Jatkoajan vitsi-ketju on parantanut otettaan ja siellä on nykyään hyvää läpändeerosta
Kelaa viesteissä pari vuotta taaksepäin, niin siellä on ne samat. Uusia vitsejä ei tule, ne vaan kiertää ja unohtuu ja kohta on taas samat uudelleen. Miekin kysyn parin vuoden välein että missä Jeesus kuoli, vaihtoehdot 1,X, 2.
Avautui sellainen asia palstaa lukiessa, että mikäli autoon tulee jotain hitsattavaa (esim. pakoputkijuttuja), niin vien sen
@Kiekkokatsoja n hitsattavaksi.
Mikäs olet ammatiltasi. Hitsari, herra sotilasmestari. Ei se ole mikään hitsari, se on hitsaaja. Kyllä, herra sotilasmestaaja!
Kohta on kulunut kolmekymmentä vuotta kun Berliinin muuri murtui. Jännä juttu mutta muistan sen... jotenkin se oli hullua kun hakattiin jollain lekalla rikki betonimuuria. Ymmärsin että jotain suurta tapahtui... ja sen jälkeen olen odottanut että Pohjois- ja Etelä-Korea yhdistyivät... ja turhaan. Nyt tajuan että se on hyvin kaukana. Nuorena sitä kuvitteli että se on mahdollista kun jaettu Saksakin yhdistyi.
Mie synnyin 1973. Lapsena maailma oli jotenkin stabiili. Kauhun tasapaino. Vietnamin sota loppui kun olin ihan pieni. Jakolinjat oli sovittu. Neuvostoliitto hallitsi Itä-Eurooppaa, läntinen puoli oli näennäisesti demokraattinen. Ydinsotaa pelättiin. Muistan kun 1981 Pelle Miljoona & Avoimet Ovet teki sen Sienipilven varjossa -kiertueen, kävivät meidänkin koululla. Mie olin kahdeksan vee ja innostuin. Tossa on saatana Pelle joka tekee hienoa musaa, ja kitarassa Rekku Wigwamista! Vittu se oli hienointa ikinä! Ja kaverit mietti milloin pääsee välkälle...
Se muurihomma oli tulossa jo pitkään, ja sen näki että tulee tapahtumaan. Tai sen annettiin tapahtua. Saksaa ei enää nähty samanlaisena uhkana kuin ennen. Lännessähän sitä vastustettiin, tiedettiin että idässä ei oo oikein mitään ja bundespuoli joutuu maksumieheksi. Vähän sama kuin jos Karjala ”saataisiin” takaisin. Tulisi satojen miljoonien kustannukset, lämpäre raiskattua maata homeisine mökkeineen ja lauma ummikkoja. Onneksi se karjalavinkujien määrä vähenee kun sota-ajan nähneet tippuu pois.