Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 883 218
  • 34 594
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tex Willerin suosio ei ole koskaan avautunut. Kersana kävin viikottain divareissa uusimassa Korkkarivarastoa (suom.huom. Korkeajännitys, ei tekemistä korkokenkien kanssa) ja hyllyt notkuivat Tex Willereitä. Koska niitä oli divareissa, joku oli siis joskus ostanut ne kaikki. Ja niitä oli paljon!
"Kirottua! Aseeni jumiutui!"
"Ota iisisti, amigo, ellet halua lyijymyrkytystä!"
"Pannahinen! Gringot pakenevat! Perään, miehet!"

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ostakaa safkat himaan kotiinkuljetettuna. Erilaisia palveluntarjoajia löytyy, sellaista nyt tässä testaillaan missä tuodaan viikon safka-ainekset himaan resepteineen päivineen. On melko kätevää! Toki sit pitää jotain maitoa ja leipää sen sellasta hammastahnaa käydä hakemassa aina tipottain sitä mukaa kun edelliset loppuu, mutta tosta ruokien funtsimisesta pääsee eroon.
Tätä olen usein mielessäni pyöritellyt. Ei olisi edes taloudellisesti valtaisa ponnistus. Ja työllistävästä vaikutuksesta saisi moraalipisteitä. Valmiit reseptit helpottaisi myös arkea, kun tuo luovuus - jos sellaista on lainkaan - ei oikein ulotu keittiöön. Ainakaan minulla.

Toisaalta etenkin hedelmien ja tuoreruokien osalta en oikein luota vieraaseen käteen, vaan tahdon itse valita satsumat, suolakurkut ja sillit.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tätä olen usein mielessäni pyöritellyt. Ei olisi edes taloudellisesti valtaisa ponnistus. Ja työllistävästä vaikutuksesta saisi moraalipisteitä. Valmiit reseptit helpottaisi myös arkea, kun tuo luovuus - jos sellaista on lainkaan - ei oikein ulotu keittiöön. Ainakaan minulla.

Toisaalta etenkin hedelmien ja tuoreruokien osalta en oikein luota vieraaseen käteen, vaan tahdon itse valita satsumat, suolakurkut ja sillit.

Hedelmät ja tuoreruoat sun muut on muuten olleet aivan ensiluokkaista kamaa oikeastaan kaikissa näissä kotiinkuljetus-palveluissa. Pakko niiden ollakin, vituttaisi maksaa pehmeistä tomaateista tai mustista banaaneista. Ja tosiaan rahallisessa mielessä tuossa ei ihan hirveästi ylimääräistä edes maksa. Koklaa!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en oo myöskään muistaakseni lukenut ensimmäistäkään Tex Willeriä. Oon joskus kyllä yrittänyt mutta ne oli ihan paskaa. En yhtään oo päässyt siihen maailmaan sisälle, länkkärit noin muutenkin on vähän meh. No nyt oon kyllä tota Red Dead Redemptionia pelaillut, sen länkkärimaailma on kyllä ihan kiehtova.

Korkeajännityksiä oli yhdellä kaverilla, niitä kyllä mielelläni luin, likaiset natsit ja japsit siellä sai lyijymyrkytystä reippailta amerikkalaisilta urheilijanuorukaisilta.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Hei, nythän mä tajusin (eli vaimo kertoi) että meillä on tämmönen koodi ku FKWA, tällä saa Ruokaboksi-nimisen firman palveluista alennusta, taisi olla ihan peräti 20€ hinnasta pois. Käy kokeilee! Googlaa Ruokaboksi, ja siellä varmaan jossain on sitten semmonen kohta minne ton voi tunkea. Saa käyttää muutkin hei, oon reilu, just for you my frends!

Tällä viikolla just tota kokeiltiin, 4 safkan boksi otettiin meidän 3 hengen perheelle (lapsi on 2-vee eli ei syö juuri mitään) ja siinä on kyllä koko viikoksi meille safkat, sen verran reilut annokset sieltä tulee. Tilattiin myös ens viikolle tuolta sama setti jo, mutta ehkäpä semmonen 3 safkan setti voisi sopia paremmin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Keihäänheittäjä Jenni Kangas edustaa nykyään Lahden Ahkeraa. Jos heittokunto ja -tuntuma pysyy hyvänä, hän tuo vielä mitaleita Ahkeralle ( ja Kalevanmaljapisteitä).

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ylen aamu-tv uudistuu. Skriiniä tulee studioon 30 metriä. Jälkiviisaat yms. jälki-keskustelut siirtyy tuntia aikaisemmaksi.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ylen aamu tv:tä katsellessa avautui, siinä urheiluosuudessa, että 90-luvun tiukka kiistakumppani TPS on liigan viimeisenä, eikä ole voittanut yhtään kotiottelua. Jortikkaa kaipaa toi organisaatio, Jellyjortikkaa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu tätä aamu tv:tä katsellessa avautuu asioita. Suosittelen sinullekin. Nyt avautui se, että Suomi on ajautumassa ruokasotaan. Liharuoka vs. kasvisruoka. Se on kumma juttu, että joka saatanan asia pitää aina vetää äärimmilleen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu tätä aamu tv:tä katsellessa avautuu asioita. Suosittelen sinullekin. Nyt avautui se, että Suomi on ajautumassa ruokasotaan. Liharuoka vs. kasvisruoka. Se on kumma juttu, että joka saatanan asia pitää aina vetää äärimmilleen.

On se, todella kumma juttu. Mitähän seuraavaksi? Jengi suuttuu toisilleen jossain keskustelupalstalla kun eivät tykkää toisten kirjoittajien tyylistä?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se, todella kumma juttu. Mitähän seuraavaksi? Jengi suuttuu toisilleen jossain keskustelupalstalla kun eivät tykkää toisten kirjoittajien tyylistä?

No tohon en usko, mutta jos joskus käy niin, niin ollaan me ainakiin siististi cool.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No tohon en usko, mutta jos joskus käy niin, niin ollaan me ainakiin siististi cool.
Älä ny saatana petaa enää veljelle mahdollisuutta vastaukseen joka sisältää spoilerin.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos olisin keittolan täti, niin testaisin kyllä riittäisikö huumorintaju jos laittaisi menyyseen kinkkutmskiusauksen tilalle koulukiusaus.
Tiesittekö muuten, että olin penkkareissa pukeutunut keittolan tädiksi. Se oli ehkä pikkuisen julmaa, mutta hei, mua ei huimaa ja
Koulukiusaus on siististi cool!

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Asia, joka avautui sinulle:

spoiler tag
Michael Jackson on siististi cool!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Oli turhankin ahdistava tilanne 16-vuotiaalle hemmolle. Onneksi en saanut puukosta tai pullosta. Silloin avautui, että rauhassa paikoillaan ollessaankin voi joutua kohtaamaan jonkun lasikatseisen kummajaisen. Ei mielellään enää montaa kertaa jatkossa, kiitos.
Yleisesti ottaen sellaisena yleisenä helpotuksena kerrottakoon, että spuget harvemmin väkivaltaa käyttävät. Ainakaan kehenkään ulkopuoliseen ihan tuosta vaan, joskus saattavat keskenään nahistella. Ja toisaalta jos yrittävät alkaa lyömään niin yleensä liikeradat on sen verran laajoja että ehdit todennäköisesti juosta sadan metrin päähän ennen kuin spuge on saanut lyöntinsä lähtemään.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Spuge toi mieleen helmikuussa 2018 Helsingissä tapahtuneen välikohtauksen, jossa sinipipoinen ja parrakas, kurttuinen mies tuli tarjoamaan jäistä leipäpussia taidemuseon seinustalla nojanneelle meikäpojalle. Kieltäydyin leivästä kohteliaasti, ja tilanne meni koomiseksi miehen kysyessä käsi sydämellään:

"Miks? Onko mussa joku vikana?"

Oli turhankin ahdistava tilanne 16-vuotiaalle hemmolle. Onneksi en saanut puukosta tai pullosta. Silloin avautui, että rauhassa paikoillaan ollessaankin voi joutua kohtaamaan jonkun lasikatseisen kummajaisen. Ei mielellään enää montaa kertaa jatkossa, kiitos.

Joku tarjoaa leipää ja sä ahdistut ja kuvittelet että kaveri suurin piirtein tappaa sut. Ennakkoluulotonta menoa. No eihän siinä mitään. Jatketaan.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tällä viikolla just tota kokeiltiin, 4 safkan boksi otettiin meidän 3 hengen perheelle (lapsi on 2-vee eli ei syö juuri mitään) ja siinä on kyllä koko viikoksi meille safkat, sen verran reilut annokset sieltä tulee. Tilattiin myös ens viikolle tuolta sama setti jo, mutta ehkäpä semmonen 3 safkan setti voisi sopia paremmin.
PerhepäiväkirjaVol?#

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tuohon ruokasotaan liittyen omituisin kommentti on kyllä tullut kepulaiselta kansanedustaja Anne Kalmarilta. Kalmari valittelee UniCafen päätöstä luopua naudanlihasta ja syyttää kasvismafiaa siitä, että opiskelijat eivät enää saisi valita itse sitä mitä syövät.
lainaus Kalmarin tiedotteesta kirjoitti:
On kestämätöntä, että "kasvismafia" yrittää ilmastonmuutoksen varjolla viedä toisilta ihmisiltä oikeuden syödä, mitä itse haluavat. Miksi opiskelijat eivät saa itse valita ja päättää, mitä lautaselleen ottavat?
Vaikka itse asiasta Unicafen naudanlihaa koskevan päätöksen suhteen voi olla montaa mieltä, niin tarvitseeko sitä ihan noin tyhmäksi heittäytyä. Ja vielä kansanedustajan. Miten tuo Unicafen päätös estää ketään opiskelijaa syömästä haluamaansa ruokaa?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yleisesti ottaen sellaisena yleisenä helpotuksena kerrottakoon, että spuget harvemmin väkivaltaa käyttävät. Ainakaan kehenkään ulkopuoliseen ihan tuosta vaan, joskus saattavat keskenään nahistella. Ja toisaalta jos yrittävät alkaa lyömään niin yleensä liikeradat on sen verran laajoja että ehdit todennäköisesti juosta sadan metrin päähän ennen kuin spuge on saanut lyöntinsä lähtemään.
Juuri näin. Itselleen nuo ovat enemmän haitaksi kuin muille. Toki esim. kaupassa/baarissa häiriköivät huutavat ja vihaisena käyvät juopot ovat sitten oma lukunsa. Harmittomia hekin ovat, aivan tajuttoman rasittavia kohdata vain.

Suosikkijoukkue
Saattaa jäädä unet aika vähäisiksi tänä yönä kun olen jostain syystä edelleen pystyssä.

Suosikkijoukkue
Taitaa tähdet toden totta olla tänään oikeassa asennossa kun molemmat lempijoukkueet voitti saman vuorokauden aikana. Vastaavaa ihmettä ei ole nimittäin tapahtunut aiemmin koko syksynä. Jutia siteeraten nyt naatitaan, siitäkin huolimatta että mun täytyy lähtee n. 6,5h päästä vielä töihin ja saattaa tulla hieman rankka viiden tunnin shifti näillä alle neljän tunnin ruususen unilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy