Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 728
  • 33 829

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
On itse asiassa avautunut jo aiemmin, mutta kerrompa vasta nyttemmin. Eli palstan päivityksen jälkeen sormettamiseni on muuttunut. Annan tahtomattani tykkäyksiä kosketusnäyttöpuhelimellani palstaa selaillessa. Enkä kehtaa niitä poistella jottei kenenkään mieli pahoittuisi, kun ensin saa ilmoituksen ja sitten varmaan sais toisen ettei se tykkääkkään? Ei siinä muuten mitään sinällään, mutta ärsyttää kun selailee ja huomaa tykänneensä jostain mistä ei vois tykätä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eli palstan päivityksen jälkeen sormettamiseni on muuttunut.
What sorcery is this!? Joidenkin päät muuttaa muotoaan ja jotkut alkaa sormettaan eri tyylillä? Onko mujjja valittanu vai tykänny? Vai sanonu että sähän sormetat nykyään kun Johnny? Mitä täällä tapahtuu...?!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
What sorcery is this!? Joidenkin päät muuttaa muotoaan ja jotkut alkaa sormettaan eri tyylillä? Onko mujjja valittanu vai tykänny? Vai sanonu että sähän sormetat nykyään kun Johnny? Mitä täällä tapahtuu...?!
No valittanuthan se on. Räplään kuulemma liikaa kosketusnäyttöä ja pitäis kuulemma siirtyä takasin näppäimelliseen puhelimeen. Mustis se on eikä muuta. Onneks ei tunne Johnnyn kosketusta, kuulemma näin. Huoh.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, etten voi kirjoittaa ”bongaa jatkoaikalainen” ketjuun kun en tunne yhtään jatkoaikalaista ulkonäöltä. Tai sitten tunnen, mutta en tiedä niiden kirjoittavan tänne. Onneksi tämä ei ole mikään suuri menetys kenellekään.
Muutamakin kerta joku tuntematon on huudellut kaduilla tai torin laidalla jotain jatkoaikajuttua. Saa kertoa nimimerkinkin hei. En kyllä hirveästi viesteistä stalkkaile niitä.

Olen bongannut jopa itseni n. vuosi sitten olleen JYP-Jukurit -ottelun maalikoosteessa. Kyllä oli olo kuin julkisuuden henkilöllä.
Hitto pitäis noita pätkiä katsella kun se kamera aina kääntyy fanikatsomoon ja kohti osoittaa. Oon mä kyllä välillä katsellut klippejä kun ei muista paljoa pelistä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos sallit tähän liittyen henk.koht. kyssärin, niin miten koet Pelicansin?
Symppaan. Tosin oma suosikki jätti Liigan, eikä sen jälkeen ole hirveästi kotimaan liigaa tullut seurattua. Jos ja kun innostun, niin enköhän mä Pelicansia ala kannattamaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Symppaan. Tosin oma suosikki jätti Liigan, eikä sen jälkeen ole hirveästi kotimaan liigaa tullut seurattua. Jos ja kun innostun, niin enköhän mä Pelicansia ala kannattamaan.

Pelikaaneja on loppupeleissä varmaan aika helppo sympata. Pelaa kuitenkin yleisöystävällistä lätkää. Vaikeampaa olisi, jos muuttaisi Jyväskylään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Raamattu, tarkemmin sanottuna Kolmas Mooseksen kirja luku 18 jae 21 vuoden 1992 käännöksestä sanoo:

"Älä uhraa lastasi Molokille"
Olikohan Aamulehdessä aikoinaan kun muuan seniorikansalainen oli pudonnut roskikseen kun oli koittanut kurottaa sinne vahingossa pudottamiaan avaimia. Otsikko oli tyylikkäästi: "Mummo katosi Molokin kitaan."

Edit: Tässä linkki Iltasanomien juttuun. En löytänyt AL:n alkuperäistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää oon aina luullu että "auto" on englanniksi joko "Kaa" tai "vieököl". Brittiläisiä huuhaa tuuninki sarjoja katellessani on avautunu että se onkin "möyttö". Ja mää oon melkein ällän ylioppilas enkussa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mää oon aina luullu että "auto" on englanniksi joko "Kaa" tai "vieököl". Brittiläisiä huuhaa tuuninki sarjoja katellessani on avautunu että se onkin "möyttö". Ja mää oon melkein ällän ylioppilas enkussa.
No onhan rekkakin englanniksi lorry ja amerikaksi truck. Näitä huuhaita en juuri kattele, enkä ottaisi kielioppineuvoja miltään birminghamilaisilta toyotajonneilta. Ja olen tasan ällän ylioppilas englannissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siinäpä se. Melkein on melkein. Eikä se aina riitä.
Kaks pistettä jäi aikanaan vajaaks. Olen tän itselleni hyväksyttänyt niin että en jatkanut seksisuhdetta lukioaikasen enkun opettajan kanssa vaikka unissani panin sitä kun sonni. Se suuttu siitä sitten ja laitto lautakunnalle viestiä että ei tolle mulukkeelle ällää.
Tai sitten muistan väärin ja onkin käytetty muuta fiilunkia.... *kyynelejä*
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kaks pistettä jäi aikanaan vajaaks. Olen tän itselleni hyväksyttänyt niin että en jatkanut seksisuhdetta lukioaikasen enkun opettajan kanssa vaikka unissani panin sitä kun sonni. Se suuttu siitä sitten ja laitto lautakunnalle viestiä että ei tolle mulukkeelle ällää.
Tai sitten muistan väärin ja onkin käytetty muuta fiilunkia.... *kyynelejä*
Onhan tuossa saattanut kieletkin sekoittua? Täältä rullaa serlaa kuivikkeeksesi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaks pistettä jäi aikanaan vajaaks. Olen tän itselleni hyväksyttänyt niin että en jatkanut seksisuhdetta lukioaikasen enkun opettajan kanssa vaikka unissani panin sitä kun sonni. Se suuttu siitä sitten ja laitto lautakunnalle viestiä että ei tolle mulukkeelle ällää.
Tai sitten muistan väärin ja onkin käytetty muuta fiilunkia.... *kyynelejä*
Mulla jäi kaksi pistettä vajaaksi kanssa. 299 oli täydet ja mulla oli 297. Lyötiin yhden Mikkosen kanssa veto ennen kirjoituksia. Mikkonen sai 293, mie sain kossupullon.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Avautui, että taidan olla aika paska englannin kielessä.

Mulle oma heuikkouteni tämän kielen parissa on ollut jo kauan selvää.

Lukiossa selvitin englannin kurssit 5 arvosanoilla ja pitkän englannin kirjoitin nipinnapin läpi arvosanalla A.

Toki sitten ammattikorkeakoulussa olin puolivuotta vaihdossa ja siellä kielitaito vähän kohentui.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että taidan olla aika paska englannin kielessä.

Ei se mitään. Lukemalla oppii. Esimerkiksi tästä:

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös