Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 704 482
  • 33 901

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minulle on avautunut, että nyky-ihminen on täysin ulkoistanut kehotuntemuksensa ja ymmärryksen itsestään joillekin vitun rannekelloille. Tarkkaillaan jotain sykevälejä, kun viedään roskapussit ulos johonkin yleiseen roskikseen, tehdään vaikka 10 leuanvetoa kirjastossa jos joku saatanan satelliitti niin käskee kellon kautta ja tarkistetaan heti jostain pilvipalvelusta, että miten nukuttiin. Käskeekö ne nussimaankin analysoimalla solukalvojen ionivirtoja? Analysoiko ne nussimisen laatua? Voiko ne tiedot jakaa jonnekin vielä? Ketä edes moinen kiinnostaa?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Minulle on avautunut, että nyky-ihminen on täysin ulkoistanut kehotuntemuksensa ja ymmärryksen itsestään joillekin vitun rannekelloille. Tarkkaillaan jotain sykevälejä, kun viedään roskapussit ulos johonkin yleiseen roskikseen, tehdään vaikka 10 leuanvetoa kirjastossa jos joku saatanan satelliitti niin käskee kellon kautta ja tarkistetaan heti jostain pilvipalvelusta, että miten nukuttiin. Käskeekö ne nussimaankin analysoimalla solukalvojen ionivirtoja? Analysoiko ne nussimisen laatua? Voiko ne tiedot jakaa jonnekin vielä? Ketä edes moinen kiinnostaa?

Itse laitan älykellosta pyöräilytreenin päälle ennen seksiä. Näin saan kätevästi tietooni kuinka kauan polkeminen on milläkin kertaa kestänyt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse laitan älykellosta pyöräilytreenin päälle ennen seksiä. Näin saan kätevästi tietooni kuinka kauan polkeminen on milläkin kertaa kestänyt.
Näin on. Muutenkin erittäin kätevä seurata hieman lukua siitä, että minkä ajan päästä nukke kannattaa taas vaihtaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Näin on. Muutenkin erittäin kätevä seurata hieman lukua siitä, että minkä ajan päästä nukke kannattaa taas vaihtaa.
Mitataankohan noiden tarvikkeiden kestoa muuten käyttötunteina (fingerporilaisittain tästä tuli mieleen ensimmäisenä "häpeä, itseinho") vai esim. kulutuskohteissa hinkkausmäärinä. Jos jälkimmäinen, niin ilmeisesti kulutustestiä varten on myös semmoisia hyödykkeitä olemassa, joihin on asennettu työntölaskuri (huom. ero työntömittaan).
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitataankohan noiden tarvikkeiden kestoa muuten käyttötunteina (fingerporilaisittain tästä tuli mieleen ensimmäisenä "häpeä, itseinho") vai esim. kulutuskohteissa hinkkausmäärinä. Jos jälkimmäinen, niin ilmeisesti kulutustestiä varten on myös semmoisia hyödykkeitä olemassa, joihin on asennettu työntölaskuri (huom. ero työntömittaan).

Ja sitten herää kysymys kuka niitä testaa? Olis siinä varmaan jollekin opiskelijalle pientä sivubisnestä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle avsutui tässä, että olen syntynyt samana päivänä (eri vuonna tosin), kuin Axl Rose, Ronald Reagan ja Bob Marley. Aika paljon syntynyt suuria maailmantähtiä samana päivänä.

Lähinnä kotimaassamme tunnettuja syntyi myös useampi. Ville Husso, Matti Kyllönen ja Otto Leskinen näin esimerkkeinö toimiakseen. Hauskaa Googletella oma syntymäpäivä.
 

Glove

Jäsen
Minulle avsutui tässä, että olen syntynyt samana päivänä (eri vuonna tosin), kuin Axl Rose, Ronald Reagan ja Bob Marley. Aika paljon syntynyt suuria maailmantähtiä samana päivänä.

Lähinnä kotimaassamme tunnettuja syntyi myös useampi. Ville Husso, Matti Kyllönen ja Otto Leskinen näin esimerkkeinö toimiakseen. Hauskaa Googletella oma syntymäpäivä.
Omanay syntymäpäivänä on eri vuosina syntynyt mm. Kuusi nobelistia, pääministeri, rollareiden kitsristi, muutama hyvä jalkapalloilija ja the next one, Eric Lindroos. Tuossa kai ne merkittävimmät.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Miksei @petter käytä vaippoja. Helpottais varmaan kummasti eloa.

Avautui että täytyy olla mielenkiintoista tuolla tägäämälläsi nimimerkillä kun tägätään varmaan usein kaikkeen mikä ei häneen liity mitenkään. Olettaen siis että tarkoitit edellisviestien kolmen teen versiota.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Veriappelsiinit ovat oikein hyviä mutta verigreipit olivat vetisiä ja mauttomia. Nämä arviot siis erästä jonka perjantaina ostin City-marketista kun siellä oli sitruksia euron kilo.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulle ei sovi alkoholi. Ei tippaakaan. En osaa käyttää sitä. Pakko kai hakee jotain apua.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Äkkiseltään tulee mieleen muutamakin palstalainen, joka voisi opastaa siinä, miten alkoholia käytetään.

Mutta vakavammin ottaen: se on aina hyvä alku, jos hoksaa itse alkoholinkäyttönsä ongelmat. Itse lopetin jo joskus vuosituhannen vaihteessa kirkkaiden ja muidenkin väkevien juomisen, kun ymmärsin että eivät sovi minulle. Mietojen suhteen ei sitten olekaan mitään ongelmaa, eli juomistapojen muuttaminen ei välttämättä vaadi ääripäästä toiseen menemistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Turun yliopisto on vanhin suomenkielinen yliopisto. Avautui, että se on perustettu vuonna 1920, eli viettää tänä vuonna satavuotisjuhliaan. Esim. Helsingin yliopistossa opetus oli pääosin ruotsinkielistä koko 1900-luvun alun.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä. Nuori tyttö mainosti tänään koirahierontaa. 50€ per dogi.
Eli kun lyöt 200€ pöytään niin sua hierotaan neljällä eri koiralla. Kauan tuo mahtaa kestää?

Edit. ennen kuin @Johnny B. Goode ehtii väliin, niin mahtaako olla mahdollisuutta happy endingiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös