Mainos

Alkuvuoden 2013 NHL Fantasy Draft

• 19 561
  • 303

Johnnie

Jäsen
Treiditkö tulee tänne? Meikäläisen ykköskierroksen vuoro on kaupan, sopiva paketti voisi olla esimerkiksi minulta 1st & 5th <-> 2nd & 3rd. Neuvotteluvaraa toki on

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Itellä on kaksi varausta tuossa klo 19.48 ja 20.16 ja reenit just samaan aikaan, niin ei kyllä mitenkään pysty varaamaan. Voisin laittaa listaa tulemaan, jos joku pystyy hoitamaan nuo varaukset.

Laita vaikka mulle.

Ja kaikki treidejä koskeva keskustelu ja treidin julkistamiset tänne.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Multaki saa ykkös ja vitoskierroksen vuorot sun 2 + 3 vastaan.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Treidaan San Josen 1 & 2 kierrosten varausvuorot KIIREESTI!

Eli lähes minkälainen tahansa treidi joka on vähänkin sinnepäin, hyväksytään. Syynä se että muut ihmiset ovat muokanneet vähän liian myöhään meikäläisen aikatauluja. Itse en niihin voi vaikuttaa. Äkkiä ehdotuksia tänne, lähden koneelta 10 minuutin kuluttua!

Niin ja en voi ottaa vastaan varausvuoroja aikavälille 17-20, eli nyt on hyvä paikka kelle tahansa iskeä.

Molkke

Jäsen
En ehdi varata omaa kolmoskiekkaa, joten mun 3 ja 4 kiekka sun 2+5. Auttakaa miestä mäessä!!! Kaikki variaatiot joilla saan oman kolmosen pois otetaan vastaan!

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Suuri treidi on tehty.

PHI 3rd, 4th, 5th <-------> SJS 1st, 2nd, 8th.

Jep, kiireen takia tuli tehtyä tämä, paras tarjous niistä viidestä tulleesta ehdotuksesta joten pakon edessä oli hyväksyttävä. Kiitos kaikille jotka tarjosivat, oli avuksi ja nyt saa sentään jengin kasaan. Iso käsi nopeasta toiminnasta, nyt matka jatkuu ->

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Juu, Babu -> Samsonov.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tällaista treidiä kaipailisin huomisen ohjelman takia:

Mulle 4th+8th
Pois 5th+6th

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Täällä olis tarjolla WSH 3rd + DAL 3rd <-> 2nd + 4th

Ja tosiaan tuo ylläoleva tarjous Espoon Siniseltä kävis mullekin. Muutakin saa ehdottaa. 2 rundin varaus kiinnostaisi.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Ei välttämättä kovin hyvälle näytä ku pukkaa rästiä jo ekalla kierroksella.
On meinaan aika tylsää hommaa jos porukkaa putoaa pois.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Katsoin privaviestit ennen kuin luin tämän ketjun, joten hyväksyin TylerDG:n tarjouksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy