1 000 000 / 1 000 000
Jo tässä vaiheessa haluaisin kiittää kaikkia tässä matkassa mukanaolleita jatkoaikalaisia tämän ketjun toiminnasta. Tämä neliviikkoinen on ollut mukavaa aikaa ja yhtä hulinaa, ja keventänyt raskasta taakkaa mitä maailma on nyt tuonut tullessaan. En olisi todellakaan selvinnyt tämän miljoonan metrin melkein päivittäisestä someseurannasta ilman teitä. Jos joskus on tehnyt mieli jotain saada selville, niin se vastaus on ollut täällä välillä jo valmiiksi. Torspon rasvaaminen ja kaakatus on kääntynyt iloiseksi yhteisöllisyydeksi, kun samaa tekevät muutkin. Ei satu yhtään.
Itse asiassa mobiilipuhelimeni väitti minun viime viikolla käyttäneen puhelinta 6,5 tuntia normaalia vähemmän. Ehkä siitä voi kiittää Aleksia, jonka valtava näkyvyys kaikkialla mediassa toimi vihdoin vieraannuttajana internetistä ja sen koukuttavuudesta? Varsinaiseen päätapahtumaan eli tulevien verokiemuroiden selvittelyyn tarvitsemme kaikki todennäköisesti paljon kunnonkohotusta ja kuivatreenia, Silloin luvassa maximum attack
Tähän väliin ennustan Aleksille paljon poliittisten aiheiden käsittelyä, ja meneepä studioon myös jokunen uskottavuudesta tajuamaton suomalainen huippu-urheilija. Täytyy meidän toki muistaa, että Aleksi tietää, että me tiedämme hänen vetävän tahallaan viikseen noissa yökerhokuvissa ja vastaavissa. Osa on tietoista vedättämistä ääliömäisen käytöksen rinnalla. Se onkin ainoa asia mistä häntä voi kehua - pelisilmää ristiriidoille on, näillä keinoilla saadaan meitä hanhinaamoja ainakin joskus kaakattamaan, ja lisäämään hänen näkyvyyttään. En neuvo silti ketään lopettamaan, kunhan ei vain anna mennä liikaa tunteisiin, eikä ryhdy väittelemään hänen kanssaan siitä itse sisällöstä. Sitä Varainkerjuumies kun haluaakin. Nostellaan olennaisia.
God bless