Johan minä sanoin, että jos jotakin kysyttävää on, niin kysy yv:llä. En jaksa noihin kysymyksiisi täällä yleisellä enää vastata, kun olen niihin jo vastannut, joihinkin kysymyksiin useammankin kerran. Otetaan esimerkiksi se, että olen varmaan viisi kertaa joutunut toistamaan täällä sen faktan, että kenenkään suomalaisen naisen ei ole lain mukaan pakko synnyttää. Jengille ei tämä mene kaaliin, ja sitten vielä väittävät minun nolaavan itseni tai nauravat argumentoinnilleni.
Älä aliarvioi itseäsi Tuota olet kyllä varmasti toitottanut ehkä jopa 50 kertaa. Se vain on sellainen pointti, mitä en ole sinulta kysynyt. Joten kohtalaisen huono esimerkki.
Noista mahdollisesti vastassa olevasta venäläisjoukosta sen sijaan en ole nähnyt juuri mitään, ainakaan niissä keskusteluissa missä minä olen ollut mukana. (viimeiset 10-15 sivua)? Suurinpiirtein ainoa mitä olet kommentoinut asiaan liittyen on ollut se, että niillä on ydinaseita ja että turpiin tulee. Tuskin tuo kuitenkaan on ainoa argumentti? Tuo mahdollinen vastus käsittääkseni liittyy hyvin paljon siihen, kannattaako edes laittaa hanttiin Venäjää vastaan mahdollisessa kriisissä, ja kannaako asevelvollisuusarmeija säilyttää.
Samoin et ole vastannut kysymykseeni liittyen suomalaisten mahdollisesta koulutustasosta ennen sotatoimiin liittymistä. Olet vain todennut, että sillä koulutustaustalla (siis millä, tätä kysyn sinulta) tulee itärajalta paljon takaisin sinkkiarkkuja.
En kysy näitä sinulta yv:llä, koska tämä on julkinen palsta, eikä kuitenkaan kyseessä ole sinun omia henkilökohtaisia asioita. Lisäksi uskon, että muitakin palstalaisia kiinnostaa vastauksesi, koska ne ovat vain perusteluita sinun heitoillesi, mitä esim. eilen täällä viljelit. Ymmärrän kuitenkin jos et halua vastata. Siihen on varmasti "hyvä syy". Tämän takia en tämän viestin jälkeen niitä enää kinua.
Unohdit myös vastata edelliseen kysymykseeni koskien AUK:n tenttejä ja sotilasaiheisia kirjoja. Miten ihmeessä sinut pakotettiin lukemaan niitä noiden sinulle tärkeämpien kirjojen sijaan. Varsinkin kun sinua ei koko touhu napannut, ja varsinkin kun sinut oli aliupseerikouluun pakotettu. Vai pakotettiinko sinua niitä lukemaan. Kenties luit niitä ihan yhtä / yhtä vähän mielelläsi kuin tupakaverisi.