Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 700 388
  • 33 888

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Justin Trudeau (Kanadan pääministeri) taitaa värjätä hiuksiaan. Parta oli ihan harmaa mutta hiukset tummat. Tai en minä tiedä. Jotenkin oli ajatus että tuo tyyppi olisi jotenkin nuori mutta on jo melkein viisikymmentä... Meidän pääministeri on nuorempi. Mutta varmaan se Trudeau oli aikoinaan nuori pääministeri (Kanadan mittapuulla).
Kuules likka, viisikymppiset on ihan vielä nuoria ja nuorekkaita ja seksikkäitä. Että älä yhtään ala siinä sortamaan ja alistamaan ja nöyryyttämään meitä ikinuoria viisikymppisiä. Senkin tytönheitukka !
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mulla taas on ollut romaaneita naapurissa. Voi että sitä jännityksen määrää.

Kääntöpiiri. Sellainen toivottavasti lisää jännitystä nykypäivänäkin, vaikka ei kai tunnu nykynuorisosta samalta kuin 60-70 luvun puberteista.
Kravun ja Kauriin kääntöpiirit, kirjallisuuden kanssa piirileikit.

ehkä arveluttavan snobistinen viestitys, mutta en välitä maineestani enää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuules likka, viisikymppiset on ihan vielä nuoria ja nuorekkaita ja seksikkäitä.
Kyllähän minä tuon tiedän... Ainakin seksikkyyden kun elän itseäni vanhemnan miehen kanssa (kylläkin vähän nuoremman kun Trudeau). Ja ikävä kyllä joskus tuntuu että mieheni näyttää nuoremmalta ja freesimmaltä kuin minä (olen alkanut rypistyä). No joo, pidin jostain syystä Trudeauta nuorempana mutta en sanoisi että hän vielä vanha olisi. Jossain tutkimuksissa nuoren (aikuisen) ikäraja oli 35-vuotta. Sen yli olen itsekin kipittänyt jo ajat sitten.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mulla taas on ollut romaaneita naapurissa. Voi että sitä jännityksen määrää.
Kouvolassa vitsailtiin aikoinaan, ennen suurehkosta mustalaisasutuksesta tunnetun naapurikaupunki Kuusankosken liittämistä Kouvolaan, että "Kuusaalla on Suomen pienin kirjastoauto, sininen Anglia johon mahtuu vain neljä romaania".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Useita kymmeniä ihmisiä kuolee vuosittain saunaan. Siis ihanko totta? Ja luvussa ei ole ymmärtääkseni mukana sairaskohtaukseen saunassa kuolleet vaan ns. tapaturmaisesti kuolleet eli lähinnä saunaan simahtaneet. Tärkeintä saunakuolemien ennalta ehkäisyssä olisi ettei saunottaisi yksin ja kännissa.

Mutta pelkkiä tapaturmaisiakin saunakuolemia on paljon, vuonna 2017 peräti 61. Vertailun vuoksi polkupyörällä on viime vuosina kuollut keskimäärin 30 ihmistä. Tulipaloissa puolestaan kuoli viime vuoden alustavien tietojen mukaan tapaturmaisesti 42 ihmistä.
Viimeiset löylyt – Saunakuolemien määrä on kasvussa ja lauteille kuolee jo enemmän suomalaisia kuin tulipaloissa (Ylen juttu saunakuolemista)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katselen tässä Mikko Niskasen Nuoruuteni Savotat -Päätalo-filmatisointia. Ihmettelin, että miten tuo elokuvan taustamusiikki on niin tutun kuuloinen. Sitten tajusin: Studio Julmahuvin legendaarinen Roudasta Rospuuttoon. Piti oikein varmistaa. Sama kappale.
 

Saimaannorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tajusin tänään, että herttuatar Meghan on Suits-sarjan Rachel. Enhän mä oo sarjaa kattonu, kun vuodesta 2011 ja Meghan on ollut herttuana lööppien kannessa jo useamman vuoden. Oon vaan miettinyt, että onpas neidellä paljon samaa näköä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tajusin tänään, että herttuatar Meghan on Suits-sarjan Rachel. Enhän mä oo sarjaa kattonu, kun vuodesta 2011 ja Meghan on ollut herttuana lööppien kannessa jo useamman vuoden. Oon vaan miettinyt, että onpas neidellä paljon samaa näköä.


Sitten tulee päivä, kun Harry-prinssi älyää, että toi mun muijahan on sama kuin se Suitsin eukko jolle mä yhä runkkaan tosi paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös