Alkuvuoden 2013 NHL Fantasy Draft

  • 19 150
  • 303

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Blackhawks haluaisi parantaa draftijärjestystään 8. kierroksella. Olisko jollain top10:stä kiinnostusta?

Voisin tehdä tällaisen treidin:

Minulta: 8. kierroksen varaus (22.) + 9. kierroksen varaus (9.)
Sinulta: 8. kierroksen varaus + 10. kierroksen varaus

Ja tästäkin tietenkin voi neuvotella.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Täällä kaipailtaisiin joukkueeseen ykkössentteriä, koska laadukkaita ykkössenttereitä ei vapailta markkinoilta enää taida saada, niin se täytyy hankkia treidaamalla. Vastineeksi hyvästä ykkössentteristä saat Daniel Sedinin. (Saiko pelaajia treidata vai oliko se vain varausvuoroille?)

Laitoin ehdotusta yksityisviestinä.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Muutama vaihtoehdotus tuli ja yksi pisti eniten silmään, ihan pikkiriikkinen muutos vain vaihtoon, eli vastaehdotukseni:

from NSH to ANA: Daniel Sedin+19th+20th
from ANA to NSH: Valtteri Filppula+9th+8th

Ja kunhan vain Bambino käy kuittaamassa niin homma on sillä selvä.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Kuka olisi paikalla klo 12.40? Oma varausvuoro olisi tuolloin, laittaisin listan jollekin. Seuraava varaus on vasta klo 15 jälkeen ja silloin voin olla koneen ääressä.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Noniin lisää treidejä:

from NSH to ANA: 8th(5.)+10th(5.)
from ANA to NSH: 8th(22.)+9th(9.)

Hawk #22 vahvistanee tämän
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Lauantain aikataulut esillä, nyt voikin ruveta kyselemään niitä listojen vastaanottajia. :)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Torontoa kiinnostaisi seuraava kauppa

TOR -> ?
11 (310) + 14 (411)

? -> TOR
12 + 13

Ottakaa yhteyttä, jos halukkuutta löytyy.
 

Molkke

Jäsen
Dallasilla hallussa kaksi 9. kiekan varausta, melkein perätysten. Kiinnostaisi kauppa jossa minulta 9+9, sinulta 8+10 esim. Pistäkää ehdotuksia. Minun ysikiekat vielä melko hyville paikoilla, top. kympissä kierroksella.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
WSH 9 + 11 <-> 8 + 12 ?

11 kiekasta haluaisin luopua, minulla on myös kaksi kpl 9 kierroksen varauksia joita käytän mielelläni kaupassa. 8 kierroksen varausta haluaisin. Myös minun 12 vois olla vaihtotavaraa.
 

Molkke

Jäsen
Dallasilla hallussa kaksi 9. kiekan varausta, melkein perätysten. Kiinnostaisi kauppa jossa minulta 9+9, sinulta 8+10 esim. Pistäkää ehdotuksia. Minun ysikiekat vielä melko hyville paikoilla, top. kympissä kierroksella.

Tarttukaapas joku tähän. Jos ei kelpaa kellekään, onko halukkaita ottamaan listaa vähän ennen kahta?
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Dallasilla hallussa kaksi 9. kiekan varausta, melkein perätysten. Kiinnostaisi kauppa jossa minulta 9+9, sinulta 8+10 esim. Pistäkää ehdotuksia. Minun ysikiekat vielä melko hyville paikoilla, top. kympissä kierroksella.
En omista 10. kierroksen varausta, mutta kävisikö vaikkapa sinulta 9+9+13, minulta 8+11+12?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös