Siellä on maximum attackit käynnissä. Ivailee jostain IG-glitteristä ja vastaavista, kun itse on maailmanluokan perskärpänen ja postailee itse jatkuvasti sinne someen sitä glitter elämää.
Tuo koko Twitter-tili on nykyisin muuttunut täydeksi parodiatiliksi Aleksi Valavuoresta. Vallu ei tasan tarkkaan itse olisi eilen mihinkään Imatralle eksynyt, mikäli tapahtumassa olisi ollut sometus- tai kännykänkäyttökielto. Helpot irtopisteet pois ja matka jatkuu!
Ymmärtäisi paremmin tämän öyhötyksen jos kyseessä olisi joku pesäpallofinaalien Game7, mutta ihan oikeasti runkosarjapeli jossain Imatran perseessä aiheuttaa tämän kaiken mouhoamisen? Mites aikanaan ihan vain heittona Raipen viimeinen maaottelu tuolloin Karjala turnauksessa, Räikkösen/Häkkisen viimeinen F1-kilpailu tai vaikkapa Litmasen (oletettu) jäähyväisottelu? Miksi näiden suhteen kukaan ei mesonnut tuohon tapaan ja vaatinut ministereitä paikalle, miksi jonkun pesäpalloilijan jäähyväisottelusta pitäisi tehdä elämää suurempi juttu?
Eikä tosiaan ole kauaa siitäkään, kun Valeksi mesosi Huuhkajille siitä, kun nämä kehtasivat vastata kutsuun ja mennä Kultarantaan vierailulle:
Sanna Marin illallisti Huuhkajien kanssa Kesärannassa – Aleksi Valavuori tuohtui ja läväytti kuvaan katkeran kommentin
Nyt sitten jollain logiikalla ministereiden olisi tullut olla paikalla pesäpallon runkosarjamatsissa Imatralla. Ja kuten joku aiemmin totesikin, mikäli tuolla olisi jotain paikalla ollut tai twiittejä aiheesta laitettu, olisi Valeksin tuohtumus ollut se tuttu: "Eikö ministereillä olisi parempaakin tekemistä, siellä on sota käynnissä!!1" -öyhötys.
Ja tosiaan, itse otsikon sankari on määrittänyt uudelleen termin perskärpänen, vieden sen jollekin aivan uusille leveleille.
Lisäksi tuo sikari, MIKSI?!? Olisi noloa jopa asteikolla yläasteen röökipaikka, mutta kai tuo sitten tuntee itsensä isoksi pojaksi tuprutellessaan tuota.