Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Vuonna -95 somalilta tai vastaavalta helsingin yössä ostamani mäännynkaarnanpalanen on kuin onkin yhä tallessa. Ja hyvä niin sillä maksoihan se sen 80 oikeeta rahaa.
Paitsi että se on Mark Jamesin tekemä ja BJ Thomasin esittämänä vuonna 1968.Tämä "Hooked on Feeling" biisi joka pyörii jatkuvasti Discoveryn mainoksessa (ja aikaisemmin Ally McBeal-sarjassa), siis se jossa hoetaan "uga tshaga uga uga uga tshaga", on ruotsalainen. Björn Skifsin Blue Swede -bändin tekemä 70-luvulta. Tämä olisi sopinut tuonne turhan tiedon otsikkoonkin, mutta en jaksanut kaivaa sitä esiin.
Paitsi että se on Mark Jamesin tekemä ja BJ Thomasin esittämänä vuonna 1968.
lähde: kaikkitietävä wikipedia
Paitsi että Johnatan King teki jo 1971 coverin uga-tsagalla. Toki tuo Sinisen Lantun versio on tunnetuin ja tule ensimmäisenä mieleet tuosta biisitä.Siis itse biisi on joo, mutta ilman uga-tsagaa. Se uga-tsaga on svenssonien keksintö ja tuo coveri on se isoin hitti.
Ja on varmasti kova panee.Luulin olevani perillä politiikasta, mutta minulle aukesi nyt vasta kaverin kerrottua, että Suomessa on Pohjoismaisen yhteistyön ja tasa-arvon ministerinä Thomas Blomqvist.
Koskaan kuullut koko ministeripestistä enkä toomaksesta. Kuulostaa vähän joltain huumoripestiltä. Tekee varmasti tärkeää työtä.
Rikepisteen jo tienasi sillä, pelikieltoa jos tulee niin sekin on kyllä sen mannen vika.Palstalaisella on romaniystävä.
Mahtaakohan tänne palstalle kohta saapua uusi nimimerkki nimeltään romaani. Ystävänsä tueksi.Palstalaisella on romaniystävä.
Rikepisteen jo tienasi sillä, pelikieltoa jos tulee niin sekin on kyllä sen mannen vika.
Mahtaakohan tänne palstalle kohta saapua uusi nimimerkki nimeltään romaani. Ystävänsä tueksi.
Palstalaisella on romaniystävä.
Meinasin tulla "pätemään" että niin on minullakin... Kunnes tajusin että se romani olikin ystäväni ystävä. Sen verran kuitenkin ollaan oltu tekemisissä että tuttavana voin tätä romaninaista pitää. Kerran kun kaupungilla tavattiin niin käytiin kahvilla juttelemassa. Ei kummempi tyyppi... Töissä käyvä kuten äitinsä ja sisaruksensa.Palstalaisella on romaniystävä.
Meinasin tulla "pätemään" että niin on minullakin... Kunnes tajusin että se romani olikin ystäväni ystävä. Sen verran kuitenkin ollaan oltu tekemisissä että tuttavana voin tätä romaninaista pitää. Kerran kun kaupungilla tavattiin niin käytiin kahvilla juttelemassa. Ei kummempi tyyppi... Töissä käyvä kuten äitinsä ja sisaruksensa.
Mulla taas on ollut romaaneita naapurissa. Voi että sitä jännityksen määrää.Mulla on ollut romaninaapureita. Mukavia ihmisiä. Okei se huumekauppa vähän not so good mutta käsi pystyyn kuka täydellinen olisi.
Mulla taas on ollut romaaneita naapurissa. Voi että sitä jännityksen määrää.
Näen niitä päivittäin tuhansia. Tulevat minun työpaikallekin. Ei oo helppoa.Prkl, mulla on niitä ihan kotonakin.
Näen niitä päivittäin tuhansia. Tulevat minun työpaikallekin. Ei oo helppoa.
Prkl, mulla on niitä ihan kotonakin.
Kuules likka, viisikymppiset on ihan vielä nuoria ja nuorekkaita ja seksikkäitä. Että älä yhtään ala siinä sortamaan ja alistamaan ja nöyryyttämään meitä ikinuoria viisikymppisiä. Senkin tytönheitukka !Justin Trudeau (Kanadan pääministeri) taitaa värjätä hiuksiaan. Parta oli ihan harmaa mutta hiukset tummat. Tai en minä tiedä. Jotenkin oli ajatus että tuo tyyppi olisi jotenkin nuori mutta on jo melkein viisikymmentä... Meidän pääministeri on nuorempi. Mutta varmaan se Trudeau oli aikoinaan nuori pääministeri (Kanadan mittapuulla).
Mulla taas on ollut romaaneita naapurissa. Voi että sitä jännityksen määrää.
Kyllähän minä tuon tiedän... Ainakin seksikkyyden kun elän itseäni vanhemnan miehen kanssa (kylläkin vähän nuoremman kun Trudeau). Ja ikävä kyllä joskus tuntuu että mieheni näyttää nuoremmalta ja freesimmaltä kuin minä (olen alkanut rypistyä). No joo, pidin jostain syystä Trudeauta nuorempana mutta en sanoisi että hän vielä vanha olisi. Jossain tutkimuksissa nuoren (aikuisen) ikäraja oli 35-vuotta. Sen yli olen itsekin kipittänyt jo ajat sitten.Kuules likka, viisikymppiset on ihan vielä nuoria ja nuorekkaita ja seksikkäitä.
Kouvolassa vitsailtiin aikoinaan, ennen suurehkosta mustalaisasutuksesta tunnetun naapurikaupunki Kuusankosken liittämistä Kouvolaan, että "Kuusaalla on Suomen pienin kirjastoauto, sininen Anglia johon mahtuu vain neljä romaania".Mulla taas on ollut romaaneita naapurissa. Voi että sitä jännityksen määrää.