No minä en, mutta ehkä me pystytään elämään tämän kanssa.Arvostan jokaista kotona loisivaa työtöntä narkkaria enemmän kuin Valavuorta.
No minä en, mutta ehkä me pystytään elämään tämän kanssa.Arvostan jokaista kotona loisivaa työtöntä narkkaria enemmän kuin Valavuorta.
Heh, ehdin itsekin kysyä tätä. Ilmeisesti jokunen vipin vippi on Allun kautta listoilla, kun ostajan nimeä kyselivät, mutta tämä 250 euron VIP ei riitä.Ja siis. Valavuoren myymään VIP-lippuun ei sisälly sisäänpääsyä keikalle.
Aleksi Valavuorihan ei saa yrittää, kun on liiketoimintakiellossa. Ei se toki ole näyttänyt estävän.Muistakaa kuitenkin yrittää hyvät ihmiset!
Meneekö tuossa Garyvuoren Sportstrackerissa joku sekaisin aina tuossa tietyn vaiheen jälkeen kun korkeuskäyrä alkaa näyttämään viivasuoraa, nytkin tuossa jonkun verran ennen puoltaväliä, eilen sama taisi olla kaikissa päivityksissä.
Laitettu kelkka parkkiin, että saadaan keskinopeus täsmäämään hiihtämisen kanssa.Tätä korkeuskäyrää ihmettelin jo pari viikkoa sitten
Täytyy nyt muistaa että se pyörävaraskin on kuitenkin yrittäjä. Kaikki ei aina mene ihan kirjojen mukaan mutta hän kuitenkin yrittää. Toisin kuin se kotona loisiva kaiffari.No minä en, mutta ehkä me pystytään elämään tämän kanssa.
Täytyy nyt muistaa että se pyörävaraskin on kuitenkin yrittäjä. Kaikki ei aina mene ihan kirjojen mukaan mutta hän kuitenkin yrittää. Toisin kuin se kotona loisiva kaiffari.
Suosittelen muistamaan että Valavuori on ihan oikeasti ammattirikollinen.
Se ei ole kovin laillista yrittäjyyttä mutta kyllä se sanan varsinaisessa merkityksessä sitä on. Eli on oikein hyvä vertailukohta Valavuoren viime vuosiin.Nyt on jo sen verran lennokasta logiikkaa, että tälle nostan hattua. Mun silmissä se pyörävaras on kyllä lähempänä sitä kotona istuvaa narkkaria kuin yrittäjää, mutta näkemyksiä on näemmä tässäkin asiassa monia.
Tästäkin olen kyllä eri mieltä. Toisen omaisuuden varastaminen ilman minkäänlaista vastinetta ei mielestäni ole yrittämistä. Ja kun joku varmaan nyt sitten näkee tämän hiihtotapahtuman verrannollisena tälle pyörävarkaudelle, niin kyllähän tuossa ne yhteistyökumppanit nyt kuitenkin saavat vastineeksi sitä näkyvyyttä, vaikka Valavuori olisikin vetänyt taksilla tai Iivo Niskasen reppuselässä koko Valahiihtonsa.Se ei ole kovin laillista yrittäjyyttä mutta kyllä se sanan varsinaisessa merkityksessä sitä on. Eli on oikein hyvä vertailukohta Valavuoren viime vuosiin.
Mitäs näkyvyyttä ne nyt sai kun streamit jäi tekemättä jne... Rahaa hommaan lyöneistä vain osa on yhteistyökumppaneita.Tästäkin olen kyllä eri mieltä. Toisen omaisuuden varastaminen ilman minkäänlaista vastinetta ei mielestäni ole yrittämistä. Ja kun joku varmaan nyt sitten näkee tämän hiihtotapahtuman verrannollisena tälle pyörävarkaudelle, niin kyllähän tuossa ne yhteistyökumppanit nyt kuitenkin saavat vastineeksi sitä näkyvyyttä, vaikka Valavuori olisikin vetänyt taksilla tai Iivo Niskasen reppuselässä koko Valahiihtonsa.
Tähän en osaa tarkemmin ottaa kantaa, sillä en ole tätä tempausta juurikaan sen ihan ensimmäisten päivien jälkeen seurannut. Mutta eikös tuolla nyt ole yli 50 000 seuraajaa esimerkiksi Instagramissa eli luulisi sieltä jonkinlaista näkyvyyttä tulleen.Mitäs näkyvyyttä ne nyt sai kun streamit jäi tekemättä jne... Rahaa hommaan lyöneistä vain osa on yhteistyökumppaneita.
No tuliko luvattua näkyvyyttä? Vala on kuitenkin ihan julkisesti jutuissaan kertonut, mitä sieltä on tulossa.Tähän en osaa tarkemmin ottaa kantaa, sillä en ole tätä tempausta juurikaan sen ihan ensimmäisten päivien jälkeen seurannut. Mutta eikös tuolla nyt ole yli 50 000 seuraajaa esimerkiksi Instagramissa eli luulisi sieltä jonkinlaista näkyvyyttä tulleen.
"taloudellisesti meni kohtuullisen hyvin, lasketaan ne luvut sitten myöhemmin"
Melkoista luovuutta saa Excelissä käyttää, mikäli tästä farssista plus-merkkisen saa loihdittua."taloudellisesti meni kohtuullisen hyvin, lasketaan ne luvut sitten myöhemmin"
Yksi kaveri, joka on aktiivinen hiihtäjä, oli viikon verran samoissa maisemissa. Kerran näki tuon Valavuori LIVE:n auton jonkun hiihtopaikan parkkipaikalla, mutta siihen oli havainnot jääneet.Aika paljon ihmisiä ollut Levillä hiihtolomienkin vietossa, itsellänikin useita tuttuja hiihtämässä lähiviikkoina. Kukaan ei ole törmännyt Velaksiin laduilla. Mites, jatkislaisiakin jonkin verran on varmaan Levillä pyörinyt, onko tullut " lumet olkapäillä " vastaan?
Tutkinta ja tuomiohan tästäkin noin sadan prosentin varmuudella tulee seuraamaan. Mutta se ei ole tämän hetken murhe, DOERS DO!en vaan ymmärrä että miten tämä kestää päivänvaloa.
Viimeistään oikeudessa."taloudellisesti meni kohtuullisen hyvin, lasketaan ne luvut sitten myöhemmin"