Myllylästä ja Seppälästä en tiedä, mutta Nordgren nyt ei ainakaan siellä ole. Katsoin nopeasti liigan sivuilta Niken tilastoja ja hän on pelaamissaan harkkamatseissa laukonut YHDEN kerran kohti maalia ja senkin Pitsiturnauksen ekassa matsissa. Siis 7.8. ja sen jälkeen ei vedon vetoa.
En oikein keksi, mitä hyötyä Nikestä joukkueelle voisi olla, jos ei edes lauo. Mikään duunari hän ei todellakaan ole eikä mikään kova kulmavääntäjäkään. Pikemminkin päinvastoin. Nikke ei ole pelannut kaikissa matseissa, muttei taida olla kukaan muukaan ja rotaatio on muutenkin ollut suurta, kuten kuuluukin. Tämä koirankoppi-läppä on oikeasti jo tosi väsynyttä.
Myllylän voisivat nostaa kyllä mukaan, nyt kun hyökkäyksestä on tippunut ukkoja. Seppälästä en osaa sanoa, mutta näkisin, että iso vastuu muualla on juuri Seppälälle itselleen parasta tässä vaiheessa uraa.
Otan nyt vain NN:n kommentoitavaksi.
Miten pelaaja joka elää syöttöjä antavasta pelintekijästä kuumalla sektorilla voi osoittaa olevansa arvokas joukkueelle, jos hän joutuu pelaamaan puukäsihyökkääjien kanssa, jotka eivät osaa rakentaa peliä ollenkaan tai pelaa kahden pakin kanssa. Vedä siitä sitten! Olen samaa mieltä kanssasi hänen ominaisuuksistaan ja kyvyistään. Ei Nikke ole mikään ketjun johtaja. Mutta tuollaisella peluuttamisella en odota häneltä yhtään mitään. Itse olisin antanut harjoitusotteluissa hänen pelata oikeassa laidassa jossain "ylemmässä" ketjussa. Esim. nyt Leskisen loukkaannuttua, hänen paikallaan, ihan kokeilumielessä. Nikke tarvitsee jakeiluja, mutta osaa tehdä maaleja. Sen hän on käsittääkseni näyttänyt junnu-maajoukkueessakin. Ei Arima, Sinisalo, Esa Peltonen, Tamminen tai esim. Lähteenmäki osanneet yksin tehdä ottelua. Siihenkin tarvittiin Hagman pelintekijänä. Näitä Hakkeja meillä ei ole liikaa valitettavasti, mutta se ei estä kokeilemasta nuoria kunnon senttereiden vieressä.
Meiltä puuttuu sentterit, näkemys ja kokeiluhalu.
Koirankoppi-nimeä en itse ole keksinyt ja voihan olla, että olen käsittänyt sen merkityksen väärin.
En jatka enempää aiheesta, vaikka voisin kirjoittaa siitä useamman vuorokauden.