Jotenkin en saanut tuota sopimaan itselleni.
Koneilla toki Ghosteryn lisäosa selaimissa.
Ei se väärin ole, tuo on toistaiseksi ollut toimivin ja kikkailuvapain selain mitä olen löytänyt. Yhdessä paketissa käytännössä kaikki mitä voi vaatia. Vain yksi bugi tullut vastaan, eli esim. jatkoajassa joskus hukkaa loginin ja ei suostu millään kirjautumaan sisään, vaan herjaa cookiesseja. Poistuu parilla refreshillä, pieni vaiva mainoksettomuudesta ja päivittyvistä minoslistoista.
Mitä muihin ketjun juttuihin tulee, niin kiitos vaan Xiaomi, mä just tasan tarvitsin värejä mun kalkulaattoriin, sen vaahtokarkin sijaan. Helvetti. Joka viikko kyllä tulee päivitystä, mutta toistaiseksi vain kolmensormen kuvankaappaus on ollut oikeasti hyödyllinen. Pakko kai kohta lähteä cyanogen porukan matkaan. Mutta se on pakko sanoa, että vaikka MIUI ei kaikkia miellytä, minä kyllä tykkään, pl. kaikki Kiina paska. Ja ei kyllä ole mitään pelkoa, että tähän talouteen tulee enää yhtään Samsungia. Kyllä ne kiinalaiset vaan osaa, vaikka tilaaminen onkin hieman ongelmallisempaa. Emännälle pitäis seuraavaksi Mi 5 hommailla, saas nähdä millanen rumba siitä syntyy. Speksit on kyllä enempi kuin kunnossa ja hinta aivan naurettava.
Itsellä on pienenä salaisena haavenna hommata Blackview BV6000, se olisis sellainen oikea miehen puhelin, ei mikään hiton ohut ja kevee, vaan oikeasti puhelin.