Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@olkikuukkeli . Mitenköhän onkin jäänyt aiemmin havaitsematta. Nyt heittämällä kirkkaimpaan kärkeen.
Vlad lopetti palstauransa viime joulukuussa, kun oli saanut 20 000 viestiä täyteen. Poistuminen herätti suhteellisen runsaasti positiivista muisteloa, ja hänet valittiinkin jopa vuoden jatkoaikalaiseksi edellisenä vuonna.Vaikka välillä olen eri mieltä, niin kyllä mä kaipaan vladin kannanottoja palstalle. Minne mies on jäänyt?!
Jopas=( Omassa elämässäni ja usean läheisen on tapahtunut niin paljon kaikenlaista, että on päässyt aivan ohitse näemmä. Jos vlad näet tämän, niin halaus ja pikkuruinen toiveentynkä, että joskus vielä palaisit. Olit ehdottomasti huippuja ja nyt sen näkee selkeästi.
Vlad taitaa tätä nykyä kirjoitella maanpuolustusfoorumille, siellä miehen analyyttista tekstiä lienee yhä nähtävissä. Uskaltaudun sen verran kuitenkin sanomaan vielä vladista, että aivan lopullista pakoa Jatkoajassa hän ei mielestäni tehnyt. Hänen kanssaan kun tuolloin viestittelin, niin piti ainakin avoimena sen mahdollisuuden, että joskus vielä tänne kirjoittaisi.
Tähän voi tosin olla vaikka vuosiakin aikaa, who knows.
TomiP. Objektiivinen keskustelija ja rautainen argumentoija.
Yhtä objektiivinen kuin vastapuolikin. Kuinka monta kertaa minut on nimetty tällä palstalla Putinin kätyriksi?
En tiedä kun en ole pitänyt kirjaa...liian monta kertaa? Pakko joka tapauksessa ihailla sitä, että pysyt suht.tyynenä kaiken loan keskellä. Itseltäni olisi palanut käämi jo heti alkuun.
Pystyn siinä mielessä samaistumaan tilanteeseesi, että kun kävin tossa viikolla taas toteamassa Saksan paskaksi maaksi, niin oma oloni siellä oli samanlaista tuulimyllytaistelua kuin äijän palstaelämä. Ero tulee siinä, että kun se sakujen tyhmä pankkiautomaatti ei anna rahaa, alan minä huutamaan jommallakummalla äidinkielelläni ja haastamaan riitaa lähellä olevien ihmisten kanssa, missä taas sinun tapauksessa automaatti todettaisiin oikeistopellejen käsikassaraksi ja siitä huikattaisiin tyynesti vieressä olevan kaupan henkilökunnalle. ''Teidän valtionvirkailijat on kielitaidottomia dorkia ja pankkiautomaattinne toimii kuin venäläinen oikeusjärjestelmä.'' ja sitten jatkettaisiin kylmän viileänä kohti keskustaa paremman automaatin löytämisen toivossa.
Mikä niissä Saksan pankkiautomaateissa muka mätti? Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
Minulle suurin osa noista nimimerkin @TomiP politiikkajutuista on ihan helvetin hyvää palstahuumoria. Kyllähän tuo mouhoaminen on niin legendaarista, että oikein naurattaa.