Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 054 494
  • 14 891

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Kävin Youtubessa Gämblerz sivulla. Millä helvetin ilveellä nää jaksot saanu yli 20t katselukertaa? Nojoo, sehän riittää että katsot 2 eka sekuntia ja ymmärrät bullshitin ja poistut. Tai joku frendi tekee työkseen klikkejä...

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kävin Youtubessa Gämblerz sivulla. Millä helvetin ilveellä nää jaksot saanu yli 20t katselukertaa? Nojoo, sehän riittää että katsot 2 eka sekuntia ja ymmärrät bullshitin ja poistut. Tai joku frendi tekee työkseen klikkejä...
Klikkejä voi ostaa, ei maksa paljoa, muutama satanen tuhansista "katselukerroista"...

Pulputtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wolf
Katsojakertoja voi ostaa edullisesti. Tämän päivän markkinahinta on n. $115 per 20000 katselukertaa. Jos haluaa isommin näkyvyyttä, 1M ostettua katselukertaa maksaa $2500.

Muuten tuollaiset katsojamäärät näiden uuvattien kinastelusta ja vitun hokemisesta on täysin utopiaa.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Törmäsin johonkin somevideoon missä Perälä käsi naamalla hokee "vittu mökkipeli saatana vitun vittu mökkipeli". Jatkoin matkaa kulkematta videon loppuun.
Kyse ilmeisesti frisbee golfista ja vuoden urheilijasta.
Jos ei itse osaa, se on lajissa vika. Olen frisbeegolfia kokeillut ja olin Fennoskandian huonoin.

Näillä veijareilla menee varmaan ammattimainen vedonlyöntikin malliin:
- Ohi meni: "Vittu tuuripeli saatana vitun vittu tuuripeli".
- Osui: "Taitopeli, vittu kun olen hyvä taitopelissä, on tietoa!"

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomasin jostain, että Perälä on ilmeisesti liittynyt veropakolaisten joukkoon Espanjaan ja tekee Aleksin kanssa yhteistyötä. Miksi helvetissä? En sano, että hänen julkisuuskuvansa olisi mikään ihan ykkönen ollut koskaan, mutta nyt ei ainakaan ole kuin yksi suunta ja se on rankasti kohti kaakkoa.

FatalAnoxia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huomasin jostain, että Perälä on ilmeisesti liittynyt veropakolaisten joukkoon Espanjaan ja tekee Aleksin kanssa yhteistyötä. Miksi helvetissä? En sano, että hänen julkisuuskuvansa olisi mikään ihan ykkönen ollut koskaan, mutta nyt ei ainakaan ole kuin yksi suunta ja se on rankasti kohti kaakkoa.
Eihän tuo noiden yhteistyö mikään uusi juttu ole. Joskus 5 vuotta sitten väänsivät yhdessä jotain podcastia joka sitten loppui kun Perälää ei kiinnostanut enää :D

Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
Valavuoresta ja Perälästä ja Palanderistakin voidaan varmasti olla montaa mieltä, mutta itse en kyllä ihmettele yhtään, että noilla Gämblersin kahdella ensimmäisellä jaksolla molemmilla lyhyessä ajassa yli 20k näyttökertaa. Ylivoimaisesti viihdyttävintä urheilupodcastia mitä ainakin itselle vähään aikaan tullut vastaan. Ehkä tuota vittua hoetaan hieman liikaa ja kirpaisi se itseäkin kun ei frisbeegolf varsinaisesti saanut arvostusta, itse lajia noin 8v harrastaneena, mutta ei nämä kyllä suurissa määrin haitanneet.

Valavuoren ja Palanderin kemia on toiminut jo aiemmin, mutta myös Perälä istuu loistavasti tuohon kolmanneksi. Tai tässähän oli vissiin alun perin Valavuori ja Perälä ja Palander tuli kolmanneksi, mutta kuitenkin. Itse en ainakaan kaipaa enempää ns. asiapohjaisia urheilu-podcastejä, vaan juuri tällaista hieman överiksi menevää ja viihdyttävää sisältöä, ja nämä kolme herraa ovat kyllä dream team tähän konseptiin. Kaikilla kolmella sana erittäin hyvin hallussa, eikä jutut varmasti lopu kesken. Toivotaan pitkää jatkoa Gämblersille.

Ja tarkoitus ei ollut siis väheksyä enemmän asiapohjaisia podcastejä, esimerkiksi Linnanahdetta on itse tullut seurattua useamman vuoden kun on sisältöä urheilusta aktiivisen epäaktiivisesti tuottanut. Mielestäni vaan niitä on jo niin sanotusti tarpeeksi ja tämä Gämblers oli raikasta vaihtelevuutta.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Valavuoresta ja Perälästä ja Palanderistakin voidaan varmasti olla montaa mieltä, mutta itse en kyllä ihmettele yhtään, että noilla Gämblersin kahdella ensimmäisellä jaksolla molemmilla lyhyessä ajassa yli 20k näyttökertaa.

Kyllä minä ihmettelen, seuraajia tilillä on alle kolme ja puoli tuhatta. Niitä kun on vaikeampi/kalliimpi ilmeisesti ostaa youtubessa. Klikkejä sen sijaan saa verrattain edullisesti.

Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
Kyllä minä ihmettelen, seuraajia tilillä on alle kolme ja puoli tuhatta. Niitä kun on vaikeampi/kalliimpi ilmeisesti ostaa youtubessa. Klikkejä sen sijaan saa verrattain edullisesti.

Eiköhän näillä herroilla ole aika paljon seuraajakuntaa muualla somessa, missä mainostaa tekemisiään. Tilaajien puute kertoo sitten enemmän siitä, että suurempaan osaa ei välttämättä ole sisältö iskenyt, mutta itse kyllä usko hetkeäkään, että olisivat mitään klikkejä ostaneet. Vaikkei tietysti mahdotonta kai sekään.

FatalAnoxia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo katselukerrat ja tilaajamäärät eivät korreloi keskenään. Varsinkin kun puhutaan vielä tämmösistä someukoista jotka mainostaneet tätä eri someissa.
Itsekin olen saanut kymmeniä tuhansia klikkejä omille youtube-videoille vaikka tilaajia kymmenkunta :D

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Juu ja siis Valeksin seuraajahistoria esim. xwitterin puolella vahvasti puoltaa ostettuja klikkejä. Eikä siinä, saatan hyvin olla väärässä, aikahan tämän kertoo.

Niin ja tämä viimeisin viritys on vedonlyöntifirman mainos, joten eiköhän niillä ole muutama tonni heittää tuollaiseen markkinointiin. Tai ihmettelisin jos ei olisi.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Viestini tarkoitus oli hassutella ajatuksella, että onko Valavuori ostanut kaupallista yhteistyötä eräältä palstalaiselta, kun tuossa oli yksi viesti, missä kehuttiin tätä uutta Valavuoren ja Perälän podcastia.

Ymmärsin viittauksen ja jatkoin ajatusleikkiä sillä että nuo Valevuoren kaupalliset yhteistyöt muuttuvat yleensä kuvaamallani tavalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy