Siinäpä se. Melkein on melkein. Eikä se aina riitä.Ja mää oon melkein ällän ylioppilas enkussa.
No onhan rekkakin englanniksi lorry ja amerikaksi truck. Näitä huuhaita en juuri kattele, enkä ottaisi kielioppineuvoja miltään birminghamilaisilta toyotajonneilta. Ja olen tasan ällän ylioppilas englannissa.Mää oon aina luullu että "auto" on englanniksi joko "Kaa" tai "vieököl". Brittiläisiä huuhaa tuuninki sarjoja katellessani on avautunu että se onkin "möyttö". Ja mää oon melkein ällän ylioppilas enkussa.
Kaks pistettä jäi aikanaan vajaaks. Olen tän itselleni hyväksyttänyt niin että en jatkanut seksisuhdetta lukioaikasen enkun opettajan kanssa vaikka unissani panin sitä kun sonni. Se suuttu siitä sitten ja laitto lautakunnalle viestiä että ei tolle mulukkeelle ällää.Siinäpä se. Melkein on melkein. Eikä se aina riitä.
Onhan tuossa saattanut kieletkin sekoittua? Täältä rullaa serlaa kuivikkeeksesi.Kaks pistettä jäi aikanaan vajaaks. Olen tän itselleni hyväksyttänyt niin että en jatkanut seksisuhdetta lukioaikasen enkun opettajan kanssa vaikka unissani panin sitä kun sonni. Se suuttu siitä sitten ja laitto lautakunnalle viestiä että ei tolle mulukkeelle ällää.
Tai sitten muistan väärin ja onkin käytetty muuta fiilunkia.... *kyynelejä*
Mulla jäi kaksi pistettä vajaaksi kanssa. 299 oli täydet ja mulla oli 297. Lyötiin yhden Mikkosen kanssa veto ennen kirjoituksia. Mikkonen sai 293, mie sain kossupullon.Kaks pistettä jäi aikanaan vajaaks. Olen tän itselleni hyväksyttänyt niin että en jatkanut seksisuhdetta lukioaikasen enkun opettajan kanssa vaikka unissani panin sitä kun sonni. Se suuttu siitä sitten ja laitto lautakunnalle viestiä että ei tolle mulukkeelle ällää.
Tai sitten muistan väärin ja onkin käytetty muuta fiilunkia.... *kyynelejä*
Kiitos. *nyyf nyyf*. Saaks halin...?Onhan tuossa saattanut kieletkin sekoittua? Täältä rullaa serlaa kuivikkeeksesi.
Oonhan mä kuulemani perusteella ihan vitun jäyhä, mutta saat. Saat halia niin kauan kuin on tarvis. Ehkä saan siitä jotain itsekkin...Kiitos. *nyyf nyyf*. Saaks halin...?
Wat duu juu tink tö nekst vil häppen nau?Avautui, että taidan olla aika paska englannin kielessä.
Vat häpens tu mii nau is thät ai pull my ässes on the shouldö.Wat duu juu tink tö nekst vil häppen nau?
Jari Porttila
Avautui, että taidan olla aika paska englannin kielessä.
Avautui, että taidan olla aika paska englannin kielessä.
Kaikki on jo vanhuksia ja siten luonnollisesti tylsiä, ja nuoret eivät enää keskustelupalstoille kirjoittele. Kyllä joitain poikkeuksia on, minä itse myös, mutta minä olenkin tylsä nuori.Avautui, että on tämä Jatkoaika aika tylsä palsta nykyisin. Osa persoonallisuuksista on heivattu helevettiin ja osa on ilmeisesti tämän seurauksena tai muuten siirtänyt kärkevän kynänsä ja veitsenterävän ajattelunsa toisaalle. Oi niitä aikoja, kun sai lukea AWen hehkutuksia Van Halenista ja schollin pyöräilytrikoovertailuja. Jotenkin nämä nykyiset kirjoittajat ovat persoonattomia, laimeita. Sisäsiistejä. Paitsi nyt pettter, mutta hänhän on jo ylennyt parodiahahmoksi omasta itsestään. Muutoin on aika löysää tämä kirjoittelu täällä. Eikö kukaan uskalla enää revitellä, vai eikö osaa?
Ha! Mietinkin juur jotta minkä klassikon ottasi katsantoon. Tästä muistuikin mieleeni Triumph des Willens. Mahtavaa!meillä täällä on aurinkoista kuin Leni Riefenstahlin leffassa.
Kerkiät vielä hyvin katsomaan edellä mainitsemani klassikon!Avautui, ettei kello ole vielä kymmentäkään. Vasta noin varttia vaille. Tässähän on koko ilta vielä edessä. Jotenkin ajattelin kellon olevan jo lähemmäs ykstoista.