sellainen hame päälle -olo.
On se kumma juttu kun light kokikset on alkanut maistumaan. Ennen tuli juotua normaaleja limsoja, mutta nyt 4-5 pullon tauon jälkeen hampaat meneekin niistä ihan sokerisiksi. Kaikki tää lähti siitä kun yhtä ämmää oon tapaillut ja se juo noita light limsoja ja tunnustan, oon ollut tässä vähän tossun alla kun sen takia olen niitä ostellut iltajuomisiksi. Eihän tämä nyt tietenkään mikään iso juttu ole, mutta yllättävänkin nolo. Tuskin kun missään ravintoloissa tai edes mäkeissä kehtaa light juomia tilailla, nehän heti homoksi leimaa. Ja vaikka tässä nyt ihan vaan yksin pepsi maxia juonkin, niin kokoajan on sellainen hame päälle -olo.
Itse pidin noita kaikkia kevytversioita myös turhanpäiväisinä litkuina, mutta puolivahingossa olen siirtynyt normikokiksesta Zeron pariin. Liekö syynä hieno etiketti vai mikä, mutta hyvin tuntuu tuokin putoavan
Kunnon yöunet ovat kullan arvoisia.
3 viime yönä nukuin olosuhteiden pakosta yhteensä alle 5 tuntia ilman päiväunia tai mitään lepohetkiä, ja nyt unta paukahti palloon 14h. Mielettömän mukava olo.
Kyseessähän on Klüft. Itselleni avautui eilen tuossa uutisessa se, että Ruotsissa näköjään miehet ottavat naisten nimet naimisiin mennessä. Vastenmielinen ajatus kertakaikkiaan. Toisaalta hän meni kyllä sellaisen eukon kanssa naimisiin, joka on niin vastenmielisenoloinen, että sekin kyllä kauhistuttaa. Ei mikään ihme, jos oma ura loppuu vaikkapa pelkästään järkytyksestä.
Tuli mieleeni, että Mika Häkkisen systerin mies otti vaimonsa sukunimen. Kaikki osaavat nyt luonnollisesti yhdistää hänet Mika Häkkiseen. Eihän Häkkinen olekaan Väestörekisterikeskuksen mukaan sukunimenä nykyään kuin 5380 ihmisellä.Kyseessähän on Klüft. Itselleni avautui eilen tuossa uutisessa se, että Ruotsissa näköjään miehet ottavat naisten nimet naimisiin mennessä.
Jos oikein kova jätkä haluat olla niin, välität paskat muista ja pukeudut ihan oikeasti hameeseen ja alat käyttäytyä homomaisesti.Jos haluat olla tosi kova jätkä, niin jatkat noiden light-limujen hörppimistä. Paskat välität, vaikka tuntuisi hame kiristävän. Osoitat miehuutesi sitten jollain muulla tavalla, jos koet sen tärkeäksi.
Toi lausehan on ihan paskaa. Vähän niinkuin isä sanoisi pojalleen, että ei se haittaa vaikka sä oot nolo, tai siis sen sijaan että tekisi sille asialle jotain tai sanoisi jotain kannustavaa tilanteen muuttamiseksi.Jos haluat olla tosi kova jätkä, niin jatkat noiden light-limujen hörppimistä. Paskat välität, vaikka tuntuisi hame kiristävän. Osoitat miehuutesi sitten jollain muulla tavalla, jos koet sen tärkeäksi.
Hieno etiketti? Niin no joo onhan se dossin värinen. Ja mainostettiinhan sitä sillä naurettavalla mainoksella jossa nörtistä tuli supersankari. Tai no olihan se mainostoimistolta hyvä idea. Mainostetaanhan monia nörtti-pleikkaripelejä ja -elokuviakin kovina, mutta en mä mene lankaan....mutta puolivahingossa olen siirtynyt normikokiksesta Zeron pariin. Liekö syynä hieno etiketti vai mikä, mutta hyvin tuntuu tuokin putoavan.
Tajusin juuri tällä viikolla, että koulumaailmassa ei enää ole "ala- ja yläastetta", vaan "ala- ja yläkoulu".
Missäs vaiheessa tämmöinen saneeraus on taas tehty, ja minkä hemmetin takia? Samassa syssyssäkö, kun "sairasloma" muutettiin "sairauslomaksi"? Urpoilua.
Tajusin juuri tällä viikolla, että koulumaailmassa ei enää ole "ala- ja yläastetta", vaan "ala- ja yläkoulu".
Missäs vaiheessa tämmöinen saneeraus on taas tehty, ja minkä hemmetin takia? Samassa syssyssäkö, kun "sairasloma" muutettiin "sairauslomaksi"? Urpoilua.