Kuka Tommi? Kysyy yksi hölmö...Jättäkää meidän Tommi jo viimein rauhaan.
Kuka Tommi? Kysyy yksi hölmö...Jättäkää meidän Tommi jo viimein rauhaan.
Olen tuota jokusen jakson katsellut mutta jotenkin se on ollut junnaava ja hidas... En tiedä, ehkä vika on minun tarkkaavaisuudessa ja keskittymiskyvyssä. No se joku rikospsykologi (vai mikä lienee) nainen on minusta ollut ihan turha kertomassa omia profilointejaan yms. Minusta se ei tuo mitään tarpeellista lisää tähän ohjelmaan.Katselin pari jaksoa peräkkäin rikosten selvittämisestä kertovaa TV-sarjaa Robbie Coltrane: Ratkaisevat todisteet (Robbie Coltrane’s Critical Evidence).
Hyvä huomio...Avautui, että tästä saisi tehokkaan juomapelin, kun ottaisi huikan joka kerta, kun Robbie sanoo Critical Evidence.
Vieläkös näitä näkee jostain? Mun areena sanoo että puati on suljettu...Katselin pari jaksoa peräkkäin rikosten selvittämisestä kertovaa TV-sarjaa Robbie Coltrane: Ratkaisevat todisteet (Robbie Coltrane’s Critical Evidence).
Avautui, että tästä saisi tehokkaan juomapelin, kun ottaisi huikan joka kerta, kun Robbie sanoo Critical Evidence.
Vieläkös näitä näkee jostain? Mun areena sanoo että puati on suljettu...
Itte kyllä tykkäsin, jäi kans jokunen väijymättä. Tulee näitä rikosdokkareita katteltua kun jos ei jaksa mitään syvällisempää, eli aikas usein...Ei näy enää. Mulla oli muutama jakso vielä tallennettuna. Ihan mielenkiintoisia ohjelmia, joskin vähän junnaavia kuten @Iisoppi totesikin.
Oletko mummotunnelissa käynyt heijarihousuissa? Ei se saantia vähentäisi, jos jorma on valmiiksi esillä....
On muuten häiritsevää nyt kun sen huomasi, jopa ihan omastakin mielestä.
Ratkesi juuri mitkä housut vedän lauantaina jalkaan.Oletko mummotunnelissa käynyt heijarihousuissa? Ei se saantia vähentäisi, jos jorma on valmiiksi esillä.
On kyllä niin limasen näkönen jätkä että tolta en ainakaan ostas käytettyä autoo.Danny D.
Hauska sattuma tosiaan. Itse en moista ole hoksannut, vaikka käyttäjän @heavy tiesinkin. Ehkä eniten tässä "avautui" se että käyttäjä @Roger Moore:n kaltainen palstalegenda on huomannut tällaisen noviisin olemassa olon.
En tiedä kuka tämä Bruno on, mutta ole huomioinut, että aika moni rocklaulaja on lyhyempi kuin minä (170 cm). Pätkempiä ovat ainakin Ronnie James Dio, Bruce Dickinson, Roger Daltrey, Udo Dirkschneider sekä kaikki AC/DC:ssä vaikuttaneet, soittajat ja laulajat. Ehkä Chris Sladea lukuunottamatta, se kekkonen näyttää vähän pidemmältä.Kuuntelin äsken Spotifysta Bruno Marsin biisiä ja kävin samalla huvikseni googlettamassa miehen nimen jolloin avutui, että hän on vain 165cm pitkä. En mä itsekään voi sanoa olevani mikään pitkä hujoppi mutta Bruno onkin näköjään sitten jopa minua lyhempi kaveri. Mutta väliäkös sillä koolla on, kun miehen lauluääni on jokatapauksessa yksi tämän popsukupolven maailman parhaista.
Vaikuttaako se hyvällä vai huonolla tavalla? Minä ainakin olisin ottanut minkä tahansa keppihevosen päästäkseni intistä, jos olisin sinne joutunut. Onneksi en.Koulukiusaaminen voi vaikuttaa armeijan keskeyttämiseen. Uutisissa kertoivat.
Mullakin on motto. Miksi tekisin tänään sen, minkä voin huomennakin jättää tekemättä.Keksin juuri moton siltä varalta, että joskus joudun Arto Nybergin ohjelmaan: viinalle irvistely on rumaa.
Muistan kun kerran pistin verkkopaidan päälle. Vaimo sanoi, että varo, tintit nokkii sut hengiltä.Linnuille pitää varmaan ruveta laittamaan sapuskaa esille. Täytyy käydä kaupasta jotain siemeniä ja talipötkö ja tökätä sitten lintulauta maahan kun tulee kotiin. Ja virittää myös muut lintujen ruokintajutut esille. Minulla on pakkasessa yksi läskikin jostain porsaan lavasta irroitettu. Täytyy käydä köyttämässä se johonkin puuhun tai puskaan. Tikat tykkää nakutella läskiä.
Onhan se kovin demo ikinä. Springsteen on kaikkineen ihan vitun kova biisintekijä. Hipsteritkin tykkäisi enemmän jos se ei olisi niin suosittu.Olen aina pitänyt Bruce Springsteenistä ja kuunnellut biisejä. Yksi suosikeista on ollut Atlantic City -biisi Nebraska-levyltä. En ollut kuitenkaan aikaisemmin sen tarkemmin ikinä tutustunut levyjen äänityshistoriaan. Nyt sitten menin lukemaan Wikipediasta Nebraska-levyn tekemisestä, että kyseessä on itse asiassa demo, jonka Bruce äänitti itse kotonaan.
Ja vasta nyt kuulen Atlantic City -biisin laulun kaikki mikrofoniin pamahtavat p-kirjaimet ja yleisen "demomaisuuden". Aikaisemmin en ollut niitä kuullut.
En tiedä kuka tämä Bruno on, mutta ole huomioinut, että aika moni rocklaulaja on lyhyempi kuin minä (170 cm). Pätkempiä ovat ainakin Ronnie James Dio, Bruce Dickinson, Roger Daltrey, Udo Dirkschneider sekä kaikki AC/DC:ssä vaikuttaneet, soittajat ja laulajat. Ehkä Chris Sladea lukuunottamatta, se kekkonen näyttää vähän pidemmältä.
Vaikuttaako se hyvällä vai huonolla tavalla? Minä ainakin olisin ottanut minkä tahansa keppihevosen päästäkseni intistä, jos olisin sinne joutunut. Onneksi en.
Mullakin on motto. Miksi tekisin tänään sen, minkä voin huomennakin jättää tekemättä.
Muistan kun kerran pistin verkkopaidan päälle. Vaimo sanoi, että varo, tintit nokkii sut hengiltä.
Onhan se kovin demo ikinä. Springsteen on kaikkineen ihan vitun kova biisintekijä. Hipsteritkin tykkäisi enemmän jos se ei olisi niin suosittu.
Mä käytän sellaista muotoa, että: "Älä tee mitään, minkä voit myöhemmin teettää muilla". Itse asiassa ihan vähän aikaa sitten avautui, että tämähän pitää toisinaan jopa paikkaansa. Olin erään työn kanssa vitkutellut jo varmaan vuoden ja lopulta sain sen teetettyä yhdellä kaverilla. Siis ei mikään palkkatyö tai välttämättömyys, mutta helpottaa kyllä elämää tuo, kun se käytiin tekemässä.Mullakin on motto. Miksi tekisin tänään sen, minkä voin huomennakin jättää tekemättä.
On kyllä niin limasen näkönen jätkä että tolta en ainakaan ostas käytettyä autoo.