Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 605 624
  • 13 596

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Oletteko kuulleet ihmisestä, joka arvostelisi ensin varsin äänekkäästi terveenä olevaa ihmistä, joka menee altistuneena baariin ilman virkapuhelintaan, mutta sitten myöhemmin hän itse menee jostain viruksesta hyvin kipeänä ja oireisena baariin, eikä näe tässä itse mitään ongelmaa?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oletteko kuulleet ihmisestä, joka arvostelisi ensin varsin äänekkäästi terveenä olevaa ihmistä, joka menee altistuneena baariin ilman virkapuhelintaan, mutta sitten myöhemmin hän itse menee jostain viruksesta hyvin kipeänä ja oireisena baariin, eikä näe tässä itse mitään ongelmaa?
Nythän puhut kuin ei olisi alaleukaa ollenkaan, ei kai tuommoista ihmistä ole olemassakaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Näitä viestejä aloin ihmettelemään, kun tätä samaa mietittiin jo noin 10 sivua sitten ja silloin tätä oli joku palstalainen kysellyt ja ilmeisesti doer oli kuitenkin esiintyjät hommannut ellei sitten tämän jälkeen ole tullut jotain muuta infoa:


Toisaalta muilta osin Valahiihto vaikuttikin sitten enemmän Valehiihdolta, mutta ei nyt sentään hommannut vain VIP-pöytää ja kutsunut sitä gaalaksi, joka olisi kyllä kruunannut suorituksen.
Valavuori ei ole hommannut noita esiintyjiä. Elastinen esiintyy myös Hullussa Porossa kahden viikon päästä. Valavuori on sopinut vain paikan kanssa että hän voi tuolla keikalla järjestää oman ”gaalansa”. Ja se gaala on VIP-alue jonne myy omia lippujaan. Lipunmyynnin keikalle hoitaa Tiketti, ei Valavuori. Keikan järjestäjä on Hulluporo-areena.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin lakimiehen poikana hieman huvittaa, että kuvittelet tämän olevan jokin "syyttäjä vs. puolustus" tyylinen tilanne.

En ymmärrä miksi kuvittelet, että minä perustan puolustusta yhtään mihinkään. Ei mulla ole tarvetta tai minkäänlaista motivaatiota puolustella Valavuorta, enkä totta puhuen edes tunne hänen Valahiihtoaan tai taustaansa kovinkaan hyvin. En ole hänen uraansa juurikaan seurannut, minkä vuoksi ihmettelenkin miten täällä ollaan niin herkillä hänen suhteensa.

Mitä tulee tuohon näkyvyyteen, niin kokemukseni ylipäänsä vaikuttajamarkkinoinnista ja somemaailmasta on pieni, mutta olen ollut muutamassa casessa mukana ja nimenomaan se näkyvyys ja kohderyhmän tavoittaminen oli niissä käytännössä ainoa asia mikä meitä asiakkaina kiinnosti. Mutta en osaa sanoa ovatko Valavuoren yhteistyökumppanit tyytyväisiä vai tunnetaanko siellä itsensä kusetetuiksi.

Alkuperäinen viestini oli tämä. Ei siinä puolustella Valavuorta millään tavalla, ja jos joku nyt sellaisen kuvan on saanut, niin se ei ollut viestin tarkoitus.
En kuvittele, meillä on käsittääkseni keskustelu kahdesta erilaisesta näkemyksestä. Alkuperäinen näkemyksesi oli tuo johon totesin että jos ammattihuijarina toimimista on pidettävä hyvänä yrittäjyytenä niin varmaan se pyörävarasyrittäjyys on sitten ihan yhtä hyvää. Verojen maksukaan ei tuo näissä tapauksissa eroa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
No mulla ei ole tähän muuta lähdettä kuin tuo palstatoverin käymä keskustelu asiakaspalvelun kanssa, enkä näe syytä miksi heistä kumpikaan valehtelisi, mutta ilmeisesti sinulla on sitten tarkemmat tiedot. Kaukana gaalastahan tilaisuus on joka tapauksessa, mutta jos Valavuori ei ole edes esiintyjiä hommannut, niin tarkoittaa ettei ole käytännössä tehnyt mitään "gaalansa" eteen.
Valavuori on tehnyt yhteistyötä Hulluporon kanssa tuon ”gaalan” suhteen. Eli tuo on ihan paikan järjestämä keikka, josta Valavuori sai sovittua näkyvyyttä vastaan itselleen VIP-tilan. Ei jotain Elastista yksinkertaisesti saa keikalle sillä varoajalla mitä Valavuori julkaisi esiintyjät aikanaan. Ja joo, on ihan tietoa kyllä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Valavuori on tehnyt yhteistyötä Hulluporon kanssa tuon ”gaalan” suhteen. Eli tuo on ihan paikan järjestämä keikka, josta Valavuori sai sovittua näkyvyyttä vastaan itselleen VIP-tilan. Ei jotain Elastista yksinkertaisesti saa keikalle sillä varoajalla mitä Valavuori julkaisi esiintyjät aikanaan. Ja joo, on ihan tietoa kyllä.
Kuten jo aiemmin mainittua, kävin 2. maaliskuuta keskustelua Hullu Poron Jonna Könkään kanssa. Kyselin lippuasioista, esiintyjistä ja tällöin hän kertoi, että muuta ei ole lyöty lukkoon, mutta nämä esiintyjät Valavuori on hommannut.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Katselin Punaisen Ristin lahjoitussaldoa, keräys päättyi eilen. Saldoksi kertyi 13t ja risat. Lucratum/ ValavuoriLive lahjoitti 5000€, Pläkkärit 1500€ ja joku Bonuskoodit 500€. Loput jonneilta. Ei edes tänne hoitanut sitä luvattua 10t. Ehkä sit marraskuussa kun laskelmat tehty...
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit




Velaksi laittanut pari huigeaa päivitystä. Toi on koomista, kuinka tässäkin vähän muuntelee totuutta, että saa yläparvelta katsellen hetken leikkiä jotain viihdemogulia. ”Mökki täynnä.” Joo, on se , kuten on aina tällaisena ajankohtana kun Levillä tuhansittain hiihtäjiä ja laskettelijoita. Tuolla ei varmasti 95%:lla juhlijoista ollut mitään käryä, että Velaksi perskärpäsineen juhlii Valehiihdon päättymistä.
 
Viimeksi muokattu:

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit




Velaksi laittanut pari huigeaa päivitystä. Toi on koomista, kuinka tässäkin vähän muuntelee totuutta, että saa yläparvelta katsellen hetken leikkiä jotain viihdemogulia. ”Mökki täynnä.” Joo, on se , kuten on aina tällaisena ajankohtana kun Levillä tuhansittain hiihtäjiä ja laskettelijoita. Tuolla ei varmasti 95%:lla juhlijoista oli mitään käryä, että Velaksi perskärpäsineen juhlii Valehiihdon päättymistä.

Tuo päivitys on kuin suoraan Velaksin parodiatililtä.
 

Schadowan

Jäsen
EsiintyjäT = Eli Elastinen käytännössä. Itse silloin aikanaan kuvittelin, että parikolme artistia tulisi.
Gaala-ilta = Ravintola buukattu pariksi tunniksi ja sieltä valutaan yökerhon VIP-tiloihin (juodaan omaan laskuun?) loppuillaksi+ siihen päälle normaali keikka. Itse jotenkin kuvittelin, että gaala tarkottaisi koko ravintolan buukkaamista itselleen, jotain teemaa/spesiaalia, Aleksi juontamassa, pitämässä puheen koko yleisölle, spiikkaamassa buukkaamansa esiintyjäT lavalle, lopussa vedetään yhdessä We are the champions jne.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Valavuori taitaa työllistää ties mitä viranomaisia ennen, nyt ja tulevaisuudessa sen verta paljon etten olisi ihan varma olisiko kansantaloudellisesti kuitenkin parempi, että mies olis rehellisesti vain työtön.
Tähän päälle vielä ne aiheuttamansa konkurssit, jotka varmaankin ovat johtaneet aika moneen työpaikan menetykseen sekä suorasti että epäsuoraksi. Lisäksi ne itse rikokset, joista verovelatkin ovat aiheutuneet eli vedonlyöntiyhtiöiden affina toimiminen ja valheellisen lifestyle-mielikuvan luominen ja kohdistaminen vaikutuksille alttiille ~18-20-vuotiaille nuorille. Tästä aiheutuneiden peliongelmien määrää ja näiden aiheuttamia vaikutuksia kansantaloudelle on vaikea arvioida.

Valavuori vertautuu oikeastaan aika yksi yhteen Niko Ranta-ahoon ja Nakki Tranbergiin ja muihin vastaaviin. Toki täältä varmaan niitäkin löytyy, jotka puolustelevat Ranta-ahon olleen vain liikemies, jolla oli vähän modernimpi portfolio, kiva että yritti. Tai Nakki Tranbergin rahanker(j)äyssekoilut ja näistä aiheutuneet veronkiertosekoiluthan olivat vain huikeaa yrittämistä! Eikä kukaan pakottanut jonneja käyttämään huumeitakaan, oma vika!
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Oletteko kuulleet ihmisestä, joka arvostelisi ensin varsin äänekkäästi terveenä olevaa ihmistä, joka menee altistuneena baariin ilman virkapuhelintaan, mutta sitten myöhemmin hän itse menee jostain viruksesta hyvin kipeänä ja oireisena baariin, eikä näe tässä itse mitään ongelmaa?
Jälkimmäinen sentään muisti ottaa "virkapuhelimensa" mukaan ja somettaa ihan kaksin käsin, ettei kenellekään varmasti jäisi epäselväksi, että tämä tollo nyt sitten tosiaan meni sairaana baariin.

Tosin uskon, että tuo "sairaus" oli lähinnä näyteltyä, jotain dramatiikkaahan hiihdon loppumetreille piti saada. Lisäksi nuo viimeiset lenkit taisivat ensimmäisten lisäksi olla ainoita, jotka hiihti aidosti, joten matkavauhti saatiin kätevästi pistettyä sairauden piikkiin. Sattumoisin myös korkeuskäyrät alkoivat vihdoin ja viimein hiihdon viimeisenä päivänä toimia, kun aiemmin ovat näyttäneet samalta kuin elottoman ruumiin sydänkäyrä, kuinkas sattuikaan!

Joulun allahan Valeksi oli myös itse korona-altistuneena Jokereiden KHL-ottelussa. Tuplasti komiikkaa saadaan kun muistellaan, kuinka Valeksi on itse viimeisten viikkojen aikana paasannut Putinin propagandaliigasta ja hyödyllisistä idiooteista, jotka tuota toimintaa tukivat. Aivan kuin koko KHL-taipaleen ajan kaikkien kansalaisten ja sponsoreiden olisi täytynyt tajuta boikotoida Jokereita. Itse oli suhteellisen usein tuolla katsomossa somettamassa ja joulukuussa tosiaan vieläpä tietoisesti korona-altistuneena.

Ei tosiaankaan lähellekään mahdollista, mutta omien puheiden mukaan tietenkin, vakavalla naamalla. Kenties tunturin päältä laskien.

Melko äksyllä fiiliksellä mestari vaikutti tänään olevan. Mm. silloin, kun joku hieman kyseenalaisti kilometrejä. Hanhinaamoille bänniä.
Valeksi tosiaan itse on aina huutamassa Hanta blokanneita "kommareiksi" tai "vassareiksi", kun Hanen ylhäisyyttään kyseenalaistaneet tuntemattomat tavikset eivät jaksa enää katsella Valeksin maalittamiskampanjaa. Toki sitten taas kerran itse toimii päinvastoin kuin mistä mölyää ja blokkaa kaikki erimieliset.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Itse vaadin että vuonna 2023 jatkoajan doner palstalaiset lähtee mukaan Leville. Itse lupaan viikossa hiihtää 150km. Kuka on mukana
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nyt on kyllä jo hienosti muotoiltu tuo julkaisu täydestä yökerhosta. Monikohan edes tiesi että samassa tilassa on käynnissä Valavuoren tapahtuma?

Oliko lippujen myynti Elastisen ja Lenni-Kallen keikalle vai Valan bileisiin? Vai yhdistelmä molempia?
Ehkä ovella sai valita?

Elastisen keikan lippu 25 euroa, Valavuoren VIP-lippu 250 euroa.

Molemmissa sisältö on täysin sama, paitsi jälkimmäisestä jätetään verot maksamatta, kumman haluat?
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt kun tämä saaga on saatu päätökseen, Valavuorella olisi hyvä tilaisuus alkaa rahastamaan Ukrainan sodan uhrien avulla. Ei muuta kuin megalomaaninen avustuskamppanja pystyyn ja rahat luonnollisesti lyhentämättömänä omaan taskuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
1 000 000 / 1 000 000

Jo tässä vaiheessa haluaisin kiittää kaikkia tässä matkassa mukanaolleita jatkoaikalaisia tämän ketjun toiminnasta. Tämä neliviikkoinen on ollut mukavaa aikaa ja yhtä hulinaa, ja keventänyt raskasta taakkaa mitä maailma on nyt tuonut tullessaan. En olisi todellakaan selvinnyt tämän miljoonan metrin melkein päivittäisestä someseurannasta ilman teitä. Jos joskus on tehnyt mieli jotain saada selville, niin se vastaus on ollut täällä välillä jo valmiiksi. Torspon rasvaaminen ja kaakatus on kääntynyt iloiseksi yhteisöllisyydeksi, kun samaa tekevät muutkin. Ei satu yhtään.

Itse asiassa mobiilipuhelimeni väitti minun viime viikolla käyttäneen puhelinta 6,5 tuntia normaalia vähemmän. Ehkä siitä voi kiittää Aleksia, jonka valtava näkyvyys kaikkialla mediassa toimi vihdoin vieraannuttajana internetistä ja sen koukuttavuudesta? Varsinaiseen päätapahtumaan eli tulevien verokiemuroiden selvittelyyn tarvitsemme kaikki todennäköisesti paljon kunnonkohotusta ja kuivatreenia, Silloin luvassa maximum attack

Tähän väliin ennustan Aleksille paljon poliittisten aiheiden käsittelyä, ja meneepä studioon myös jokunen uskottavuudesta tajuamaton suomalainen huippu-urheilija. Täytyy meidän toki muistaa, että Aleksi tietää, että me tiedämme hänen vetävän tahallaan viikseen noissa yökerhokuvissa ja vastaavissa. Osa on tietoista vedättämistä ääliömäisen käytöksen rinnalla. Se onkin ainoa asia mistä häntä voi kehua - pelisilmää ristiriidoille on, näillä keinoilla saadaan meitä hanhinaamoja ainakin joskus kaakattamaan, ja lisäämään hänen näkyvyyttään. En neuvo silti ketään lopettamaan, kunhan ei vain anna mennä liikaa tunteisiin, eikä ryhdy väittelemään hänen kanssaan siitä itse sisällöstä. Sitä Varainkerjuumies kun haluaakin. Nostellaan olennaisia.

God bless
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Nyt on kyllä jo hienosti muotoiltu tuo julkaisu täydestä yökerhosta. Monikohan edes tiesi että samassa tilassa on käynnissä Valavuoren tapahtuma?

Oliko lippujen myynti Elastisen ja Lenni-Kallen keikalle vai Valan bileisiin? Vai yhdistelmä molempia?

Tiketissä myytiin lippuja Elastisen ja Lenni-Kalle Allstarsin keikalle. Ilmoituksen lopussa on linkkaus illan Valahiihto gaalan VIP-lippuihin, linkki johtaa Velaksin omille sivuille.



Hullu Poro areenan sivuilla ei Valegaalasta ollut mitään mainintaa ainakaan silloin kun sinne ilmestyi tuo Elastisen ja Lenni-Kallen keikka.

Kyseessä on ollut ihan normi-ilta Hullu Porossa, johon Velaksi on varannut jonkun nurkkauksen VIP-tilaksi uunottamilleen 250e hintaisen lipun ostaneille. Kuten täällä joku aiemmin mainitsi, voi kuka tahansa tehdä tuollaisen varauksen melkeinpä mihin tahansa yökerhoon. Itsekin tein aikanaan omille kolmekymppisilleni, enpä silloin keksinyt huudella somessa: ”Hullut juhlat, mökki täynnä!”, vaikka siellä olikin satoja ihmisiä.

Kyllä tämäkin juttu on Velaksia parhaimmillaan. Tuo ilmaisu ”Tunturi täynnä ystäviä” on aivan harkitusti tehty. Kun päivityksessä on kuva täydestä Hullu Poro areenasta, tulee monelle käsitys että siellä on kaikki juhlimassa Velaksia, vaikka näin ei tietenkään ole, vaan suurin osa ei tiedä Valegaalasta mitään. Kuitenkaan Valeksi ei suoraan jää kustetuksesta kiinni, koska ei mainitse yökerhon olevan täynnä persk..ystäviä, vaan tunturin. Patologinen paskanjauhaja.
 
Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Nyt on kyllä jo hienosti muotoiltu tuo julkaisu täydestä yökerhosta. Monikohan edes tiesi että samassa tilassa on käynnissä Valavuoren tapahtuma?

Oliko lippujen myynti Elastisen ja Lenni-Kallen keikalle vai Valan bileisiin? Vai yhdistelmä molempia?

Minäkin kun menen Cittariin ostoksille, niin voin sanoa että ko laitos on avoinna juuri minua varten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Mikä oli Jatkoajan tuomio, hiihtikö Valavuori tuota matkaa vai ei? Jäänyt itsellä tämä ketju seuraamatta kun on pitänyt lukea löylyhuoneen antimia viime viikot.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Niin, onko Valavuori missään viestissä suoraan sanonut, että hän on "hiihtänyt miljoona metriä"? Vai onko epämääräisesti vain puhunut "miljoona metristä" irrallisena toteamuksena/heittona eri yhteyksissä (lue: en ole koskaan väittänyt että olisin hiihtänyt koko matkaa...).
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös