Sen ollessa jäällä en pysty katsomaan. En vaan pysty. On tullut nordiksen kattorakenteet aika tutuiksi...Itseasissa yhtä hyvin aloitti ku muuan Juho Keränen :D
Sen ollessa jäällä en pysty katsomaan. En vaan pysty. On tullut nordiksen kattorakenteet aika tutuiksi...Itseasissa yhtä hyvin aloitti ku muuan Juho Keränen :D
Tämä kaveri oli mielestäni eilen meidän paras sentteri, vaikka ei Lunkka missään nimessä huonosti pelannut hänkään.
Tämä kaveri oli mielestäni eilen meidän paras sentteri, vaikka ei Lunkka missään nimessä huonosti pelannut hänkään. Vaikuttaa tasapainoiselta paketilta, joka ei ole oikein missään suhteessa heikko. Liike, kädet, peliäly ja laukaus kaikki selvästi parempia kuin keskivertoliigapelaajalla, eikä ole fyysisestikään mikään lapanen. Sallinen-Broadhurst-Bemström voi ehjänä olleesaan tehdä yllättävän kovaa jälkeä alkukaudesta.
Kaikesta muuten samaa mieltä, mutta miksi Sallinen-Broadhurst-Bemström ketjun tehoilu voisi olla millään muotoa yllättävää?
Jep. Eikä Sallinen-Broadhurst-Leskinen kuulosta huonolta kakkosketjulta sitten kun "Email" joutuu lähtemään.Niin, yllättävyys on toki suhteessa jokaisen omiin ennakko-odotuksiin. Itse olin jo melkein luopunut toivosta Broadhurstin suhteen, ja vaikka Aleksi Laaksokin saisi jokusen pisteen Sallisen ja Bemströmin välissä niin olin kuitenkin mieltänyt, että meidän ykkössyömähammas tulee joka tapauksessa syksyllä olemaan Saarinen-Lundell-Dyk. Eilisen jälkeen pidän mahdollisena, että parhaimmillaan kaiken natsatessa tuo Sallinen-Broadhurst-Bemström -kolmikko voi marrakuussa löytyä pistepörssin sijoilta 1., 2. ja 3.
(Nyt ehkä jo vähän keulii, mutta antaa keulia kun kerrankin tuntuu siltä.)
Niin, yllättävyys on toki suhteessa jokaisen omiin ennakko-odotuksiin. Itse olin jo melkein luopunut toivosta Broadhurstin suhteen, ja vaikka Aleksi Laaksokin saisi jokusen pisteen Sallisen ja Bemströmin välissä niin olin kuitenkin mieltänyt, että meidän ykkössyömähammas tulee joka tapauksessa syksyllä olemaan Saarinen-Lundell-Dyk. Eilisen jälkeen pidän mahdollisena, että parhaimmillaan kaiken natsatessa tuo Sallinen-Broadhurst-Bemström -kolmikko voi marrakuussa löytyä pistepörssin sijoilta 1., 2. ja 3.
(Nyt ehkä jo vähän keulii, mutta antaa keulia kun kerrankin tuntuu siltä.)
Jep. Eikä Sallinen-Broadhurst-Leskinen kuulosta huonolta kakkosketjulta sitten kun "Email" joutuu lähtemään.
Olen jo pitkään ajatellut sinun olevan kirjoituksesi perusteella 90-luvun taksikuski, joten ei muuta kuin "rokkaamaan" rohkeasti!Katselin tuota Broadhurstin tän päiväistä kuvaa missä kaveri treenailee viiksineen ja ihmettelin että miten tämän päivän nuoret yms. hipsterit saavat viikset näyttämään tyylikkäiltä ja trendikkäiltä? Itse jos yrittäisin "rokata" tuollaisia pensseleitä näyttäisin 90-luvun taksikuskilta tai Markantalon myyjältä, haha.
Haha, en ole taksikuski mutta olen ollut soittokeikalla taksikuskien pikkujouluissa Pitäjänmäellä joskus early 90's. Sieltä on ehkä ammennettu käyttäytymismallit ja ennenkaikkea stailisysteemit villatakkeineen ja kapeine nahkakrakoineen.Olen jo pitkään ajatellut sinun olevan kirjoituksesi perusteella 90-luvun taksikuski, joten ei muuta kuin "rokkaamaan" rohkeasti!
Se mitä seurannut nyt tätä kaveria, niin toivottavasti Borgström onnistuu sentterin roolissa meillä, niin tästä kaverista voi olla jotain hyötyä meille kolmosen sentterinä. Vielä tietysti totuttelee sarjaan ja niin edelleen, mutta ensituntumalla ei ole kahden ekan ketjun sentteri, ei millään.
Se mitä seurannut nyt tätä kaveria, niin toivottavasti Borgström onnistuu sentterin roolissa meillä, niin tästä kaverista voi olla jotain hyötyä meille kolmosen sentterinä. Vielä tietysti totuttelee sarjaan ja niin edelleen, mutta ensituntumalla ei ole kahden ekan ketjun sentteri, ei millään.
Broadhurst ei missään nimessä ole mikään näyttävä pelaaja. Mutta tarvitseeko kaikkien ollakaan? Ainakin vielä, Broadhurst pelaa hyvin pohjoisamerikkalaisittain. Hän pelaa todella tunnollisesti molempiin suuntiin ja eilen Tapparaa vastaan oli mielestäni todella hyvä.
...
Sinänsä positiivista, kun kentällä taisi olla HIFK:lle historialliset kolme sentteriä yhtä aikaa kentällä. Yleensä on saanut tuuletella jos kokoonpanossa on yhteensä kolme sentteriä.