Antti Törmänen HIFK:n valmentajaksi 2014–2017

  • 561 123
  • 2 087

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Törmänen oli siis soihdunkantaja westerlundilaiseen näkemykseen yksilöiden vastuusta? Joo, ei toimi meillä. Kukaan ei tunnusta olevansa huippu-urheilja, ennen kuin on pakko. Vrt. Husso.

Meillä pitää olla auktoriteetti, joka määrää. Oma vastuu ei kanna, koska organisaatio ei edellytä sitä, eikä kukaan joukkueessa näytä esimerkkiä. Siksi on pakko tästä lähtien hylätä kaikki yli 22-vuotiaat 'omat pojat', joilla ei ole omaa tavoitetta olla huippu-urheilja.
 

444

Jäsen
Törmänen oli käytännössä pakko kenkiä, ja hän on ihan helvetin suuri syyllinen viime kauden floppiin(runkosarja) ja siihen, että Selin sai huomaansa osin heikkokuntoisen joukkueen.
Koska ammattiurheilija ei saa itseään neljässä kuukaudessa takaisin kondikseen? Kyllä mä sen ostan, että toukokuussa vähän oli pullaa poskissa ja fädää vyötäröllä, mutta jos näitä ei ole saanut karistettua syyskuuhun mennessä pois, niin on turha itkeä asiaa erotetun valmentajan syyksi. Toki pääasia on se, että mikään ei ole koskaan omaa syytä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Koska ammattiurheilija ei saa itseään neljässä kuukaudessa takaisin kondikseen? Kyllä mä sen ostan, että toukokuussa vähän oli pullaa poskissa ja fädää vyötäröllä, mutta jos näitä ei ole saanut karistettua syyskuuhun mennessä pois, niin on turha itkeä asiaa erotetun valmentajan syyksi. Toki pääasia on se, että mikään ei ole koskaan omaa syytä.
Kannattaa vähän tutustua harjoitteluun ja kunnon rakentamiseen. Kesässä ei todellakaan oteta kiinni kuilua, joka on jo pitkään jatkuvasti hyvin harjoitelleisiin joukkueisiin. Valmentaja luo joukkueensa harjoituskulttuurin. Motivoituneet ja eteenpäin pyrkivät pelaajat hoitavat asiat itsekin, mutta valmentaja voi vaikuttaa asioihin paljon. Mutta ei kun adressia pystyyn Törmiksen takaisin saamiseksi, olihan se taktinenkin nero. Itse lasken Törmäsen huonojen valmentajarekryjen jatkoksi. Edellinen onnistunut on Jalonen. Tässä olemme eniten liigan kärkeä olleet jäljessä. Kärpät tippui myös nopeasti alas, kun tuli huono valmentajavalinta.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska ammattiurheilija ei saa itseään neljässä kuukaudessa takaisin kondikseen? Kyllä mä sen ostan, että toukokuussa vähän oli pullaa poskissa ja fädää vyötäröllä, mutta jos näitä ei ole saanut karistettua syyskuuhun mennessä pois, niin on turha itkeä asiaa erotetun valmentajan syyksi. Toki pääasia on se, että mikään ei ole koskaan omaa syytä.

Kyllä Iskän tai Äitylin pitää olla vahtimassa. Tai vähintään yhteiskunnan on autettava. Eihan 100-300 k€ miehiltä mitenkään voi edellyttää vastuuta itsestään.

Herranjestas!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eikö täällä oikeasti nähdä, että valmentaja on ihan avainasemassa siinä, että harjoituksissa on vaatimustaso ja laatu tapissaan, ja että puolivillaista tekemistä ei katsota hetkeäkään läpi sormien. Herranjestas vaan itellenne.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Juu, itsekin olen kuullut ihan pelaajalta itseltään, että pelaajat eivät olleet Törmäseen tyytyväisiä. Harjoitukset olivat löysiä, eikä taktista tukea tullut, kun peli tökki, eli lähes koko kauden. Törmänen oli käytännössä pakko kenkiä, ja hän on ihan helvetin suuri syyllinen viime kauden floppiin(runkosarja) ja siihen, että Selin sai huomaansa osin heikkokuntoisen joukkueen.

AMEN!!!! 60 matsiin kokonaiset 87 pistettä, pistekeskiarvon ollessa 1,45 ei ihan älytöntä ilotulitusta aiheuta, MUTTA sokerina pohjalla YLIVOIMAPROSENTTI 12,57%. Pistäkää vittu paremmaksi.
 

444

Jäsen
Kannattaa vähän tutustua harjoitteluun ja kunnon rakentamiseen. Kesässä ei todellakaan oteta kiinni kuilua, joka on jo pitkään jatkuvasti hyvin harjoitelleisiin joukkueisiin. Valmentaja luo joukkueensa harjoituskulttuurin. Motivoituneet ja eteenpäin pyrkivät pelaajat hoitavat asiat itsekin, mutta valmentaja voi vaikuttaa asioihin paljon. Mutta ei kun adressia pystyyn Törmiksen takaisin saamiseksi, olihan se taktinenkin nero. Itse lasken Törmäsen huonojen valmentajarekryjen jatkoksi. Edellinen onnistunut on Jalonen. Tässä olemme eniten liigan kärkeä olleet jäljessä. Kärpät tippui myös nopeasti alas, kun tuli huono valmentajavalinta.
Suosittelen ehdottamaasi myös itsellesi. 25-30 -vuotias liigapelaaja on lähtökohtaisesti helvetin hyväkuntoinen, koska on treenannut aivan helvetisti viimeistään 15-vuotiaasta lähtien. Sitä huonoa kondista ei ollut havaittavissa vielä keväällä 2016, joten mikäli pelaaja on seuraavan kauden treenannut edes keskinkertaisesti (liigastandardeilla), niin vuotta myöhemmin ei olla sellaisessa rapakunnossa, että muutamassa kuukaudessa ei pystyisi vetämään jo lähes täyspainoisesti matseja. Sinä et ehkä nykykunnossasi pystyisi siihen, samoin kuin en pystyisi minäkään mutta ammattiurheilijalla on aivn erilainen pohjakunto.
Toki tämä kaikki voidaan unohtaa, jos valmentaja antaa vapaat kädet treenaamiseen ja pelaaja päättää ottaa pelkkää hauistreeniä Apollon tiskillä. Tai on muuten sellainen tissiposki, että ei osaa treenata ilman, että joku pitää kädestä kiinni.

Mitä Törmäseen muuten tulee, niin onhan hän todellinen taktinen nero johonkin Seliniin verrattuna. Toki kilpikonnakin on nopea etanaan verrattuna, eli Selin ei edes aseta rimaa kovin korkealle. Silti en halua Törmästä takaisin, joten en varmaan myöskään sitä toivomaasi väsynyttä adressia perusta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Suosittelen ehdottamaasi myös itsellesi. 25-30 -vuotias liigapelaaja on lähtökohtaisesti helvetin hyväkuntoinen, koska on treenannut aivan helvetisti viimeistään 15-vuotiaasta lähtien. Sitä huonoa kondista ei ollut havaittavissa vielä keväällä 2016, joten mikäli pelaaja on seuraavan kauden treenannut edes keskinkertaisesti (liigastandardeilla), niin vuotta myöhemmin ei olla sellaisessa rapakunnossa, että muutamassa kuukaudessa ei pystyisi vetämään jo lähes täyspainoisesti matseja. Sinä et ehkä nykykunnossasi pystyisi siihen, samoin kuin en pystyisi minäkään mutta ammattiurheilijalla on aivn erilainen pohjakunto.

Ei mene noin, koska ne vastustajatkin ovat huippu- urheilijoita, jotka ovat huippu- organisaatioissa treenanneet paremmin. Varmasti pystyvät vetämään matseja täysipainoisesti, mutta pikkuisen puuttuu terävimpään kärkeen. Jääkiekko ei ole kestävyysurheilua, mutta tokihan samat lainalaisuudet pätee. Aivan parhaaseen iskuun pääseminen vaatii vuosien hyvää työtä, mutta sitten se pohja kantaa, ja kerran huipulle päässeen on helpompi pitää tasonsa.
 

julle-jr

Jäsen
Kyllä mä tiedän esimerkiksi joitakin kansallisella tasolla ihan pärjääviä yleisurheilijoita, kuten juoksijoita, jotka ovat helvetin hyvässä kunnossa vaikka heiltä ei kukaan valmentaja ole jatkuvasti vaatimassa mitään. Päin vastoin, he ovat tyytyväisiä, jos ylipäätään joskus saavat ammattimaista valmennusta ja neuvoja.

Varmaan heistä kuulostaisi vähän oudolta, jos jääkiekkoilija, jonka ei edes tarvitse käydä muussa duunissa, ei osaa pitää itseään kunnossa vaikka kaikki aika ja fasiliteetit on siihen käytettävissä.
 

444

Jäsen
Ei mene noin, koska ne vastustajatkin ovat huippu- urheilijoita, jotka ovat huippu- organisaatioissa treenanneet paremmin. Varmasti pystyvät vetämään matseja täysipainoisesti, mutta pikkuisen puuttuu terävimpään kärkeen. Jääkiekko ei ole kestävyysurheilua, mutta tokihan samat lainalaisuudet pätee. Aivan parhaaseen iskuun pääseminen vaatii vuosien hyvää työtä, mutta sitten se pohja kantaa, ja kerran huipulle päässeen on helpompi pitää tasonsa.
Eli puhutaan aivan samasta asiasta, mutta sun analogia ei kanna ihan loppuun asti. Yksi heikommin treenattu kausi ei romuta sitä peruskuntoa, joka ammattikiekkoilijoilla on, sille tasolle josta sitä ei muutaman kuukauden oikeaoppisella treenaamisella palauteta ennalleen.
Sun mielestä Selin sai rapakuntoisen joukkueen huostaansa Törmäsen takia, mun mielestä se jengi ei voi olla niin huonossa kunnossa pelkästään Törmäsen takia, etteikö tässä vaiheessa kalenterivuotta olisi jo kunnossa. Vai eikö Selin antanut kesän omatoimijaksolle ohjeita treenaamiseen tai treenauttanut muuten kunnolla? Vai oliko löysästi treenaaminen sittenkin kivempaa kuin täysipainoinen tekeminen? Ennen se vain oli Törmäsen vika, mutta nyt pitäisi jo löytää joku toinen syyllinen.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö täällä oikeasti nähdä, että valmentaja on ihan avainasemassa siinä, että harjoituksissa on vaatimustaso ja laatu tapissaan, ja että puolivillaista tekemistä ei katsota hetkeäkään läpi sormien. Herranjestas vaan itellenne.

Missä on sosiaalidemokraattinen puolue? Yhteiskunnan vähäosaisia ja -älyisiä on jäänyt täysin ilman tukea! Nämä raasut ei itse ymmärrä harjoitella kovaa, eivätkä tiedä 10+ vuoden jälkeen vaatimustasoa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Eli puhutaan aivan samasta asiasta, mutta sun analogia ei kanna ihan loppuun asti. Yksi heikommin treenattu kausi ei romuta sitä peruskuntoa, joka ammattikiekkoilijoilla on, sille tasolle josta sitä ei muutaman kuukauden oikeaoppisella treenaamisella palauteta ennalleen.
Sun mielestä Selin sai rapakuntoisen joukkueen huostaansa Törmäsen takia, mun mielestä se jengi ei voi olla niin huonossa kunnossa pelkästään Törmäsen takia, etteikö tässä vaiheessa kalenterivuotta olisi jo kunnossa. Vai eikö Selin antanut kesän omatoimijaksolle ohjeita treenaamiseen tai treenauttanut muuten kunnolla? Vai oliko löysästi treenaaminen sittenkin kivempaa kuin täysipainoinen tekeminen? Ennen se vain oli Törmäsen vika, mutta nyt pitäisi jo löytää joku toinen syyllinen.
Niin, Törmänen oli puikoissa 3 vuotta, ja moni pelaaja tuosta mukana 2-3 vuotta. @/dev/null: Kyllä minustakin on joskus ihmeellistä, että ammattiurheilijoita pitää ohjata hyvinkin tarkasti tekemään oikeita asioita, mutta niin se vaan on. Ja ihan sama pätee muuten työpaikoillakin, pomon luoma ilmapiiri ja alaisille asetettu vaatimustaso näkyy sielläkin. Voi toki uskotella itselleen, että Nybari on onnistunut ne kaikki mätämunat hommaamaan meille, ja että Tapparassa vaan pelaajat on fiksumpia ja ymmärtää harjoitella itse. Ja Nybarin totta kai pitäisi valvoa ylimpänä henkilönä organisaation urheilullista tekemistä, mutta ei taida kiinnostaa ja paukut riittää.
 

444

Jäsen
Niin, Törmänen oli puikoissa 3 vuotta, ja moni pelaaja tuosta mukana 2-3 vuotta.
Ja koska tämä kuntopohjan riittämättömyys alkoikaan näkyä? Viime kaudella? Eli jotain tapahtui viime kaudella ja yhtäkkiä pelaajat eivät osanneet harjoitella.
En ole antamassa Törmäselle mitään synninpäästöä, mutta miltä osin Selin on onnistunut paremmin?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ja koska tämä kuntopohjan riittämättömyys alkoikaan näkyä? Viime kaudella? Eli jotain tapahtui viime kaudella ja yhtäkkiä pelaajat eivät osanneet harjoitella.
En ole antamassa Törmäselle mitään synninpäästöä, mutta miltä osin Selin on onnistunut paremmin?
Ainakin pelaajat näyttävät tietävän, miten heidän halutaan pelaavan, ja pelissä on selvä rakenne. En ole väittänyt Selinistä mitään, oikeastaan ihan liian aikaista arvioida häntä kovinkaan paljoa. Tulokset toki aivan paskoja toistaiseksi, mutta vähän pidemmälle katsoisin.

Törmäsen joukkueet ovat aina hyytyneet, vaikka ensin Törmänen onnistuu lähes kaikkialla. Voisiko olla niinkin, että alku menee hyvin juuri noilla vanhoilla pohjilla ja Törmäsen luomalla letkeän rennolla ilmapiirillä. Ajan saatossa lepsu harjoittelu ja taktinen köyhyys alkaa näkyä. Ja tosiaan pelaajan suusta kuultuna tuo arvostelu, ei ole omaa keksintöäni ja mutuiluani.
 

Mr Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ottawa Senators, EK65
Ei kaatunut viime kauden ifk fyysiseen kuntoon, eikä se nytkään ole siitä kiinni. Tämä siis ihan vaan mun oma mielipide eikä se perustu mihinkään muuhun. Marginaalit ovat huippu urheilussa todella pienet ja mielestäni tämän hetken ifk:sta puuttuu tahto, peli-ilo, pelirohkeus ja itseluottamus. Noi kaikki asiat katosivat ifk:sta Törmäsen aikana.

Tsemppiä ifk:n kannattajille, uskokaa parempaan huomiseen!
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kyllä minustakin on joskus ihmeellistä, että ammattiurheilijoita pitää ohjata hyvinkin tarkasti tekemään oikeita asioita, mutta niin se vaan on. Ja ihan sama pätee muuten työpaikoillakin, pomon luoma ilmapiiri ja alaisille asetettu vaatimustaso näkyy sielläkin.

Mä oon samaa mieltä, ja oikeastaan aivan kaikesta, mitä oot muutaman aiemman viestin myös kirjoittanut. Nyt pitää muistaa, että jos olet ollut jatkuvasti ohjattavana, et todellakaan välttämättä ymmärrä harjoittelusta hevon persettä. Vain sellaiset, jotka pohtivat, miksi mitäkin tehdään, voivat ymmärtää asiasta jotain. Ja jos ikää on alle 25 vuotta, harvaa edes kovasti kiinnostaa. Eli se omatoimisuus vaatii kovasti osaamista, koska kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos tinttaat yhden treenin, jonka piti olla keventävä, yhtään liian kovaa, pilaat seuraavan treenin, jolloin et saa tehoa, joka olisi pitänyt saada. Jos taas et ota itsestäsi silloin kaikkea irti, kun pitäisi, sama tarina. Vituiksi menee! Ja tämä tietenkin siis vain fysiikkatreenien kohdalla, ja vain yhtenä esimerkkinä siitä, miten nuo jutut on yllättävän hankalia, jos et ole kokenut ja samanaikaisesti hyvin analyyttinen urheilija.

Näin ollen tuon fysiikan suhteen tämä joukkue ei ole vielä valmis ollenkaan. Siinä menee varmasti aikaa vielä, että hyvä ja ammattimainen harjoittelu alkaa näkyä, mikäli todella pitää paikkansa, että viime kausi, ja myös kaksi edellistä, treenailtiin vähän miten sattuu. Mua kuitenkin huolestuttaa se, että jengi täällä toivoo tappioita ja on jotenkin tyytyväinen siitä. Tämähän muistuttaa tätä meidän yhteiskuntaa, mutta vastakkainasettelun parit ovat vain aivan toisenlaiset. Ja se ihmetyttää, koska mä oon jotenkin aina toivonut, että IFK voittaa. Toivoin silloinkin, kun Törmänen valmensi, vaikken pitänyt hänen tavastaan peluuttaa joukkuetta. Nyt mun mielestä tossa pelissä on hemmetisti enemmän järkeä, vaikkei voittoja tulekaan. Mutta silti toivon, että niitä alkaa ropista. Ja jotenkin uskon siihen, että kyllä tämä tästä vielä kääntyy. Sen on pakko kääntyä!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä oon samaa mieltä, ja oikeastaan aivan kaikesta, mitä oot muutaman aiemman viestin myös kirjoittanut. Nyt pitää muistaa, että jos olet ollut jatkuvasti ohjattavana, et todellakaan välttämättä ymmärrä harjoittelusta hevon persettä. Vain sellaiset, jotka pohtivat, miksi mitäkin tehdään, voivat ymmärtää asiasta jotain. Ja jos ikää on alle 25 vuotta, harvaa edes kovasti kiinnostaa. Eli se omatoimisuus vaatii kovasti osaamista, koska kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos tinttaat yhden treenin, jonka piti olla keventävä, yhtään liian kovaa, pilaat seuraavan treenin, jolloin et saa tehoa, joka olisi pitänyt saada. Jos taas et ota itsestäsi silloin kaikkea irti, kun pitäisi, sama tarina. Vituiksi menee! Ja tämä tietenkin siis vain fysiikkatreenien kohdalla, ja vain yhtenä esimerkkinä siitä, miten nuo jutut on yllättävän hankalia, jos et ole kokenut ja samanaikaisesti hyvin analyyttinen urheilija.

Juuri noin. Lisäksi nuorilla urheilijoilla unohtuu usein levon ja ravinnon merkitys. Kun treenaat kovempaa, levon ja sopivan ravinnon pitää lisääntyä samassa suhteessa. Jos et ole palautunut ennen seuraavaa treeniä, ne menee hukkaan ja jopa ylikunto uhkaa. Samoin loukkaantumiset lisääntyvät, jos treenimäärät eivät ole tasapainossa levon ja ravinnon kanssa. Kilpailu on nykypäivänä niin kovaa, että sä et voi heilua kylillä entiseen malliin ja vetäää kebabia ja muuta paskaa pikkunälkään. Jos haluat huipulle, pitää luopua paljosta.

Kyllä mäkin toivon aina HIFK:n voittoa, ja uskon myös parempaan. Mutta nyt on kyllä joukkueessa pahoja puutteita, ja mihinkään huippukauteen en usko. Mutta näillä mennään tämä kausi, kyllä mä osaan repiä iloa siitäkin, jos tämä duunariporukka pärjää odotuksiin nähden hyvin, vaikkei kärjessä heiluttaisikaan. Tämä siis, vaikka organisaation krooninen alisuorittaminen ei tyydytä.

@julle-jr : Yksilöurheilijat handlaa tän itsenäisen puolen yleensä joukkueurheilijoita paremmin. Luulen, että johtuu systeemistä. Joutuvat enemmän touhuamaan itsenäisesti ja kuuntelemaan kehoaan, sekä ottamaan vastuuta treenaamisestaan junnusta lähtien. Joukkuelajeissa mennään ryhmänä, ja vähän hölmönä tyydytään siihen, mitä valmentaja treeneissä vaatii. Omaksutaan pienestä pitäen se ei aina niin urheilullisesti suotuisa "koppikulttuuri".
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään juuri kuulin mitä kopissa oli meneillään suuren osan aikaa ja tämäkin varmaan osa totuudesta vain.

- Törmäseen luotto 0, siis pelaajien osalta ainakin

- Aaltonen oli Jumalasta seuraava

- Jengillä ei ollu yhteiskemiaa ollenkaan, eli oltiin vain töissä.

Tämä tullut yhden pelaajan perheen suusta.

Vittu mitä tissiposkia koko jengi! Viime vuonna jengin finaaleihin luotsannut valmentaja joka myös luotsasi HIFK:n ensimmäistä kertaa runkosarjan voittajaksi niin ei löydy luottoa koutsiin!? Ei ole todellista! Millainen valmentaja siellä olisi pitänyt olla, että sitä luottoa löytyisi??? Onneksi pelaajat itse olivat niin perhanan hyviä, luottoa omaan tekemiseen selvästi löytyy ja se näkyy katsomoon saakka!

Sen kyllä näki, että Aaltonen ei joukkuepelaaja ole.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Kiva tietää, hei. HIFKi voisi alkaa myymään lippuja treeneihin kun peleissä rima alittaa arvostelukyvyn.

Me ollaan sit eri joukkueen matseja, koska mun mielestä toi vois olla kyl paljon paskempaakin. Maalinteko toki tökkii, ja parantamisen varaa on tietysti, kuten tässä vaiheessa kautta on kaikilla, mutta ei IFK pelillisesti ole ollenkaan viime kautista heikompi. Päinvastoin.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Me ollaan sit eri joukkueen matseja, koska mun mielestä toi vois olla kyl paljon paskempaakin. Maalinteko toki tökkii, ja parantamisen varaa on tietysti, kuten tässä vaiheessa kautta on kaikilla, mutta ei IFK pelillisesti ole ollenkaan viime kautista heikompi. Päinvastoin.
Viime kauden IFK ei pitäisi olla referenssi millekään.
Ehkä viestistäsi paljastuu se Nybondaksen masterplan. Fanit on totutettu tyytymään vähään. Se, että mikä tahansa divarijengi käy niistämässä meidät Nordiksella on ihan ok, kunhan pelissä näkyi hyviä hetkiä. Joukkueessa ei ole maalintekijöitä eikä pelinrakentajia. Siksi ”maalinteko tökkii”. Pelin voittamisen ja hallinnan välillä on valovuoden ero.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen kyllä näki, että Aaltonen ei joukkuepelaaja ole.

Ja kuka oli se henkilö joka antoi Aaltoselle surutta vastuuta vaikka talven aikoihin peli alkoi jumiutua todella pahasti? Stögöhän se, ja jos IS:n juttuun on uskominen, Stögö olisi heittänyt JMA:n vielä viimeisessä välierässäkin kokokoonpanoon, mutta Kangasalusta oli vaatinut että tehoton JMA laitetaan poppareille. Jos Aaltonen on todella ollut joukkueessa se jumalasta seuraava, niin voi vaan kysyä että kuka hänet siihen asemaan on laittanut tai sen hyväksynyt, tuskin Lennut tai kumppanit. Tuo on paljolti spekulaatiota tai oikeammin huhuja fanin tai fanien keskuudesta, mutta se ei ole spekulaatiota, että Stögö mahdollisti JMA:n pelaamisen usein hyvilläkin minuuteilla, vaikka peli oli talven jälkeen jo pitkään tehotonta. Syyskauden JMA taas ehdottomasti ansaitsikin ne isot minuutit, tulosta tuli huononkin joukkueen keskellä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Yritin ymmärtää tätä kaveria pitkään mutta kun mister IFK:n eli Matti Hagmanin muistoottelu tyritiin niin tuli mitta täyteen. Hakki oli mulle kaikki kaikessa eli melkein suurempi kuin Ifk. Melkein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös