Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Avautui lasipullojen valmistus.Kyllä. Siksi se juoma kannattaa kaataa lasiin ennen juomista.
Avautui lasipullojen valmistus.Kyllä. Siksi se juoma kannattaa kaataa lasiin ennen juomista.
Salkkareiden Aki eli näyttelijä Sami Uotila oli New Yorkissa 11.9.2001
P.S. Sekin avautui, että kotikaupunkini Have You Ever Seen the Jane Fonda Aerobic VHS? (linkki: YouTube) on ihan mukavaa rallattelua. Toimii.
Olin jostain syystä käsittänyt, että USA-Suomi oli jossain määrin "merkityksetön" matsi, eli että Yhdysvallat olisi varmistanut olympiavoittonsa Miracle on Icen turvin.
Tiesin, että Lake Placidin olympialaisten "Miracle on Ice"-matsin (USA-NL 4-3) pelattiin vielä USA-Suomi-peli sekä näköjään myös Ruotsi-Neuvostoliitto-matsi.
Mutta se avautui äsken, että Suomi johti USA:ta ko. matsissa kahden erän jälkeen 2-1 Jukka Porvarin ja Mikki Leinosen maaleilla. Vasta kolmannessa erässä USA:n yliopistoporukka nousi 4-2-voittoon. Jos Suomi olisi voittanut kyseisen pelin, Neuvostoliitto olisi vienyt olympiakultaa voitolla Ruotsista (9-2).
Olin jostain syystä käsittänyt, että USA-Suomi oli jossain määrin "merkityksetön" matsi, eli että Yhdysvallat olisi varmistanut olympiavoittonsa Miracle on Icen turvin.
Tiesin, että Lake Placidin olympialaisten "Miracle on Ice"-matsin (USA-NL 4-3) pelattiin vielä USA-Suomi-peli sekä näköjään myös Ruotsi-Neuvostoliitto-matsi.
Mutta se avautui äsken, että Suomi johti USA:ta ko. matsissa kahden erän jälkeen 2-1 Jukka Porvarin ja Mikki Leinosen maaleilla. Vasta kolmannessa erässä USA:n yliopistoporukka nousi 4-2-voittoon. Jos Suomi olisi voittanut kyseisen pelin, Neuvostoliitto olisi vienyt olympiakultaa voitolla Ruotsista (9-2).
Sipe Santapukki on säveltänyt sinfonisen runon jonka kantaesitys on tammikuussa Lahdessa. Lisäksi häneltä on tulossa tammikuussa soololevyä.
Ylen aamussa oli siis Sipe haastattelussa sinfonia-jutustaan lähinnä. No siellä soitettiin sitten maistiainen uudelta singleltäkin. Kuuntelin siinä puoli huolimattomasti että tuoltako se Sipe kuulostaa... kuulostaa jotenkin joltain muulta. No selvisihän se että kyseessä olekin Pepe eikä Sipe. Kun puhutaan jonkun sooloalbumista niin olettaa että sillä laulaa tämä "levyn tehnyt" mutta eihän se niin aina ole. Myönnän ettei Sipen aiempi soolotuotanto ole tuttua.Piti nyt mennä kuuntelemaan ensimmäinen maistiainen tästä uudesta tuotannosta, eli Kuu-Ukko jossa laujanana Pepe "Toukokuu" Willberg.
Ylen aamussa oli siis Sipe haastattelussa sinfonia-jutustaan lähinnä. No siellä soitettiin sitten maistiainen uudelta singleltäkin. Kuuntelin siinä puoli huolimattomasti että tuoltako se Sipe kuulostaa... kuulostaa jotenkin joltain muulta. No selvisihän se että kyseessä olekin Pepe eikä Sipe. Kun puhutaan jonkun sooloalbumista niin olettaa että sillä laulaa tämä "levyn tehnyt" mutta eihän se niin aina ole. Myönnän ettei Sipen aiempi soolotuotanto ole tuttua.
Olen ymmärtänyt että (tuleva ase)veli ei ollut vielä syntynyt kun itse kuolasin munat turpeessa pitkin isänmaata. Vuosi oli 2000.
Setämies kuin setämies. Mutta ethän sentään tykkimies...?Eri ketjusta tänne. Olen aina luullut, että veli Johnny on kutakuinkin samaa ikää kuin minäkin. Mutta tämä setämies suorittikin asepalveluksen jo vuonna 1990.
Setämies kuin setämies. Mutta ethän sentään tykkimies...?
Ooppera sekä klassinen musiikki ylipäätään niin laulettuna kuin instrumentaalisena ovat hienoja taiteenlajeja.
Tämä on avautunut mulle toden teolla vasta viimeisen n. vuoden aikana.
Ooppera sekä klassinen musiikki ylipäätään niin laulettuna kuin instrumentaalisena ovat hienoja taiteenlajeja.
Anteeksi Iisoppi, pidän kyllä kirjoituksistasi ja arvostan tekemisiäsi, mutta tuo viimeinen lause oli niin Fingerporia, että tipahdin...Linnuille pitää varmaan ruveta laittamaan sapuskaa esille. Täytyy käydä kaupasta jotain siemeniä ja talipötkö ja tökätä sitten lintulauta maahan kun tulee kotiin. Ja virittää myös muut lintujen ruokintajutut esille. Minulla on pakkasessa yksi läskikin jostain porsaan lavasta irroitettu. Täytyy käydä köyttämässä se johonkin puuhun tai puskaan. Tikat tykkää nakutella läskiä.
Äh, mitä turhia pahoitella. Odotellaan sitä päivää kun Fingerporissa tikka nakuttaa jonkun lihavan hahmon päätä tai jopa Trumpin näköistä hahmoa. Sitä odotellessa voi vaikka kuolla...Anteeksi Iisoppi, pidän kyllä kirjoituksistasi ja arvostan tekemisiäsi, mutta tuo viimeinen lause oli niin Fingerporia, että tipahdin...
Jättäkää meidän Tommi jo viimein rauhaan.Odotellaan sitä päivää kun Fingerporissa tikka nakuttaa jonkun lihavan hahmon päätä tai jopa Trumpin näköistä hahmoa. Sitä odotellessa voi vaikka kuolla...