Eikös myös tämmöiset viestit kuuluisi "Päiväkirja" -ketjuun? Kun semmoisen meille joku palstapoliisi pykäsi - nimimerkkiä en juuri nyt muista.
Hoh. Olipas kuiva yritys kuittailla. Eipä siinä, ens kerralla sitten paremmin!
Eikös myös tämmöiset viestit kuuluisi "Päiväkirja" -ketjuun? Kun semmoisen meille joku palstapoliisi pykäsi - nimimerkkiä en juuri nyt muista.
Hoh. Olipas kuiva yritys kuittailla. Eipä siinä, ens kerralla sitten paremmin!
Mitä palstapoliisin leikkimistä se muka on, että toteaa jonkun pitävän päiväkirjaansa palstalla?Höh. Harmi etten läpäissyt palstapoliisin hyvän kuittailun määritelmää. Hitsi!
Mitä palstapoliisin leikkimistä se muka on, että toteaa jonkun pitävän päiväkirjaansa palstalla?
Nyt kun saatiin setämiehet ja palstapoliisit mainittua, niin pistä hashtageiksi vielä #runkkurinki ja #pumppujalat niin olet virallisesti läpäissyt Jatkoajan luovimmat kuittailut haasteen. Omaperäinen sälli ainakin oot.Juuri sitä. En osaa sitä paremminkaan muotoilla.
Pitääkö minun nyt muuttaa käsitystäni asiasta kun sinäkin tulit asiaa kommentoimaan?
Söpö tämä teidän setämiesten klaani. Kumpa saisin joskus olla mukana.
Nyt kun saatiin setämiehet ja palstapoliisit mainittua, niin pistä hashtageiksi vielä #runkkurinki ja #pumppujalat niin olet virallisesti läpäissyt Jatkoajan luovimmat kuittailut haasteen. Omaperäinen sälli ainakin oot.
Mä nyt muutin käsitykseni meidän setämiesten klaanista täysin sun kommentin myötä. Oot aika etevä, ainakin tähän pollariin verrattuna.
En pistä. Muutenhan alistuisin pollarin tahtoon.
Etevä ja omaperäinen. Hmmm, taidat pollarin lisäksi olla melkoinen keittiöpsykologi. Tuleeko vielä muita ominaisuuksia vai lukitaanko vastaus?
Parempi puu pinossa kuin sormi suutarin perseessä.Parempi peukku palstalla kuin persiissä, kuuluu vanha viidakon sanonta.
En tiedä, kun en ole oikein matkustanut bussissa. Viimeksi kai -89. Mulla on auto, ja kännissä kuljen taksilla.Siis tiedätteks te sen fiiliksen kun bussissa sellainen ihana perse no en tiedä tytön ikää mitä sitten häh painautuu vasten niin mitä sitten häh.
Junnu Vainio on tehnyt jääkiekkoaiheisen biisin. Täytyihän tämmöinen tieto levittää tänne jääkiekkofoorumillekin.
Minulle on avautunut, että kaikki elämäni aikana tapaamani ja kohtaamani pakistanilaiset (n. 50-60 kpl) ovat olleet enemmän tai vähemmän täysiä kusipäitä. Otos on tietysti pieni, mutta miten voikin joku kansakunta olla niin luotaantyöntävä.Pakistanissa asuu enemmän ihmisiä kuin kolmessa suurimmassa EU-maassa yhteensä (Saksa, Ranska ja Iso-Britannia): n. 213 milj. vs. n. 210 milj.
Olen tuntenut vain yhden pakistanilaisen, 90-luvun jälkipuoliskolla opiskellessani. Oli hyvä tyyppi. Tosin se vähän hämmensi, että oli Bruno Marsiakin lyhyempi, mutta ääni oli matala basso. Näki paljon vaivaa, että oppi sanomaan perkele siten, että ärrä pärisi kunnolla.Minulle on avautunut, että kaikki elämäni aikana tapaamani ja kohtaamani pakistanilaiset (n. 50-60 kpl) ovat olleet enemmän tai vähemmän täysiä kusipäitä. Otos on tietysti pieni, mutta miten voikin joku kansakunta olla niin luotaantyöntävä.
Jostain syystä tuli tämä strippi mieleen...Juu. Mutta kyllähän se ainakin mulla on niin ettei vaan itselle oikein viitsi. Viikonloppuina joo, mutta viikolla... Parisuhteessa halusi panostaa.
Tulipa mieleeni, mahtaakohan tuolla sarjalla olla ihan miesfanejakin? Grey taitaa olla aika vahvasti "naisten sarjan" maineessa ja itse ainakaan en ole vielä kuullut lähipiiristäni yhdenkään miespuolisen henkilön kertoneen katsovansa Greyn anatomiaa.Greyn anatomia ei kiinnosta enää yhtään. Aikoinaan pidin sitä hyvänä sarjana ja katsoin kaikki jaksot. Nyt Nelonen mainostaa uutta kautta Ruudussa jenkkitahtiin ja minulla on vielä edellinenkin kausi katsomatta... Ei vaan ole kiinnostanut.
Täällä Jatkoajassa on vaikka mitä. Miehet katsoo Frendejäkin jne. Ja aikuiset piirrettyjä. Fingerporia lukevat ja lapsena pelasivat lautapelejä. Tavallaan se tässä palstassa on just kivointa kun on ihmistyyppiä, mitä ei livenä oikein tapaa. Komppu kuusneba -jätkien miitti jne.Tulipa mieleeni, mahtaakohan tuolla sarjalla olla ihan miesfanejakin? Grey taitaa olla aika vahvasti "naisten sarjan" maineessa ja itse ainakaan en ole vielä kuullut lähipiiristäni yhdenkään miespuolisen henkilön kertoneen katsovansa Greyn anatomiaa.
En kyllä yhtään tiedä. En tunne ketään muuta (itseni lisäksi) joka olisi sarjaa katsonut.Tulipa mieleeni, mahtaakohan tuolla sarjalla olla ihan miesfanejakin?