godofthunder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Detroit Red Wings
@Reija niinhän tuo olisi hyvä mennä. Ajan tässä takaa myös sitä, että liitoilla on tarjota luottamushenkilöille varsin päteviä koulutuksia, missä paneudutaan myös näihin sopimusten juridisiin pykäliin. Toki, moisia koulutuksia voi saada myös toisaalta, ei siinä. Kunhan kaikki osapuolet ovat tietoisia siitä, että miten asioita sovitaan, ja toteutetaan. Siitä olen sun kanssa samaa mieltä, että liittoon kuuluminen ei tee vielä luottarista hyvää, mutta tarjolla on hyvät puitteet tulla sellaiseksi. Onneksi työntekijät voivat itse ulostaa moisen kaverin, joka ei työntekijöitä miellytä.
Omalla urallani vastaan tuli parikin tilannetta, missä en itse kannattanut ajamaani asiaa, mutta koska minut valinneet henkilöt moista halusivat, niin pakkohan se oli. Samoin toisinpäin, en saanut työntekijöille myytyä asiaa, mistä olisivat silloin itse hyötyneet, mutta myöhemmin sitten tulivat itse järkiinsä yksi toisensa jälkeen.
Noista kolmen hengen paikoista voin jutella lisää vaikka yyveenä, jos haluut jotain mielipiteitä, mitä voitte tehdä.
Omalla urallani vastaan tuli parikin tilannetta, missä en itse kannattanut ajamaani asiaa, mutta koska minut valinneet henkilöt moista halusivat, niin pakkohan se oli. Samoin toisinpäin, en saanut työntekijöille myytyä asiaa, mistä olisivat silloin itse hyötyneet, mutta myöhemmin sitten tulivat itse järkiinsä yksi toisensa jälkeen.
Noista kolmen hengen paikoista voin jutella lisää vaikka yyveenä, jos haluut jotain mielipiteitä, mitä voitte tehdä.