Antti Mäkinen

  • 1 405 494
  • 4 553

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
En tiedä onko täällä kuinka moni kuunnellut Mäkisen vierailun koripalloselostaja Kristian Palotien podcastissa. Eniten siellä jäi mieleen tämä: Hän oli saanut valituksen siitä, että käytti KHL-ottelun aikana Sergei Fedorovista nimeä "Fedorov" eikä "Fjodorov" kuten suomalaisessa kirjoituksessa kai pitäisi. Tähän hän puolustautui, että mitä väliä sillä on ääntämisellä on, kun kuitenkin selvästi käy ilmi kenestä puhutaan. Niinpä niin, ei kai sillä mitään ole. Ihmettelen vain, että miksi Mäkinen avautuu tuosta, kun itse vittuili suorassa lähetyksessä Esa Pirnekselle Jordan Schroederin lausumisesta. Itse saa vittuilla muille, mutta itse ei halua moisesta mitään palautetta.

Kiitos podcast-vinkistä. Aloin kuunnella huvikseen kun tarvitsin jotain kuunneltavaa lenkille, mutta jossain tunnin kohdalla tuli sellainen tunne, ettei tätä pysty kuuntelemaan enempää. Se pätkä, jossa Mäkinen fiilisteli sillä kuinka oli kohdannut Teemun kanssa Bettmanin ja Gretzkyn SC-finaaleissa, ja sekä Gary että Wayne olivat kehuneet Mäkistä... apua. :D Vaikka näin olisi käynytkin, niin kuka viitsii selittää tällaista juttua julkisesti. Ja sitten ne fiilistelyt siitä, kuinka kova automyyjä oli. Oli vain pakko lopettaa kuuntelu.

Ei minulla mitään Antti Mäkistä vastaan ole, mutta välillä vain tulee sellainen kiusallinen myötähäpeän tunne noista hänen jutuistaan - niin kuin varmaan monella muullakin. Muuten varmaan ihan hyvä tyyppi.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kiitos podcast-vinkistä. Aloin kuunnella huvikseen kun tarvitsin jotain kuunneltavaa lenkille, mutta jossain tunnin kohdalla tuli sellainen tunne, ettei tätä pysty kuuntelemaan enempää. Se pätkä, jossa Mäkinen fiilisteli sillä kuinka oli kohdannut Teemun kanssa Bettmanin ja Gretzkyn SC-finaaleissa, ja sekä Gary että Wayne olivat kehuneet Mäkistä... apua. :D Vaikka näin olisi käynytkin, niin kuka viitsii selittää tällaista juttua julkisesti. Ja sitten ne fiilistelyt siitä, kuinka kova automyyjä oli. Oli vain pakko lopettaa kuuntelu.

Ei minulla mitään Antti Mäkistä vastaan ole, mutta välillä vain tulee sellainen kiusallinen myötähäpeän tunne noista hänen jutuistaan - niin kuin varmaan monella muullakin. Muuten varmaan ihan hyvä tyyppi.
Kyllähän tämä totta on. Gary kehu Mäkistä viimeksikin kun jollain sc tauolla oli haastattelu. Jokainen varmaan tosiaan tajuaa kontekstin ja millaista roolia Bettman vetää
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Kyllähän tämä totta on. Gary kehu Mäkistä viimeksikin kun jollain sc tauolla oli haastattelu. Jokainen varmaan tosiaan tajuaa kontekstin ja millaista roolia Bettman vetää
Tästä rohkenen olla vahvasti eri mieltä. Uskon vahvasti siihen, että Gary Bettman katselee jokaisen NHL-ottelun, jonka Antti Mäkinen selostaa. Hän jos joku tietää miten Mäkinen selostaa.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
AMV’n Insta pauhasi vkonloppuna tanakasti Kime for Kids-golftapahtumaa, ja ilmeisen menestyksekäs oli tapahtuma taas, ”kuusinumeroinen” summa painettiin hyväntekeväisyyteen! Siispä jälleen hatun nosto Kimelle, ja toki myös AMV’lle mukanaolosta!
 

Nick Neim

Jäsen
Aina on kuusinumeroinen, kun näistä veljistä on kyse. Toki nyt varmaan jopa pitää paikkansa, eikä vain valavuorimaista huutelua.
Menihän tuo jo viime vuonna pitkälti yli 100 000 euron (121 000 euroa), joten eipä tuo nyt kovin epäuskottavaa ole. Pitkään junnasi 60 000 euron nurkilla, mutta kyllähän tuo Kimanttia -podcastin näkyvyys on tehnyt erittäin hyvää myös tuolle Timosen tapahtumalle.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Aina on kuusinumeroinen, kun näistä veljistä on kyse. Toki nyt varmaan jopa pitää paikkansa, eikä vain valavuorimaista huutelua.
Tää on yli 10 vuotta ollut jo olemassa ja Kimen ideoima homma, eikä Mäkinen liity tähän oikeastaan mitenkään.
 

Schadowan

Jäsen
Joo, tarkotin enemmänkin tuota kuusinumeroinen-termin viljelyä. Tulee heti Valavuori mieleen sellasista. Mutta Kime golffeissa toki ihan oikea summa saadaan hyväntekeväisyyteen.
 

Stintti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Lapin kiekkoilu
Kuuntelin tuon q/a livepodcastin. Ihan hyvää settiä pääasiassa varsinkin Kimeltä mutta myös Mäkiseltäkin. Kime on kyllä loistava tarinankertoja ja hänen juttunsa kolahtavat kyllä useasti ainakin meikäläisen huumorille. Mutta Mäkisen huumori ei kyllä iske yhtään, josta saatiin taas hieno esimerkki podissa. Kime kertoi hulvattoman armeijatarinan, jonka päätteeksi Mäkisen tottakai piti lähteä kertomaan hänen niin hassunhauska tarina siitä kuinka hänen hiuksensa ajettiin armeijassa, vau! Tai ohhoh kuten Kimellä on tapana sanoa :D Peruskauraa myös se, että suurin osa kysymyksistä oli suunnattu Kimelle, mutta niin vain Mäkinen sieltä omaan tuttuun tyyliinsä käänsi ajoittain puheen johonkin omiin tarinoihinsa.. Ja auta armias, jos Antti Vihtorille oli suunnattu jokin kysymys, niin siihen saatiinkin sellainen 5 minuutin monologi että..
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Olihan live Q/A:n helmi se kysymys, kun Antilta alettiin kyselee sen selostuksellisia esikuvia ja työelämäntarinaa, ja tavallaan verrattiin Kimen vastaavaan, joka kuitenkin on hieman erilainen saavutus. Jotenkin mietin, että varmaaan ihan läpällä kysyttiin ja Antille rapala maistui pitkän stoorin kera. Eipä siinä, ihan hauskahan noita on kuunnella kun ruuhkassa istuu autossa. Myös ne Antin välihuudot "mä tiedän", "mulla on tähän hyvä juttu" tms tulee niin luonnostaan ja innolla häneltä, että oksat pois.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Nyt pitää ihan vain KiekkoKiukaan karttukylvyn jäljiltä kuunnella syksyn eka Kimanttia-podcast aikanaan kun ilmestyy => AMV & KP saivat aika kovaa kommenttia fanipoika-touhuistaan mitä ”Jampeen” tulee, ja itse kyllä KP’n kohdalta sen ymmärränkin, kyse ystävästä ja KP itsekään ei ole toimittaja. AMV sen sijaan maalaa itsestään NHL-insiderin ja Suomen NHL-ykköstoimittajan, jonka pitäisi ryöpyttää Kekäläistä oikein kunnolla, mutta en kyllä tätä odotellessa hengitystäni pidättele…
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
AMV sen sijaan maalaa itsestään NHL-insiderin ja Suomen NHL-ykköstoimittajan, jonka pitäisi ryöpyttää Kekäläistä oikein kunnolla, mutta en kyllä tätä odotellessa hengitystäni pidättele…

Eiköhän tämä tule menemään jotakuinkin niin, että ei Jampe voinu tollasta arvata ja varmasti oli kaikkensa tehnyt selvittääkseen että on muuttunut mies. Työrauhaa vaan kuten Suomen hallitus peräänkuuluttaa kun paskaa tulee ansaitusti niskaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Uskallan sanoa melko varmasti, että Mäkinen retwiittasi yhden kommentin, missä epäiltiin Spittin Chicletsin juttujen luotettavuutta mutta on näköjään poistanut tuon.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Veikkaan, että Jampe ei tällä kertaa ole Kimanttia avauksessa tarinoinassa pickle ballista eikä mistään muustakaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
@Salama15 itse odotan kanssa kyseistä jaksoa. Viime kaudella lopetin ohjelman kuuntelun, mutta tällä kaudella voisi tehdä paluun?
Tuo Q/A jakso, johon viitattiin oli sitä samaa tuttua settiä. AV teki itsestään ison ja tärkeän. Kime siinä oli vähän oppipoikana?
Itse ullatuin kun pojat listasi Jussi Ahokkaan, Olli Jokisen, Tuomo Ruudun, Tommi Niemelän sekä sen yhden jonka nimeä en ny muista. Saivat vaan sijat 3-5 samoille henkilöille...
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Tartun itse nopeasti tuohon viisikkoon, valmennusosaamisella jos nuo rankkaa niin järjestys on helppo:
Jalonen
Ahokas/Niemelä
Jokinen
Ruutu

Jos taas miettii miten tunnetaan pohjois-amerikassa järjestys lienee:

Ruutu (on jo valmennusryhmässä siellä, muut ei)
Jokinen
Ahokas
Jalonen
Niemelä


Nuo kun ynnää yhteen valmentajien iän kanssa, niin aika samanlaiseen järjestykseen päädyn Kimanttia-kaksikon kanssa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tartun itse nopeasti tuohon viisikkoon, valmennusosaamisella jos nuo rankkaa niin järjestys on helppo:
Jalonen
Ahokas/Niemelä
Jokinen
Ruutu

Jos taas miettii miten tunnetaan pohjois-amerikassa järjestys lienee:

Ruutu (on jo valmennusryhmässä siellä, muut ei)
Jokinen
Ahokas
Jalonen
Niemelä


Nuo kun ynnää yhteen valmentajien iän kanssa, niin aika samanlaiseen järjestykseen päädyn Kimanttia-kaksikon kanssa.

Itseä jopa hämmästytti et miten Niemelä oli edes listalla. Ilmeisesti Tapolan 4 liigamestaruutta sekä 1 CHL mestaruus ei ole riittävä statement listalle pääsyyn...

Ruutu noista vois olla sikäli vahvoilla, että kokemus NHL:stä, myös valmennushommista on aika kova?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös