Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kannattaa laittaa läppärissä teippiä kameran päälle, ettei käy kuin nimimerkille Turha Kaukalo.
Ei mua haittaa. Mulla on hyvä itsetunto. Mä runkkaan usein julkisesti.
Kannattaa laittaa läppärissä teippiä kameran päälle, ettei käy kuin nimimerkille Turha Kaukalo.
Ei mua haittaa. Mulla on hyvä itsetunto. Mä runkkaan usein julkisesti.
Dick pics or didn't happen!
Muista että aina voit hakea vemppaa jos siltä tuntuu. Eikä se ole häpeällistä vaan jokamiehenoikeus.1/20 ei kotiudu oikeasti koskaan.
Helvetti.
TJ340
Joo, ei vaan ole mitään syytä hakea vielä. Ensi viikko tulee olemaan aika helppo.Muista että aina voit hakea vemppaa jos siltä tuntuu. Eikä se ole häpeällistä vaan jokamiehenoikeus.
Tsemit retkelles!
Miksi ei voisi? Hipaisupuhelimen näytön hipaisusta tuleva ääni tuskin rikkoo hiljaisuutta.Armeijassa nykyisin aika löysää kun voi puhelinten kanssa räplätä hiljaisuuden jälkeen.
Miksi ei voisi? Hipaisupuhelimen näytön hipaisusta tuleva ääni tuskin rikkoo hiljaisuutta.
Ei kai siellä kukaan nuku kun ne kaikki hieroo sitä puhelinta.Lähinnä siinä on että se kännykän valo valaisee huonetta ja häiritsee muiden nukkumista. Eipä nuo itseä onneksi enää kosketa.
Ja tattia.Ei kai siellä kukaan nuku kun ne kaikki hieroo sitä puhelinta.
Eiköhän senkin saa jollain sovelluksella hoidettua.Ja tattia.
Armeijassa on nykyisin aika löysää kun yleensä on matkapuhelimia...Armeijassa nykyisin aika löysää kun voi puhelinten kanssa räplätä hiljaisuuden jälkeen.
Joko vaatteissa tai varusteissa on älypuhelintasku?Armeijassa on nykyisin aika löysää kun yleensä on matkapuhelimia...
Viking Linen ensimmäisten "Ella"-laivojen nimeämiskäytäntö. Ilmeistä kun sen näkee, mutten ole tullut ajatelleeksi.
Kapella, Marella, Aurella, Turella, Rosella
Kapellskär, Mariehamn, Aura(joki), Turku, Roslagen.
Helella ja Stoella jäi sitten tekemättä.
Ja NådellaHelella ja Stoella jäi sitten tekemättä.
Oi miksi?Avautui, että olen sanonut koko elämäni "katukivetys".
Nutella on myös tuttu nimi.Ja Nådella