Annetaanpa useammalle nimimerkille nyt tunnustusta, kun tässä vain odottelee noita 17:15 alkavia MM-otteluita.
Ensinnäkin TPS-puolelta nostaisin esiin jokusen kirjoittajan:
@Scissors : Älykäs kirjoittaja, argumentoi laadukkaasti ja kirjoittaa pitkiä sekä analyyttisiä viestejä. Monesti olen kehaissut ja pitää kehaista nytkin. TPS-osion parhaita kirjoittajia.
@Power : En ole kauheasti ennen kiinnittänyt huomiota tämän kirjoittajan teksteihin, mutta viime aikoina silmiin ovat osuneet pitkät, huolella argumentoidut seikkaperäiset viestit. TPS-osio tarvitsee tällaisia keskustelijoita lisää.
@Mr.Fox : Tilastoniilo ja keskieurooppalaisen kulttuurin ylin ystävä. Hänetkin olen muutamaan otteeseen tässä ketjussa maininnut, joten ei ole Kettuherra paikkaansa menettänyt.
Muualta:
@Musta Nuoli : Viime aikoina Nuoli on käsittääkseni ollut vähän hiljaisempi mitä palstaan tulee, mutta fiksuja kirjoituksia häneltä on saanut aina lukea. Vahvalle turkulaisedustukselle siis jatkoa.
@Ikävänkantaja : Kukapa ei Ixusta pitäisi? Penää medialta laatujournalismia, ja kuten olen aiemminkin sanonut, Ikävänkantaja on yksi niistä harvoista, joilla on oikeasti kompetenssia kritisoida nykymenoa.
@sekolust : Olen saanut tästä kirjoittajasta erittäin älykkään vaikutelman. Useasta asiasta samaa mieltä hänen kanssaan, ja vaikken aina olisi, niin onpahan hyvin perusteltuja ja fiksuja mielipiteitä. Arvostan.
@Cobol : Toinen jokerikirjoittaja, joka on pakko mainita. Hänen viestejään olen muistaakseni lukenut huomattavasti vähemmän, mutta ne harvat lukemani ovat olleet selvästi palstan keskitasoa ylempänä olevia viestejä.
@MustatKortit : Jack of all trades, eli jokapaikan tunnollinen höylä. Asiantuntemusta asiaan kuin asiaan. Melko usein huomaan jakavani erilaisen käsityksen asioista, mutta eipä se haitaksi ole.
@vetoo : Pakko katsoa ylöspäin kirjoittajaa, joka on seurannut slovakkikiekkoa varmaan jo ajalta ennen meikäläisen syntymää. Perin tylsä olisi Slovakia-sektori, ellei siellä olisi vetoon kaltaista asiantuntijaa.
@IceBlacks : Pienten kiekkomaiden sanansaattajia. Divarikisoissa oli hyvää pöhinää ja tuli vaihdeltua paljon sanoja sekä julkisissa ketjuissa että yksityisviestin. Iso arvostus paneutumisesta pikkumaihin!
@Pisin Kääpiö 186cm : Joskus olen tainnut unohtaa mainita Kääpiön tässä ketjussa, mutta mainitaan nyt. Osa palstan älyllistä keskusteluriihtä. Hyvä, että kirjoittaa myös vapaan puolelle.
@Barney : Tullut vähän puskista minulle, mutta tuottaa hyvää tekstiä. Hienoa huomata, että palstalla on laaja taso, vaikkei se ihan ensituntuma olisikaan. Jatkoa fiksujen kirjoittajien joukolle.
Sitten meidän junnupuolelta nostoja:
@Virveliä kainaloon : Norjaa fanittava virvelipoika, joka symppasi Denis Godlaa vuodenvaihteessa. Joskus osaa olla jopa ärsyttävä, mutta se kuuluu juttuun. Tsemppiä vaan pääsykokeisiin!
@Deko : Parasta vuosikertaa. Oli kiva päästä toivottelemaan aamuja, kun itse jo kotiutuneena tiesin Dekon aloittavan tammikuussa. Älykäs nuorimies, ja viestiensä perusteella on sopeutunut erinomaisesti inttiin. Pian reserviin ja palstalle, mars mars!
@Barnes : Ymmärtääkseni ei ole vielä edes äänioikeutettu, mikä hitusen hämmästyttää. Olisi kova prospekti, jos palstalla olisi jotain varaustilaisuuksia. Jatkahan samaan malliin!
Unohdin varmasti monta nimimerkkiä, pahoittelut näille. Varmasti jo mainittujen nimimerkkien lisäksi palstalla on vielä monia hyviä kirjoittajia, jotka olisivat ansainneet tunnustuksen.
Ja hei. Enhän minä nyt yhtä voisi unohtaa, joten kirsikkana tälle leipomalleni kakulle:
@SeQuins : Pirteä, söpö, sympaattinen, ihana, mitä näitä adjektiiveja nyt onkaan, mitkä sopivat kuvaamaan tätä tyttöä. Aivan paras! :3