Tarviis jonkun hoitamaan 2 peräkkäistä 7 kiekan vuoroa (20.00, 20,04). Tuon 18.00 olevan kutoskiekan yritän hoitaa puhelimella.
Tänne voi laittaa
Tarviis jonkun hoitamaan 2 peräkkäistä 7 kiekan vuoroa (20.00, 20,04). Tuon 18.00 olevan kutoskiekan yritän hoitaa puhelimella.
CHI -> TOR
6 (172) + 11 (309)
TOR -> CHI
7 (190) + 10 (291)
Hawk #22 vahvistaa.
Done Deal. Elikkä Sanderssonille vielä selvennyksenä:
Winnipegiin matkaa
5th+8th+9th
Los Angelesiin
6th + 6th(NSH) + 10th
Dallasin tarvitsee luopua omasta kutoskiekasta! Voidaan tehdä jotain vaikkapa sun 5+8, mun 6+7. Tarvitsen menojen takia vaihtaa. Kiitoksia paljon jos onnistuu jonkun kanssa.
Edit. Tänään siis tosiaan mennään tuo kolme kierrosta ja kierrokset loppuu klo 21? Minkäslainen huomisen aikataulu? Lähinnä kellonajat mistä mihin mennään?
12-20/21, riippuen porukan mielipiteestä.
Eli kommenttia tiskiin.
12-20/21, riippuen porukan mielipiteestä.
Eli kommenttia tiskiin.
Tuli pieni kiire, hoitaisko joku multa tän kierroksen varaukset alk. 18:24 (3 varausta putkeen) ja 19:40 7. kierroksen varauksen?
Tarkoittaa toki myös sitä että lista ei päivity.
Täällä kaipailtaisiin joukkueeseen ykkössentteriä, koska laadukkaita ykkössenttereitä ei vapailta markkinoilta enää taida saada, niin se täytyy hankkia treidaamalla. Vastineeksi hyvästä ykkössentteristä saat Daniel Sedinin. (Saiko pelaajia treidata vai oliko se vain varausvuoroille?)
Haluaisiko joku varata minulle tuon mun 7. kierroksen varauksen klo. 20.44 jos laitan jonkinnäköistä listaa?
Joo en tuohon aikaan siis pääse varaamaan, auttaako joku miestä mäessä?
Minä voin. Laita listaa tulemaan.
EDIT: Blackhawks tarvitsisi varaajaa huomenna ainakin 8. kierrokselle, mahdollisesti myös seuraavalle. Onko joku jolle voisin laittaa listaa?
Kiinnostaisi saada varaus vielä kuluvalta kierrokselta eli
mulle 7th+10th
sulle 8th+9th