Klikkejä voi ostaa, ei maksa paljoa, muutama satanen tuhansista "katselukerroista"...Kävin Youtubessa Gämblerz sivulla. Millä helvetin ilveellä nää jaksot saanu yli 20t katselukertaa? Nojoo, sehän riittää että katsot 2 eka sekuntia ja ymmärrät bullshitin ja poistut. Tai joku frendi tekee työkseen klikkejä...
Katsojakertoja voi ostaa edullisesti. Tämän päivän markkinahinta on n. $115 per 20000 katselukertaa. Jos haluaa isommin näkyvyyttä, 1M ostettua katselukertaa maksaa $2500.Kävin Youtubessa Gämblerz sivulla. Millä helvetin ilveellä nää jaksot saanu yli 20t katselukertaa? Nojoo, sehän riittää että katsot 2 eka sekuntia ja ymmärrät bullshitin ja poistut. Tai joku frendi tekee työkseen klikkejä...
Onkohan siellä mennyt Mölkky-peli perseelleen vai vedonlyönti pelin voittajasta?Törmäsin johonkin somevideoon missä Perälä käsi naamalla hokee "vittu mökkipeli saatana vitun vittu mökkipeli". Jatkoin matkaa kulkematta videon loppuun.
Kyse ilmeisesti frisbee golfista ja vuoden urheilijasta.Onkohan siellä mennyt Mölkky-peli perseelleen vai vedonlyönti pelin voittajasta?
Törmäsin johonkin somevideoon missä Perälä käsi naamalla hokee "vittu mökkipeli saatana vitun vittu mökkipeli". Jatkoin matkaa kulkematta videon loppuun.
Jos ei itse osaa, se on lajissa vika. Olen frisbeegolfia kokeillut ja olin Fennoskandian huonoin.Kyse ilmeisesti frisbee golfista ja vuoden urheilijasta.
Bro progämblerszzz AFNäillä veijareilla menee varmaan ammattimainen vedonlyöntikin malliin:
- Ohi meni: "Vittu tuuripeli saatana vitun vittu tuuripeli".
- Osui: "Taitopeli, vittu kun olen hyvä taitopelissä, on tietoa!"
Eihän tuo noiden yhteistyö mikään uusi juttu ole. Joskus 5 vuotta sitten väänsivät yhdessä jotain podcastia joka sitten loppui kun Perälää ei kiinnostanut enää :DHuomasin jostain, että Perälä on ilmeisesti liittynyt veropakolaisten joukkoon Espanjaan ja tekee Aleksin kanssa yhteistyötä. Miksi helvetissä? En sano, että hänen julkisuuskuvansa olisi mikään ihan ykkönen ollut koskaan, mutta nyt ei ainakaan ole kuin yksi suunta ja se on rankasti kohti kaakkoa.
Tunnen itseni onnekkaaksi, kun en ole tällaisesta ollut tietoinen.Eihän tuo noiden yhteistyö mikään uusi juttu ole. Joskus 5 vuotta sitten väänsivät yhdessä jotain podcastia joka sitten loppui kun Perälää ei kiinnostanut enää :D
@VyötiäsKiisseli hetken jo uskoin, että olit tosissasi, mutta Linnanahteen nostaminen esiin urheilun asiapodcastien saralla herätti sarkasmitutkani.
Valavuoresta ja Perälästä ja Palanderistakin voidaan varmasti olla montaa mieltä, mutta itse en kyllä ihmettele yhtään, että noilla Gämblersin kahdella ensimmäisellä jaksolla molemmilla lyhyessä ajassa yli 20k näyttökertaa.
Kyllä minä ihmettelen, seuraajia tilillä on alle kolme ja puoli tuhatta. Niitä kun on vaikeampi/kalliimpi ilmeisesti ostaa youtubessa. Klikkejä sen sijaan saa verrattain edullisesti.
Vaikkei tietysti mahdotonta kai sekään.
Joo katselukerrat ja tilaajamäärät eivät korreloi keskenään.
Juu ja siis Valeksin seuraajahistoria esim. xwitterin puolella vahvasti puoltaa ostettuja klikkejä. Eikä siinä, saatan hyvin olla väärässä, aikahan tämän kertoo.
Haiseeko täällä kaupallinen yhteistyö?
Viestini tarkoitus oli hassutella ajatuksella, että onko Valavuori ostanut kaupallista yhteistyötä eräältä palstalaiselta, kun tuossa oli yksi viesti, missä kehuttiin tätä uutta Valavuoren ja Perälän podcastia."Kaupallinen yhteistyö" on aika kiltisti puettu versio huijauksesta.
Viestini tarkoitus oli hassutella ajatuksella, että onko Valavuori ostanut kaupallista yhteistyötä eräältä palstalaiselta, kun tuossa oli yksi viesti, missä kehuttiin tätä uutta Valavuoren ja Perälän podcastia.
Haiseeko täällä kaupallinen yhteistyö?