Pidän normaalina luonnonjärjestyksenä sitä että mies ja nainen muodostavat tasapainoisen parin. Taustalla ei ole mitään lisääntymisaspektia (vaikka sekin on olemassa, mutta eipä juurikaan ole ollut koskaan mielessä kirkkaana kantavana ajatuksena tässä...) enkä sinällään kiellä sinua tunkemasta mulkkuasi vaikka omaan ahteriisi vaan pidän vain kahden samaa sukupuolta muodostavan parin seksuaali-identiteettiä jonkinlaisen harha-askelen tuloksena.
En varsinaisesti hakenut hyväksyntää oman mulkkuni työntelyille, enkä ajatellutkaan, että sinä kieltäisit minulta mitään. Toisaalta jos et hyväksy jotain asiaa, niin miksi sitten et ainakin kehottaisi minua olemaan tekemästä kyseistä asiaa. kiinnosti vain tietää, että miten perustelet tämän säännön. Itse työnnän mulkkuni mieluiten vastakkaista sukupuolta olevan suuhun, tiedä sitten onko tämäkin jonkinlaisen harha-askeleen tulosta.
Tuohon tasapainoiseen parinmuodostukseen sellainen lisäkysymys, että jos nyt joku sattuu olemaan homo, niin meinaatko, että hän pystyisi muodostamaan tasapainoisemman parin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kuin saman sukupuolen edustajan kanssa?
Luonnonjärjestysasia ehkä tavallaan on perusteltu, tosin harha-askelperustelu vaatii sitten oletuksen, että joku korkeampi voima ohjaa eliöiden ja ihmiskunnankin kehitystä johonkin tiettyyn suuntaan, emmehän me muuten voi tietää, että mihin suuntaan otettu askel on harha-askel ja mikä taas oikeaan suuntaan otettu askel. Luonnontieteellisestihän kaikki perustuu sattumaan ja eliöt saavat tietynlaisia jälkeläisiä ihan todennäköisyysjakaumien mukaisesti, siinä mielessä ei voida puhua mistään harha-askelista, koska tarpeeksi pitkässä juoksussahan kaikki mahdolliset ominaisuuskombinaatiot toteutuvat. Tämä lienee ihan matemaattisistakin lähtökohdista helposti ymmärrettävä ja hyväksyttävä asia. Luonnollisesti jotkut kombinaatiot ovat, edelleen todennäköisysjakaumiin perustuen, yleisempiä kuin toiset. Sen takia homoja on vähemmän kuin heteroita.
Koska olet sitä mieltä, että joku korkeampi taho ohjaa meitä, perustunee arvosi johonkin uskonnolliseen koodistoon, jossa on kerrottu, että mikä on oikea suunta. Sinänsä asia ei minulle kuulu, kiinnosti vain tietää ja ymmärrän kyllä uskontojen oppikirjoista saatujen säännöstöjen noudattamisen.
Harvoin sitä joutuu arvomaailmaansa ventovieraille perustelemaan, mutta kyllä nämä homo-asiat ovat nyky-yhteiskunnassa sellaisen muoti-ilmiön aallonharjalla että oikein ihmetyttää mistä tämä laaja homo-rakkaus on oikein kylään tupsahtanut. Ellei sitten... Ooh! ;)
Homorakkaudesta en tiedä, minulla ainakaan sellaista ei ole sen enempää kuin heterorakkauttakaan. Minusta mielipiteille vain on syytä löytää jotkut perustelut, eikä vain olla jotakin mieltä asioista random-tyyppisesti. Tuon viimeisen huudahduksen merkitystä en ymmärtänyt.