Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 883 458
  • 34 594
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katselin pari jaksoa peräkkäin rikosten selvittämisestä kertovaa TV-sarjaa Robbie Coltrane: Ratkaisevat todisteet (Robbie Coltrane’s Critical Evidence).

Avautui, että tästä saisi tehokkaan juomapelin, kun ottaisi huikan joka kerta, kun Robbie sanoo Critical Evidence.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katselin pari jaksoa peräkkäin rikosten selvittämisestä kertovaa TV-sarjaa Robbie Coltrane: Ratkaisevat todisteet (Robbie Coltrane’s Critical Evidence).
Olen tuota jokusen jakson katsellut mutta jotenkin se on ollut junnaava ja hidas... En tiedä, ehkä vika on minun tarkkaavaisuudessa ja keskittymiskyvyssä. No se joku rikospsykologi (vai mikä lienee) nainen on minusta ollut ihan turha kertomassa omia profilointejaan yms. Minusta se ei tuo mitään tarpeellista lisää tähän ohjelmaan.

Avautui, että tästä saisi tehokkaan juomapelin, kun ottaisi huikan joka kerta, kun Robbie sanoo Critical Evidence.
Hyvä huomio...

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Olen aina pitänyt Bruce Springsteenistä ja kuunnellut biisejä. Yksi suosikeista on ollut Atlantic City -biisi Nebraska-levyltä. En ollut kuitenkaan aikaisemmin sen tarkemmin ikinä tutustunut levyjen äänityshistoriaan. Nyt sitten menin lukemaan Wikipediasta Nebraska-levyn tekemisestä, että kyseessä on itse asiassa demo, jonka Bruce äänitti itse kotonaan.

Ja vasta nyt kuulen Atlantic City -biisin laulun kaikki mikrofoniin pamahtavat p-kirjaimet ja yleisen "demomaisuuden". Aikaisemmin en ollut niitä kuullut.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Vieläkös näitä näkee jostain? Mun areena sanoo että puati on suljettu...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lastentarharyhmillä näkee usein niitä huomioliivejä. Nyt niitä on vaikka missä fägäriväreissä. Ei meidän pikku-Puppe ole pride-kulkueessa vaan arkimatkalla leikkipuistoon.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei näy enää. Mulla oli muutama jakso vielä tallennettuna. Ihan mielenkiintoisia ohjelmia, joskin vähän junnaavia kuten @Iisoppi totesikin.
Itte kyllä tykkäsin, jäi kans jokunen väijymättä. Tulee näitä rikosdokkareita katteltua kun jos ei jaksa mitään syvällisempää, eli aikas usein...

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roskakuskit on nykyään raaka-aineen kerääjiä.
Jostain iltapulusta luin.

Nick Neim

Jäsen
Näissä mun harmaissa collegeissa näemmä on paketti ns. esillä jostain syystä, kai se näiden housujen saumoista tai jostain johtuu. Varmaan vuoden verran olen näitä käyttänyt ihan julkisillakin paikoilla, ja vasta äsken hoksasin asian. Mustissa (ei siinä koirassa) vehkeen sijoittelu ei ole ollenkaan näkyvissä, mutta näissä se paistaa selkeästi, että vasemmassa lahkeessa on.

On muuten häiritsevää nyt kun sen huomasi, jopa ihan omastakin mielestä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Danny D.

Liitteet

• A2B36B93-9F34-46C9-BE15-B6A949224867.jpeg
    A2B36B93-9F34-46C9-BE15-B6A949224867.jpeg
    42,4 KB · kertaa luettu: 441

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Eräs saksalainen MEP on näemmä naimisissa meikäläisen entisen tyttöystävän kanssa.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aikoinaan, kun Mestis-osiossa oli vielä äksöniä, niin saatoin joskus vääntää Sport-fanin @everon kanssa. Joskus tuli nopeasti katsottuna ihmeteltyä tovin, että mitäköhän sitä on muka tullut kirjoitettua, ennen kuin huomasi tuon pienen ratkaisevan eron.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuuntelin äsken Spotifysta Bruno Marsin biisiä ja kävin samalla huvikseni googlettamassa miehen nimen jolloin avutui, että hän on vain 165cm pitkä. En mä itsekään voi sanoa olevani mikään pitkä hujoppi mutta Bruno onkin näköjään sitten jopa minua lyhempi kaveri. Mutta väliäkös sillä koolla on, kun miehen lauluääni on jokatapauksessa yksi tämän popsukupolven maailman parhaista.
En tiedä kuka tämä Bruno on, mutta ole huomioinut, että aika moni rocklaulaja on lyhyempi kuin minä (170 cm). Pätkempiä ovat ainakin Ronnie James Dio, Bruce Dickinson, Roger Daltrey, Udo Dirkschneider sekä kaikki AC/DC:ssä vaikuttaneet, soittajat ja laulajat. Ehkä Chris Sladea lukuunottamatta, se kekkonen näyttää vähän pidemmältä.

Koulukiusaaminen voi vaikuttaa armeijan keskeyttämiseen. Uutisissa kertoivat.
Vaikuttaako se hyvällä vai huonolla tavalla? Minä ainakin olisin ottanut minkä tahansa keppihevosen päästäkseni intistä, jos olisin sinne joutunut. Onneksi en.
Keksin juuri moton siltä varalta, että joskus joudun Arto Nybergin ohjelmaan: viinalle irvistely on rumaa.
Mullakin on motto. Miksi tekisin tänään sen, minkä voin huomennakin jättää tekemättä.

Linnuille pitää varmaan ruveta laittamaan sapuskaa esille. Täytyy käydä kaupasta jotain siemeniä ja talipötkö ja tökätä sitten lintulauta maahan kun tulee kotiin. Ja virittää myös muut lintujen ruokintajutut esille. Minulla on pakkasessa yksi läskikin jostain porsaan lavasta irroitettu. Täytyy käydä köyttämässä se johonkin puuhun tai puskaan. Tikat tykkää nakutella läskiä.
Muistan kun kerran pistin verkkopaidan päälle. Vaimo sanoi, että varo, tintit nokkii sut hengiltä.

Olen aina pitänyt Bruce Springsteenistä ja kuunnellut biisejä. Yksi suosikeista on ollut Atlantic City -biisi Nebraska-levyltä. En ollut kuitenkaan aikaisemmin sen tarkemmin ikinä tutustunut levyjen äänityshistoriaan. Nyt sitten menin lukemaan Wikipediasta Nebraska-levyn tekemisestä, että kyseessä on itse asiassa demo, jonka Bruce äänitti itse kotonaan.

Ja vasta nyt kuulen Atlantic City -biisin laulun kaikki mikrofoniin pamahtavat p-kirjaimet ja yleisen "demomaisuuden". Aikaisemmin en ollut niitä kuullut.
Onhan se kovin demo ikinä. Springsteen on kaikkineen ihan vitun kova biisintekijä. Hipsteritkin tykkäisi enemmän jos se ei olisi niin suosittu.

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
En tiedä kuka tämä Bruno on, mutta ole huomioinut, että aika moni rocklaulaja on lyhyempi kuin minä (170 cm). Pätkempiä ovat ainakin Ronnie James Dio, Bruce Dickinson, Roger Daltrey, Udo Dirkschneider sekä kaikki AC/DC:ssä vaikuttaneet, soittajat ja laulajat. Ehkä Chris Sladea lukuunottamatta, se kekkonen näyttää vähän pidemmältä.

Vaikuttaako se hyvällä vai huonolla tavalla? Minä ainakin olisin ottanut minkä tahansa keppihevosen päästäkseni intistä, jos olisin sinne joutunut. Onneksi en.

Mullakin on motto. Miksi tekisin tänään sen, minkä voin huomennakin jättää tekemättä.

Muistan kun kerran pistin verkkopaidan päälle. Vaimo sanoi, että varo, tintit nokkii sut hengiltä.

Onhan se kovin demo ikinä. Springsteen on kaikkineen ihan vitun kova biisintekijä. Hipsteritkin tykkäisi enemmän jos se ei olisi niin suosittu.

Joo, hyvähän se on, mutta jännä miten sitä rosoisuutta ei pannut merkille silloin, kun oletti että kyseessä on studiossa viimeisen päälle hiottu biisi.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä käytän sellaista muotoa, että: "Älä tee mitään, minkä voit myöhemmin teettää muilla". Itse asiassa ihan vähän aikaa sitten avautui, että tämähän pitää toisinaan jopa paikkaansa. Olin erään työn kanssa vitkutellut jo varmaan vuoden ja lopulta sain sen teetettyä yhdellä kaverilla. Siis ei mikään palkkatyö tai välttämättömyys, mutta helpottaa kyllä elämää tuo, kun se käytiin tekemässä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Quinn ja Jack Hughesin nuorempi veli Luke pelaa tällä hetkellä USNTDP joukkueessa. Yhden joukkuekaverin nimi on Jack Hughes ja hän ei ole ilmeisesti mitään sukua Lukelle. Sattuu vaan olemaan suunnilleen samankokoinen kuin isoveli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy