Törmäsen viaksi voi lukea sen, että ne harvat kädelliset pelaajat, joita joukkueessa on (Ramstedt, Goldobin, Zaborsky) työnnetään samoihin ketjuihin täysin kädettömien ja jalattomien (Luttinen, Åsten) kanssa.
2 pakkis sisään eikä mitään junnuja tai Janihonkasia vasn kunnon tavaraa sekä korvaaja Jasse Ikoselle niin päästään raiteille.
E
Mä jollain tavalla diggaan suunnattomasti tällaisista tyypeistä; eivät ota itseään liian vakavasti eivätkä oikeastaan ole kovin kiinnostuneita siitä, jaksaako joku pahoittaa mielensä asiasta.
Tietenkään ei ole Törmäsen vika, jos veskaripeli pettää, mutta kuka täällä on vakuuttunut Stögön pelikirjasta tällä päivämäärällä? Pitkä ja perään... oli tilanne mikä tahansa tai pelaajalla selässä mikä nimi tahansa.
Ei vakuuta Stögö ainakaan minua. Syyskaudella tulosta tuli, mutta siitä nyt on aikaa jo. Missä kehitys? Missä seuraava taso tammikuun rämpimisestä? Missä organisoidut hyökkäykset? Missä toimiva ohjauspeli? Missä raivokas ohjasten ottaminen kotipeleissä? Missä tehokas vieraspelaaminen? Missä hyvä erikoistilannepelaaminen? Vituttaa!
Sitä mä en hiffaa et eikö Stögö näe pelissä/videolta tai mistä katteleekaan, niin tota jengin konttausta? Edelleen kaveri haastatteluissa vetää virne naamalla aivan kun ei olis tietoinen nykytilasta. Tavallaan katse on "paremmassa". Tosta pelistä ei löydy mitään positiivista, edes medialle. Ihmettelen edelleen syksyn katoamista ja keskialuekimmotuksen leiriytymistä pelikirjaan. Mikä v***n järki?
Ei vakuuta Stögö ainakaan minua. Syyskaudella tulosta tuli, mutta siitä nyt on aikaa jo. Missä kehitys? Missä seuraava taso tammikuun rämpimisestä? Missä organisoidut hyökkäykset? Missä toimiva ohjauspeli? Missä raivokas ohjasten ottaminen kotipeleissä? Missä tehokas vieraspelaaminen? Missä hyvä erikoistilannepelaaminen? Vituttaa!
Toi on kyllä todellista paskaa. Mestaruusjengi oli selkeästi kovempi ja paskansyöjälläkin oli paljon parempi porukka. Yhteistä vaksin kauteen on kyllä se, ettei pelissä ole kuin yksi vaihtoehto: pitkää päätyyn ja perään. Nyt on vaan jengi huonompi kuin poliisilla.Stögö sai ensimmäiselle IFK-kaudelleen ehkäpä Karavaanarin kaikkien aikojen parhaan jengin käsiinsä. Okei, olihan siinäkin puutteita, mutta olihan siellä helvetin hyviä pelaajiakin: Zabo, Elkins, Puustinen, Söde, Grilli, Taipalus muun muassa.