Mainos

Alkuvuoden 2013 NHL Fantasy Draft

• 19 558
  • 303

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Pystyykö joku ottamaan vastaan huomiseksi ja lauantaiksi vääntämääni megalistaa?

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voisitteko muuten jatkossa mainita joukkueiden nimet noissa treidausilmoituksissa? Helpottaisi työtäni.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Tjuu, kiitoksia.

Torontolle voisi kelvata diili sinulle 5+6 ja minulle 4+7.

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Tarjouksia otetaan vastaan seuraavista pickeistä:

6.kierroksen 5.varaus ja 6.kierroksen 19. varaus

Takaisin halutaan joko 5. kierroksen tai 4.kierroksen varausta, mahdollisimman aikaista.

Esim:

6th (NSH) + 6th (WPG)
<->
5th + 7th

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Huomiselle tarttisin taas varaajaa koko päiväksi. ISO lista olisi tuloillaan.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edelleen olen vailla varaajaa tälle päivälle. Kahteen mennessä olisi sellainen löydyttävä tai joudun valitettavasti vetäytymään draftista. Kolmen kierroksen menetys tässä vaiheessa draftia olisi aika tuhoisaa.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mulla tänään iltapäivästä pukkaa saunailtaa, eli tuon 7. kierroksen vuoron treidaan mielelläni pois. Tarjoukset YV:llä.

Tietenkin voin tuon kännipäissäni hoitaa mobiililla, aina vain parempi vastustajille kun tulos olisi luultavasti jtn Scott Gomezin ja Rory Fitzpatrickin välimaastosta.

Edelleen olen vailla varaajaa tälle päivälle. Kahteen mennessä olisi sellainen löydyttävä tai joudun valitettavasti vetäytymään draftista. Kolmen kierroksen menetys tässä vaiheessa draftia olisi aika tuhoisaa.
Kai mä voin hoitaa tuon. Pistä vaan listaa, ja jos jaksaisit myös laittaa joukkueen ja ajat jolloin pitäisi varata.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Täällä ois tarjolla WSH 11+12 vs 9+14

muitakin tarjouksia kuullaan kaikista huomisen päivän klo 14 eteenpäin sijoittuvista varausvuoroistani.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kai mä voin hoitaa tuon. Pistä vaan listaa, ja jos jaksaisit myös laittaa joukkueen ja ajat jolloin pitäisi varata.

Kiitoksia kovasti. Lähetän listan ohjeineen vähän ennen kahta.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Blachhawks haluaisi vaihtaa oman 6. kierroksen vuoron pois (kierroksen 22. vuoro), kun reenit lyö tuohon päälle aika pahasti. Tarjouksia otetaan vastaan!

PS. Käy myös sellainen, että joku myöhemmin 6. kierroksella varaava (26.-30.) antaa oman vuoronsa minun vuoroani vastaan ja sitten vaihdetaan vielä 7. kierroksen varaukset päittäin.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tarviis jonkun hoitamaan 2 peräkkäistä 7 kiekan vuoroa (20.00, 20,04). Tuon 18.00 olevan kutoskiekan yritän hoitaa puhelimella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy