Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 712 857
  • 33 926

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmeen paljon sosiaalisesti rajoittuneita tällä palstalla. Kaloja kuivalla maalla.
Olen ehkä samaa mieltä, en ole varma. Perustelut olisi kiva saada tähän, mutta eihän niitä ikinä sinulta saa. Saa vain heittoja ja sloganeita. Jotkin hyvin osuvia, en minä sillä, mutta olisi kiva joskus vähän syventää. Mennä pinnan alle, seurauksista syihin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Scorpions on vanhempi bändi kuin Black Sabbath.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Scorpions on vanhempi bändi kuin Black Sabbath.
Ja huonompi.

Scorpions teki kylläkin muutaman hyvän levyn 70-luvulla. In Trance, Taken By Force ja nämä. Olivat ihan kelpo levyjä paskasta laulajasta huolimatta. Viimeinen hyvä Scorpions-biisi on The Zoo, vuoden -80 Animal Magnetismilta. Sen jälkeen tuli Holiday, Still Loving You... Rokkibändi muuttui Barbra Streisandiksi. Olisivat lopettaneet 1980, olisi jäänyt edes kohtalainen muisto. Nyt ne on Saksan Popeda, paskaakin paskempi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja huonompi.

Scorpions teki kylläkin muutaman hyvän levyn 70-luvulla. In Trance, Taken By Force ja nämä. Olivat ihan kelpo levyjä paskasta laulajasta huolimatta. Viimeinen hyvä Scorpions-biisi on The Zoo, vuoden -80 Animal Magnetismilta. Sen jälkeen tuli Holiday, Still Loving You... Rokkibändi muuttui Barbra Streisandiksi. Olisivat lopettaneet 1980, olisi jäänyt edes kohtalainen muisto. Nyt ne on Saksan Popeda, paskaakin paskempi.

Barbra Streisand ei ole mitenkään huono, kerron sinulle Pentti Rautajärvi.

Sivistymämttömille tiedoksi, etten äsken arvuutellut henkilöllisyyttä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Barbra Streisand ei ole mitenkään huono, kerron sinulle Pentti Rautajärvi.

Sivistymämttömille tiedoksi, etten äsken arvuutellut henkilöllisyyttä.
Etkä kyllä olisi osannutkaan. Nimeni ei ole Pentti Rautajärvi. Vaikka ei se huonompi nimi olisi...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Etkä kyllä olisi osannutkaan. Nimeni ei ole Pentti Rautajärvi. Vaikka ei se huonompi nimi olisi...
Ei huono ollenkaan. Ootko kuullut tarinan Janne Jortikka -nimisestä miehestä? Vihasi nimeään niin paljon että muutti sen. Pentiksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Avautui, että Puljujärven ketjukaveri Lammikko on vain kaksi vuotta vanhempi Jesseä. Toki tiesin ettei ole iällä pilattu, mutta että olikin noin pieni ikäero.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaiken synkkyyden keskellä tajusin just että tämä on 40. kausi kun olen Jypin pelejä käynyt paikan päällä katsomassa. Niin se aika juoksee.
Eka muistikuvani SaiPan pelistä on että Tappara voitti murskalukemin. Piti googlettaa tuo peli ja taisi olla 17.11.1981 kun Tappara vei kisapuistossa 1-7. 5 päivää ennen kuin täytin 5v. Eli ei tässä kauaa minullakaan ole että tulee 40v täyteen, vaikka en kyllä joka vuosi ole paikan päällä pelejä nähnyt, mutta lähes joka vuosi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eka muistikuvani SaiPan pelistä on että Tappara voitti murskalukemin. Piti googlettaa tuo peli ja taisi olla 17.11.1981 kun Tappara vei kisapuistossa 1-7. 5 päivää ennen kuin täytin 5v. Eli ei tässä kauaa minullakaan ole että tulee 40v täyteen, vaikka en kyllä joka vuosi ole paikan päällä pelejä nähnyt, mutta lähes joka vuosi.
Mulla eka kerta jäähallin sisällä ylipäätään taisi olla talvella -79. Divarimatsi, JoKP voitti SaPKon 4-2.
 

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Avautui, että tämä somen ja Hesarin hehkuttama Silakkaliike ei oikeasti kiinnosta ketään. Ainakaan mikään kansanliike se ei ole. Samat vassariaktivistit tuolla miekkarissa oli kuin muissakin. Plus jotain mummoja. Suurin osa ihan valkoisia kantasuomalaisia. Ja samat pari kymmentä "kansojen syvien rivien" edustajaa vastustamassa silakoita.

Tästä päättelen, että rasismi ei ole merkittävä ongelma Suomessa, eikä myöskään äärioikeisto- tai äärivasemmisto.

Tältä osin siis kaikki hyvin valtakunnassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin olit kertomassa yksityiskohtia sinun ja opettajasi seksisuhteesta.....
Voi pojat, kyllähän sen tietää miten seksiä harrastetaan ei sitä minun tarvitse kertoa ;-) Minusta se olisi kyllä ihan mukavaa kirjoitella tänne tarinoita seksistä, jopa kiihottavaa mutta se ei kuitenkaan ole mitenkään tarpeellista tai edes järkevää. Joten passaan tämän ja kelaan juttuja ihan omassa päässäni jos näen tarpeelliseksi. Se että muistaa (ja keho muistaa) ei ole petosta... Jokainen kantaa omaa taakkaansa ja minulla se ei ole ihan pieni.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Poika katsoo piirrossarjaa Ässäluokka. Ohjelmassa puhutaan "siipien ansaitsemisesta". Tuohan on moottoripyöräjengin slangia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voi pojat, kyllähän sen tietää miten seksiä harrastetaan ei sitä minun tarvitse kertoa ;-) Minusta se olisi kyllä ihan mukavaa kirjoitella tänne tarinoita seksistä, jopa kiihottavaa mutta se ei kuitenkaan ole mitenkään tarpeellista tai edes järkevää. Joten passaan tämän ja kelaan juttuja ihan omassa päässäni jos näen tarpeelliseksi. Se että muistaa (ja keho muistaa) ei ole petosta... Jokainen kantaa omaa taakkaansa ja minulla se ei ole ihan pieni.
Cockteaser!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä siinä voi hyvin pian olla nootit kasassa ja ketju lukossa. Että antaa olla...
Tyhmää ja tylsää..............................................................................................................................................................................................
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
YLEltä tulevaa Diktaattorien työkalut -sarjaa katsoessa avautui, ettei Panamalla ole asevoimia koska Noriegasta eroonpääsyn jälkeen muuttivat perustuslakia ja lakkauttivat armeijan. Ei toki kovin todennäköistä että maalla mitään asevoimin estettävää ulkoista vihollista on, mutta silti ihan mielenkiintoista ja varmaan samoin aika harvinaista että itsenäinen valtio on vapaaehtoisesti asevoimansa lakkauttanut.

Ohjelman lopussa kertoivat että asevoimien lakkauttamisen myötä uuden sotilasdiktatuurin pystyttämisen todennäköisyys on pudonnut melko pieneksi, mikä edistää maan demokratiaa. Varmasti näin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hienoa. Ehdit tehdä kaikkea kivaa peräti 20 h/vrk. Tämmöinen tavan tallaaja joutuu tyytymään kuuteentoista tuntiin.
Joo, nukuttua tulee vaan se 4h. Mutta samuttua sitten 4-8h. Mutta onhan se niin mukavaa että se tohon 20h/vrk voi laskea.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tolla Pegasuksella kait mä lensin ja tolle samalle kentälle. Hitto miks ei silloin tapahtunut mitään kun mä! Aina sitä tietty toivoo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös