Muuten joo, mutta "tuun illalla saunoo sun luo"Jos joskus tapaan Mäkisen niin voisi mennä jututtamaan, että: ”Moro kamu! Muistako kun pelattiin kesäliigaa samassa sarjassa 20-vuotta sitten? Tuu illalla saunoon mun luo?”.
Mun mielestä Mäkisen "Joel Fucking Kiviranta" oli vielä ihan hyvä heitto. Sellainen spontaanin oloinen huudahdus ottelun isolla hetkellä, mutta se että mies itse käytti seuraavissa peleissä lyhennettä "JFK" eli lyhennettä itse keksimästään heitosta Kivirannasta meni taas myötähäpeän puolelle.
Mun mielestä Mäkisen "Joel Fucking Kiviranta" oli vielä ihan hyvä heitto. Sellainen spontaanin oloinen huudahdus ottelun isolla hetkellä, mutta se että mies itse käytti seuraavissa peleissä lyhennettä "JFK" eli lyhennettä itse keksimästään heitosta Kivirannasta meni taas myötähäpeän puolelle.
Ei tuossa cästissa ole muuta isompaa ongelmaa kuin että Timonen on täysin ulapalla nykykiekko-skenestä eikä seuraa jääkiekkoa paljoakaan.Olen ryhtynyt kuuntelemaan Kimanttia-sarjan vierasjaksoja lenkeilläni. Hyviä juttuja, ja etenkin Jokisen jakso yllätti erittäin positiivisesti. Kuitenkin tuossa cästissä on yksi ongelma: Mäkinen. Arvostan Mäkisen intoa ja perehtyneisyyttä, sen sijaan päälle puhuminen ja huutaminen keskeyttävät aivan liikaa hyviä juttuja. Ei kukaan kuuntele Kimanttia Mäkisen vuoksi, vaan niiden vieraiden! Toivottavasti Mäkinen oppisi sen.
Ei tuossa cästissa ole muuta isompaa ongelmaa kuin että Timonen on täysin ulapalla nykykiekko-skenestä eikä seuraa jääkiekkoa paljoakaan.
Haukkaakohan Antti nyt hiukan liian ison palan kakkua?
Antilla voi olla asiaakin, mutta taitaa rouva pääministerillä olla tällä haavaa muutakin arbeettia kuin käydä lätkäselostajan kanssa keskustelua sivutoimisen yrittämisen verotuskiemuroista.
Pääministeri jopa vastasi twiittiin:
Mäkisen ei tosin paljon tarvinut yrittää ainakaan ratkaisevassa finaalissa, kun vieressä istui sekoilemassa Ville Nieminen. Tuosta kun kuuntelee, niin eihän tuo tyyli ole oikeastaan miksikään muuttunut kymmenessä vuodessa, mitä nyt itsensä korostaminen ja jalustalle nostaminen on toki lisääntynyt.Mäkinen 2010 oli omasta mielestä loistava, sillon jäi eka kerran mieleen nimi kun taisi selostaa änärin finaaleja.
Mäkisen ei tosin paljon tarvinut yrittää ainakaan ratkaisevassa finaalissa, kun vieressä istui sekoilemassa Ville Nieminen. Tuosta kun kuuntelee, niin eihän tuo tyyli ole oikeastaan miksikään muuttunut kymmenessä vuodessa, mitä nyt itsensä korostaminen ja jalustalle nostaminen on toki lisääntynyt.
Loistavana verrokkina esim. 2013 Stanley Cup-finaalit kun vetivät yhdessä Jani Alkion kanssa, ja Jantta vei Anttia ihan 100-0 tuolloin. Nuutti Vihtilä on tosiaan erittäin hyvä nouseva kyky, pitäisi saada vain lisää peliaikaa Viasatin puolelta.Nojoo, tässä kun Mäkisestä alettiin joskus puhua ni muistin sen hyvänä selostajana kun ei miehestä muuta tienny kun nimen. Totta se ilmeisesti on että aika kultaa muistot kun sitte oikeesti kattoo mitä se on selittäny. Intohimohan on hyvä, mutta esim se joku Nuutti samalla kanavalla on oikein hyvä selostaja, mutta ei pidä itsestään samaan tapaa ääntä.