Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 3 926 678
  • 14 544

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valeksilla kova kiire tägätä instassa kaikki mahdolliset suomalaiset menestyjät jos vaikka joku huomioisi hänen onnittelut. Muutaman päivän aikana merkattu ainakin jääkiekkoiljoita, naisgolfaria, frisbeegolfaria, pokerinpelaajaa ja Litmanen tietenkin myös pitänyt mainita.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vähän jopa surullista jos oikeasti on kuvitellut paitaa aidoksi.

Mulla on Tottin As Roman paita. Porukat toi Romasta joskus vuonna nakit ja perunamuusi.

Tosin se ei kyllä o GW. Eikä taida mahtua edes päälle ku oon varmaan 15 kg lihonut sen jälkeen

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jopas on Aurinkokuningas paisunut. Velaksi sen sijaan solakkana porskuttaa menemään.

Kieltäydyn uskomasta kuvan herraa Aurinkokuninkaaksi, HAN on luultavasti photoshopannut Tamin pään jonkun random kaljamahan vartaloon.

Tottapuhuenhan kaikki tietävät Tamin mieltymyksen perseensä lipittämiseen ja kun vastapuolella pöytää istuu perseenlipittäjä par excellence, niin yhtälö on selvä.

Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Lebron James oli vielä 2018 Valavuoren mukaan jopa suurempi kuin Jordan.
Nyt 2024 taantunut jo all-time listalla top-5 ulkopuolelle.
Ei riitä yksi sormus (finaalien MVP) ja yksi confrenssifinaali +35vuotiaana pitämään enään top-5 listalla
Puhumattakaan muista ennätyksistä.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kai olet sentään sen oikeaoppisesti säilyttänyt? Eli Alepan muovikassissa.

Kaapissa viikattuna.

Yhdessä

Fc Barcelonan ( raitapaidan kanssa, ostin Stadikalta kun "Barca" kävi Hesassa )
Fc Barcelonan "alkulämpö tjsp -paita", porukat toi Barcelonasta
Man Cityn paidan ( ostin Arsenal vs City pelistä Stadikalta )
Oman nimikoidun paidan kanssa. Teetettiin höntsäfutisporukalle omat paidat. Siinä on useita firmoja sponssinakin

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Tällä kertaa oli Valavuoren vuoro maksaa wingsit.
Siinähän ne Valavuoren maksamat wingsit näkyvät pöydällä komeasti aseteltuina.

Vähän kuin joskus kymmenen vuotta sitten Facebookissa pyörinyt "Kissakuvat ilman kissaa" -ryhmä.

Mutta maailmaa on ainakin parannettu. Nimittäin jo pelkästään sillä, että nämä molemmat sankarit on saatu ulkoistettua samaan paikkaan samaan aikaan pois kaduilta tavan kansalaisten jaloista.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En tiedä jos ihan tosissaan yrittäisi vetää tuloksia pieleen, niin pääsisikö samaan lopputulokseen kuin Allu? Käytännössä sokkona arvaamalla pitäisi päästä parempaan lopputulokseen.

Rektor

Jäsen
"Painetaan perjantaina tai lauantaina tuuheella kimppa. Mä otan siihen ite osaa kolmella tai neljällä hönöllä...Koko ilta painetaan Kenneth must die. Paljolla Huulonen painaa. Ai kilolla. No, mä laitan kaks ja puol hönöö".

Hätäinen voisi kuvitella, että teinit jauhaa röökiringissä. Mutta ei vaan Mummorulla LIVE - Vala is back.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
"Painetaan perjantaina tai lauantaina tuuheella kimppa. Mä otan siihen ite osaa kolmella tai neljällä hönöllä...Koko ilta painetaan Kenneth must die. Paljolla Huulonen painaa. Ai kilolla. No, mä laitan kaks ja puol hönöö".

Hätäinen voisi kuvitella, että teinit jauhaa röökiringissä. Mutta ei vaan Mummorulla LIVE - Vala is back.
Onko "hönöt" jotain Allun kusetusten uhreja joiden rahoilla pelaa? Kuulostaa vähän siltä ja sitä enemmän kun muistetaan ettei koijjari omilla rahoillaan todellakaan pelaa, jos semmoisia sillä edes olisi. Joku saattaisi toki käyttää noinkin typerää termiä korvaamassa esimerkiksi ihan käypää "hunttia", jos olisi pöljän kuuloisten sanojen lisäksi melkoisen tyylittömän oloisen leuhottelun ystävä, mutta se vaatisi että niitä huntteja olisi pelattavaksi.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Han on blokannut minut twitterissä, niin viitsisikö joku tarkistaa menikö Velaksi twiittailemaan Kanadan ylivoimasta kesken Itävalta-pelin? Selittyisi Itävallan käsittämätön kiri kolmannessa erässä.

Ei twiitannut. Hämmästeli kerrointa kyllä, että mitä mahtoi olla Kanadan johtaessa selkeästi. Pitääkin seurata, josko johonkin laittaa arviotaan kesken pelin ja livevetoa sitten kehiin.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Valavuoren kirous toimii aina paremmin niin päin, että ennakkosuosikki on vaikeuksissa. Jos Itävalta olisi tehnyt ensimmäisessä erässä viisi maalia ja Allu päässyt voivottelemaan Kanadan surkeutta, taatusti Kanada olisi tullut tasoihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy