En tiedä johtuuko Samsungin myyntiluvuista, mutta kaikki luurit joista olen kuulut valitettavan, ovat olleet Samsungeja. Huaweista en ole kuullut kenekään valittavan, vaikka näitä on itseni lisäksi monella frendilläkin. Minulle on muodostunut varsin negatiivinen kuva Samsungin luureista.
Huawei on uusi tuttavuus ja hyvä saada siitäkin kommentteja.
Koko on mulle ratkaiseva tekijä koska nämä nykyiset compactitkin noin 130mm on mun mielestä aivan liian isoja kun en käytä juuri ollenkaan nettipalveluita, kameraa kylläkin, mutta en tarvitse siihen yli 5" näyttöä.
Dual sim itse asiassa voisi olla itsellenikin hyödyllinen, käytän kahta luuria, toinen oma toinen firman, mutta en koe sitä ongelmaksi koska firman puhelin on työpuhelin ja voin jättää sen työpöydälle kun lähden himaan, ei tarvitse kannella mukana kuin töissä. Enkä halua puhelinetua koska sitoo meillä liikaa siihen että tulisi vastailla puhelimeen työn ulkopuolellakin.
Itse olen ymmärtänyt että tuo Samsung ja sen toimivuus on aika hyvin suhteessa hintaan. Vaikkapa mainitsemani esimerkki että varmasti Sony z3 ja Z5 compactit ovat varmatoimisempia paremmalla kameralla mutta maksavatkin tuplasti. Noin kahteen sataan on vaikea saada Samsungin galaxy A3:a vastavaa. Nyt tietty kuulin Huaweista ja lähdenkin tästä heti kun ehdin etsimään testejä/arvosteluja siitä, miten vertautuu tuohon kameran osalta jne. Kiitti vinkistä.
Ja se oma solmussa oleva Galaxy Express 2 maksoi tosiaan 49€ poistomyynnistä 1½ vuotta sitten, joten hintaansa nähden ollut erittäin ok puhelin.
_