Mainos

Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 003 191
  • 14 770

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
En tosiaan itsekään läheskään kaikkia Valavuoren tekoja ja toimia hyväksy.
Mitkä toimet hyväksyt? Jos nyt jätetään twitterissä öyhöttäminen pois koska myös Valavuorella on sananvapaus, mutta mites nämä erilaiset Valakusetukset, onko niissä jotain minkä voit hyväksyä?

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Mahtava ketju! On kyllä huikea hahmo tämä Velaksi. Ja vielä huikeampia lempinimiä ootte kehitelleet.

Tuo valahiihto vaikuttaa kyllä kunnon kusetukselta, mut olisiko Allu voinut ottaa tukieurot lahjoituksina, jolloin pelkällä lahjaverolla olisi jäänyt verojen maksuun aika paljon isompi potti? Oisko tuo periaatteessa ollut mahdollista edes, en tiedä.

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mahtava ketju! On kyllä huikea hahmo tämä Velaksi. Ja vielä huikeampia lempinimiä ootte kehitelleet.

Tuo valahiihto vaikuttaa kyllä kunnon kusetukselta, mut olisiko Allu voinut ottaa tukieurot lahjoituksina, jolloin pelkällä lahjaverolla olisi jäänyt verojen maksuun aika paljon isompi potti? Oisko tuo periaatteessa ollut mahdollista edes, en tiedä.
Olisi voinut palkkana ottaa koko summan ulos kerralla. Siitä tietty pitää maksaa oma osansa veroa, mutta silti velkaa olisi saanut lyhennettyä paljon enemmän kuin nyt pikkuhiljaa.

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Siellä on maximum attackit käynnissä. Ivailee jostain IG-glitteristä ja vastaavista, kun itse on maailmanluokan perskärpänen ja postailee itse jatkuvasti sinne someen sitä glitter elämää.
Tuo koko Twitter-tili on nykyisin muuttunut täydeksi parodiatiliksi Aleksi Valavuoresta. Vallu ei tasan tarkkaan itse olisi eilen mihinkään Imatralle eksynyt, mikäli tapahtumassa olisi ollut sometus- tai kännykänkäyttökielto. Helpot irtopisteet pois ja matka jatkuu!

Ymmärtäisi paremmin tämän öyhötyksen jos kyseessä olisi joku pesäpallofinaalien Game7, mutta ihan oikeasti runkosarjapeli jossain Imatran perseessä aiheuttaa tämän kaiken mouhoamisen? Mites aikanaan ihan vain heittona Raipen viimeinen maaottelu tuolloin Karjala turnauksessa, Räikkösen/Häkkisen viimeinen F1-kilpailu tai vaikkapa Litmasen (oletettu) jäähyväisottelu? Miksi näiden suhteen kukaan ei mesonnut tuohon tapaan ja vaatinut ministereitä paikalle, miksi jonkun pesäpalloilijan jäähyväisottelusta pitäisi tehdä elämää suurempi juttu?

Eikä tosiaan ole kauaa siitäkään, kun Valeksi mesosi Huuhkajille siitä, kun nämä kehtasivat vastata kutsuun ja mennä Kultarantaan vierailulle: Sanna Marin illallisti Huuhkajien kanssa Kesärannassa – Aleksi Valavuori tuohtui ja läväytti kuvaan katkeran kommentin

Nyt sitten jollain logiikalla ministereiden olisi tullut olla paikalla pesäpallon runkosarjamatsissa Imatralla. Ja kuten joku aiemmin totesikin, mikäli tuolla olisi jotain paikalla ollut tai twiittejä aiheesta laitettu, olisi Valeksin tuohtumus ollut se tuttu: "Eikö ministereillä olisi parempaakin tekemistä, siellä on sota käynnissä!!1" -öyhötys.

Ja tosiaan, itse otsikon sankari on määrittänyt uudelleen termin perskärpänen, vieden sen jollekin aivan uusille leveleille.

Lisäksi tuo sikari, MIKSI?!? Olisi noloa jopa asteikolla yläasteen röökipaikka, mutta kai tuo sitten tuntee itsensä isoksi pojaksi tuprutellessaan tuota.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Mikä idea mahtaa olla tuossa sikarin polttelun kuvaamisessa? Melko pitkään Valavuoren sometouhuja olen seurannut ja nyt yhtäkkiä tuota sikaria poltellaan melkein joka videossa.

Vähän tulee mieleen joku yläasteen tai ammattikoulun piha, jossa kovimmat Allut näyttävät muille mitä kovat jätkät tekee.
Eikös tää ole vakiojuttu noiden isokenkäisten lifestyle-sometyyppien feedeissä, imutellaan jättimäisiä pöllejä ikäänkuin merkkinä siitä että meillä on millä mällätä, samalla kun loikoillaan jossain huvipurrella ja ympärillä pörrää silikonitissejä useamman parin verran.

Allun todellisuus taitaa olla sitä että pistää aina yhden kalliihkon sikarin palamaan videota varten, ja kun matsku on purkissa niin tumpataan äkkiä ettei kulu liikaa ja samaa sikaria voidaan käyttää sitten seuraavalla videolla. Tähän päälle vielä pikku rykimiset että hyi helvetti kun on pahaa, mutta tämä kuuluu kuvioon. Sitä voi vaan kuvitella kuinka typerältä tuo poseeraus ja kameralle pullistelu näyttää nille ketkä seuraavat touhua siitä lähistöltä. No, imago on kaikki kaikessa ja eiköhän tuoki leveily mene osalle jengistä jopa läpi.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Mä haluan tietää oliko presidentti ja koko hallitus paikalla kun Raipe veti viimeisen ottelun…
Kaikki kunnia Toni Kohoselle.
Olisiko meidän pitänyt lähettää Presidentti myös katsoo T88mun vikaa ottelua.,
Valavuori nyt turpa kiinni ja maksat nyt niitä veroja vain

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

Tuollainen olisi vaatinut sitten ihan sen rahankeräysluvan poliisilta ja kun Valeksi tunnetusti on "huono pienissä asioissa" niin vituksihan tuo olisi mennyt(tuossa kun tarvittaessa pitää olla kuitit tallessa ja kirjanpito hoidettu). Varsinkin kun Valevuorella taitaa olla jo olemassa sakkotuomio kun ei tuota rahankeräyslupaa erääseen aiempaan projektiin viitsinyt hoitaa.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ei sotketa Karpoa tämän otsikossa olevan limanuljaskan juttuihin, jookosta?
Tuolla määrällä mitä Valavuori polttelee sikareita niin kohtahan voisi olla tilausta ohjelmalle "Karpolla on eutanasiaa"

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Siellä on maximum attackit käynnissä. Ivailee jostain IG-glitteristä ja vastaavista, kun itse on maailmanluokan perskärpänen ja postailee itse jatkuvasti sinne someen sitä glitter elämää.
Niin onhan se "hieman" ironista kuittailla Marinin glitter mekosta ja IG tykkäyksistä kun itse vedät sikaria TikTok videolla... Doers do.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Siis mitä helvettiä taas? Kyllä Allulla on pokkaa vaatia Kohoselle jotain valtiovallan kunniaseremoniaa samalla sikaria poltellen ja todeten samalla olevansa niin urheilumiehiä, että oksat pois. Kaikki kunnia Kohoselle ja hänen urheilu-uralleen, mutta tämä Allun vertailu valtiovallan osallistumisesta menee jopa Valeksin asteikolla aika sivulaittomaksi. Ilmeisesti Valeksia vituttaa se, että ei saanut VIP-lippuja myytyä Kohosen viimeiseen otteluun. Sikarikin lienee varastettu Kohosen eläkebileiden järjestäjiltä.

Nick Neim

Jäsen
Olisi kieltämättä ihan mielenkiintoista kuulla Kohosen oma mielipide noihin twiitteihin ihan sen perusteella, minkälaisen mielikuvan Kohosesta on median kautta saanut. Tuskin on kovin pahoillansa, vaikka valtiojohto on hiljaa.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En tiedä, mutta vaikka muut ovatkin jalattomia niin tuollainen keihäänkärki löytyy viime vuodelta finaaleista:

"Miesten Superpesiksen ensimmäinen finaaliottelu on 23. kesäkuuta–23. syyskuuta välillä mitattuna Ruudun viidenneksitoista katsotuin ohjelma. 20 parhaan listalla ei ole muita urheilusisältöjä"

Muutama muu poiminta Iltalehden jutusta liittyen ilmaiskanavilla näytettyihin otteluihin:

"Viime viikolla miesten toinen finaaliottelu tavoitti 168 000 ihmistä. Keskikatsojamäärä oli 53 000. Peli oli Jimin viidenneksi katsotuin ohjelma"

"Jim-kanavalla näytetty naisten Superpesiksen ensimmäinen finaaliottelu tavoitti 264 000 ihmistä. Keskikatsojamäärä oli 81 000"

Pesäpallon finaali on käytännössä MM-titteliottelu. Kurikka ja Mietaa että se saa tuon verran

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Valeksissa on itse asiassa yhteistä äänekkäimmän vihervasemmistoliberaaliporukan kanssa, joita itse kritisoi.

Nämä vasemmistolaiset hankkivat keskuudessaan sosiaalista pääomaa spottaamalla milloin mitäkin vääryyksiä esim. naisten tai vähemmistöjen heikommasta asemasta. Valeksi tekee ihan samaa urheilun suhteen, kovaan ääneen kuuluttaa milloin se ja se urheilija tai urheilulaji ei saa kaipaamaansa arvostusta.

Nick Neim

Jäsen
Pesäpallon finaali on käytännössä MM-titteliottelu. Kurikka ja Mietaa että se saa tuon verran
Itse jutussa mainitaan myös näin:

"Pesäpallo oli elokuussa ylivoimaisesti katsotuin kotimainen palloilusarja. Ruutu +-palvelussa Superpesistä on katsottu jo pitkään enemmän kuin jalkapallon Veikkausliigaa."

En nyt tiedä miksi pitäisi puhua yksittäisestä finaalista, jos otantana voi käyttää kuukauttakin. Lukemia on kieltämättä hankala löytää, mutta vaikea kuvitella jutun kirjoittajan noita hatustakaan heittävän.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään olin Susijengin meet and greet tapahtumassa Jyväskylässä JYPin areenan parkkipaikalla. Kun Susijengi meni lavalle, niin stereoista kuului Särren kappale Leikkaa sukkaa.

Siinähän räpätään näin: "kuka Valavuori? en oo kuulluu noobeista oon oma manageri teen videoo muuveista"

Miltähän Valavuoresta tuntuu kun Suomen maajoukkue on lavalla ja samalla stereoista kuuluu tuollaista?

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Sitten kun tuota Aleksin eilistä asua katsoi niin olisin voinut melkein vannoa että kuva olisi juuri otettu Flow festivaaleilta. Jumalauta missä on kunnioitus meidän kansallispeliä kohtaan? Missä on kunnioitus Toni Kohosta kohtaan. Olisi luullut että tähän tilaisuuteen mennään hienossa puvussa ja kunnon kengissä. Nyt lähinnä vaikutti että oltiin menossa Flow festivaaleille taikka Keihäsmatkojen lennolle..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy