Mä oon tipahtanut spekulaatioissa jo ihan kärryiltä, tämän poimin tuosta muutaman viestin takaa.Niin kauan kuin IFK ei tiedota bratwurstista yhtään mitään, niin oma mielipiteeni on, että pelaaja todettiin niin paskaksi, ettei ole käyttöä, ja nyt vain toivotaan fanien unohtavan miehen olemassa olon.
Mikä poissulkee mahdollisuuden että Broadhursti on vain huonossa kesäkunnossa ja pitkä pelaamattomuus näkyy. Ei varmasti ole ensimmäinen pelaaja joka tänne tulee ja huomataan että kesäharjoittelu ei ole ollut lähelläkään sillä tasolla mitä IFK:n jätkillä jotka siten on ansainnut paikan pelaavassa kokoonpanossa.
Toki voi olla loukkaantuminenkin, itse olen sillä kannalla että jätkää ajetaan nyt Liigan rytmiin sisään kovalla treenillä, näille tulee yllätyksenä kuinka paljon Liigassa luistellaan ja pitää olla hereillä että saa tulosta aikaiseksi.
Scouttaus ei taas kerro juuri mistään tai ainakaan poissulje edellä mainittuja mahdollisuuksia, kyllähän jamppa voi olla tutussa ympäristössä viime kaudella vaikka mikä sateentekijä, siihen paskan motivaation kesä kun ei enää jatkoa ollut tutuissa ympäristöissä tiedossa ja ei olla yhtään valmiita tulevaan.
Tuomitsen sitten jos ja kun ollaan saatu jäbä pelikuntoon.