Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Eli olen käynyt legendaarisessa Kerubissa, kuten ainakin aina olen halunnut muistella ja siis originaalissa. Alkoo ei varmasti voinut olla vuosituhannenvaihteessa rakennuksessa tuossa. Olisin sen huomannut vaikkakaan asiakkaaksi tuskin pyrkinyt olisin, sillä kaljaahan vain vailla olin ja siihen Takatasku oli loistava apu ja sieltä kun poistui olisi alko ollut jo kiinni. Eli luonnollinen siirtymä ollut sitten Kerubi. Sitten oli grilli.Nimenomaan vanha Kerubi oli juuri siinä. Ja siinä alakerrassa, Takataskun naapurissa, oli ammoin myös Alko. Täyden palvelun talo, voisi sanoa. Puuttui enää vatsahuuhtelu ja hautaustoimisto.
Kerran muuten istuin samassa kapakkapöydässä kätilön, vanginvartijan ja papin kanssa. Tuli mieleen, että meidän kauttahan ne kulkee elämänsä. Kätilö auttaa ulos, minä opetan, vartija säilöö loppuelämäksi ja pastori siunaa. Siitä pöydästä olisi saanut täyden palvelun tosiaan.
Ja joskus tais olla joku gimmelikin tjn. mihin paikalliset usuttivat. En onneks muista.
Edit. Sulla ollu seurue kohdillaan, enkä yhtään epäile kun tiedän paikan mikä kyseessä.