Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 621
  • 33 934

Glove

Jäsen
Olen varmaan ilmastonmuutoksen vastustajien pahin vihollinen. Syön lihaa, koska se on hyvää enkä osaa tehdä kasviksista semmoista safkaa joka maistuisi. Syön minä toki porkkana- ja lanttulaatikkoa jouluna. Toiseksi omistan auton ja jopa ajan matkani sillä. Viimeksi käytin julkisia joskus toukokuussa kun menin bussilla baarireissulle. Tullessani tein ekoteon ja kävelin. Kolmanneksi tuhlaan resursseja ja asun yksin. Kuka tulis asumaan mun kanssa ja jakamaan mun valtavan hiilijalanjäljen? Neljänneksi mulla on kolme lastakin, sehän se vissiin on se suurin synti. Vanhimmalla on autokin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avautui vasta äsken, että Finnkinolla on liiketoimintaa myös Baltian maissa eri nimellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis lehdessä on uutinen että salama oli kaatanut puun auton päälle. Ne autolliset on varmaan niitä ihmisiä, jotka ottavat niitä jotain vakuutuksia. Mut miks lähteä siihen oravanpyörään?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että nestemäisiä suihkusaippuoita ja vastaavia pitää huuhdella iholta minuuttitolkulla, mutta palasaippuan vaahto huuhtoutuu hetkessä. Pesutuloksessa ei eroa.
Itselle avautui jo vuosia, ellei vuosikymmeniä sitten, että palasaippua on epähygieeninen useamman käytössä, ainakin ajatuksena. Lisäksi se, että apteekista kun ostaa saippuaa, saa laatutavaraa pumppupullossa ja täytepussisakin. Vahva suositus.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen varmaan ilmastonmuutoksen vastustajien pahin vihollinen. Syön lihaa, koska se on hyvää enkä osaa tehdä kasviksista semmoista safkaa joka maistuisi. Syön minä toki porkkana- ja lanttulaatikkoa jouluna. Toiseksi omistan auton ja jopa ajan matkani sillä. Viimeksi käytin julkisia joskus toukokuussa kun menin bussilla baarireissulle. Tullessani tein ekoteon ja kävelin. Kolmanneksi tuhlaan resursseja ja asun yksin. Kuka tulis asumaan mun kanssa ja jakamaan mun valtavan hiilijalanjäljen? Neljänneksi mulla on kolme lastakin, sehän se vissiin on se suurin synti. Vanhimmalla on autokin.

Ja kaiken tämän lisäksi nukutkin erittäin vähän, eli kasvatat hiilijalanjälkeä myös öisin enemmän kuin muut. Oot sä ja kanssa yks epeli.
 

444

Jäsen
Itselle avautui jo vuosia, ellei vuosikymmeniä sitten, että palasaippua on epähygieeninen useamman käytössä, ainakin ajatuksena. Lisäksi se, että apteekista kun ostaa saippuaa, saa laatutavaraa pumppupullossa ja täytepussisakin. Vahva suositus.
Epähygieeninen saippua menee vähän samalle linjalle kuin teflonin tarttuminen pannun pintaan: ei vain avaudu minulle. Se mikä sen sijaan avautui minulle on se, että kirjoitin tämän väärään ketjuun ennen viimeistä virkettä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jotkut ihmiset eivät vain näemmä sitten unohdu koskaan ajatuksista. Vaikkei moneen vuoteen edes nähtäisiin syystä tai toisesta.

Tahdon uskoa että tämä on ihan positiivisesti sanottu. Nyt kaduttaa kun ei ole pitänyt tiettyihin tuttaviin yhteyttä, mutta onneksi minulla on vielä monena vuonna mahdollisuus korjata ainakin osin asia.

Toiset tahtoo unohtaa, toiset sydämeen jää... Tarjoo lämpöö matkallesi pitkin elämää. Vai miten se Klamydia laulaa?

Avautui siis se että jotkut ihmiset on vaikea unohtaa sydämestä ja ajatuksista ja tämä välillä ihan hyvällä sanottuna.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämäkin avautui minulle vasta Pelsun pelin erätauolla, nimittäin haaparantalainen Asplöven HC, jonka talousongelmista uutisoitiin jo viime vuonna, jätti tammikuussa kokonaan saapumatta kolmanteen alemman jatkosarjan peliinsä, jonka jälkeen heidät diskattiin koko Hockeyettanista. Melko nolo päätös kyseisen joukkueen tarinalle, ei voi muuta sanoa. Viimeisen varsinaisen pelinsäkin hävisivät 0-7, minkä jälkeen seuran somepäivityksetkin loppuivat kuin seinään. Siinä vasta hyvin hoidettu seura.
 

Glove

Jäsen
Jotkut ihmiset eivät vain näemmä sitten unohdu koskaan ajatuksista. Vaikkei moneen vuoteen edes nähtäisiin syystä tai toisesta.

Tahdon uskoa että tämä on ihan positiivisesti sanottu. Nyt kaduttaa kun ei ole pitänyt tiettyihin tuttaviin yhteyttä, mutta onneksi minulla on vielä monena vuonna mahdollisuus korjata ainakin osin asia.

Toiset tahtoo unohtaa, toiset sydämeen jää... Tarjoo lämpöö matkallesi pitkin elämää. Vai miten se Klamydia laulaa?

Avautui siis se että jotkut ihmiset on vaikea unohtaa sydämestä ja ajatuksista ja tämä välillä ihan hyvällä sanottuna.
Jonkun tahtoo unohtaa
Toiset sydämeen jää
Tarjoo lämpöö matkalleni
Lopunelämää

Miljoonan kilsan tennarit....

Mulla on kaksi kaveria plus äiti, jotka pitää yhteyttä. Että loppuviimein ei ne ihmiset välitä toisistaan vAn oma napa on lähinnä. Suku, serkut jne, ei ole ottanut yhteyttä. Kummitäti laitto viestin helmikuussa kun mulla oli synttärit.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaimo kun katsoo kouluratsastuksen EM-kisoja niin se kommentoi aina ensin ja telkkarin kommentaattori sanoo saman asian heti perään. Eli näköjään se oikeasti ymmärtää lajista aika paljon. Siinä kanssa laji, joka ei avaudu tasan muille kuin niille, jotka harrastavat sitä itse.

Hauska tuo suomalainen joka veti semeissä ennätyspisteensä ja selvisi finaalin vapaaohjelmaan. Kaveri ei kuvitellutkaan selviävänsä niin pitkälle joten ei ole treenannut vapaaohjelmaa lainkaan. Nyt pitää kuulemma vetää joku vanha näihin skaboihin liian helppo ohjelma jota ei ole ratsastanut vuoteen ja musiikkikin on kateissa. Onhan tuokin ongelma.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui että yleX:n radiokanavalta tulee näin öisin joku ohjelma, missä soitetaan vanhoja biisejä. Joku puoli tuntia sitten soi esim. Vanha holvikirkko. Ja en siis tiedä tuleeko kyseinen ohjelman joka yö vai vaan viikonloppuisin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avautui että yleX:n radiokanavalta tulee näin öisin joku ohjelma, missä soitetaan vanhoja biisejä. Joku puoli tuntia sitten soi esim. Vanha holvikirkko. Ja en siis tiedä tuleeko kyseinen ohjelman joka yö vai vaan viikonloppuisin.
Se ei ole itseasiassa YleX:n ohjelma (mikä ikinä onkaan, Yöradio?), vaan yöaikaan YleX:n taajuudella tulee sama lähetys kuin Yle Radio Suomella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Karismassa oli joku lemmikkipäivä... Oli ständiä, elukkaa, esittelijää ja käytävät täynnä väkeä. Ei juttu ihan minun mieleen ja tuli vähän puun takaa kun Tokmannilta lähdin kauppakeskuksen läpi suunnistamaan kohden ruokakauppaa ja alkoi olemaan käytävillä ahdasta. Joo, kyllähän mainos lemmikkipäivästä tuossa sanomalehden etusivulla on mutta hitto kun on niin kiire ettei ollut lehtiä ehtinyt vilkaista.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avautui, että älytelevision verkkoselain on aika hyvä. Kokeilin äsken etukäteen, että pyörittääkö Solidsportia ja kyllä vain. Ainakin jotain ilmaisjalkapalloa. Jotenkin odotin, että Iltalehden lukeminen on ehdoton maksimi, mitä sillä pystyy tekemään.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui että yleX:n radiokanavalta tulee näin öisin joku ohjelma, missä soitetaan vanhoja biisejä. Joku puoli tuntia sitten soi esim. Vanha holvikirkko. Ja en siis tiedä tuleeko kyseinen ohjelman joka yö vai vaan viikonloppuisin.
Kiitoksia tästä. Tulli heti mieleen tenavatähti ja tuo biisi. Voi helevetti, nyt se sitten on jäänyt korvamadoksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yle on tehnyt sopimuksen Suomen Urheiluliiton kanssa ja kotimaista yleisurheilua nähdään laajalla rintamalla Ylen kanavilla vuoteen 2026 asti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hauska tuo suomalainen joka veti semeissä ennätyspisteensä ja selvisi finaalin vapaaohjelmaan. Kaveri ei kuvitellutkaan selviävänsä niin pitkälle joten ei ole treenannut vapaaohjelmaa lainkaan.
Nyt taitaa kakkoselta tulla kooste jossa juuri esiintyy tämä ratsastaja, Henri Ruoste. Ei ole kovin hyvin mennyt, hevonen on ollut hermostunut mutta mukava että pääsivät mukaan 15 parhaan joukkoon. Nuori urheilija kyseessä ja hevonenkin vissiin vähän kokematon. Toivotaan hyvää heille... Hevonen kuulemma lahjakas...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös