Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 598 979
  • 13 596

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei Taipaleella tai Elastisella ole mitään tekemistä Valavuoren kanssa. Tuo on Hullunporon järjestämä oma keikka josta Valavuori on vuokrannut yksityistilan jonne myy lippuja.
Ja siis. Valavuoren myymään VIP-lippuun ei sisälly sisäänpääsyä keikalle.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ja siis. Valavuoren myymään VIP-lippuun ei sisälly sisäänpääsyä keikalle.
Ei tietenkään, eihän Allulla ole mitään virallista roolia koskaan missään vaikka tietty totta kai kaikki on the massive allu experienceä *vinkvink* ja jos joku muuta väittää niin kateuttaan väittää.
Kuten varmaan kävi ilmi jo aikasemmasta viestistäni, minä siedän paljon paremmin tässä maailmassa veroja kiertäviä yrittäjiä, kuin kotona loisivia työttömiä. Mutta ymmärrän kyllä, että joku saattaa ajatella toisinkin.
Niputtuuko logiikassasi kaikki "yrittäjät" ja kaikki "työttömät" yhteen? Itse ainakin olen taipuvainen uskomaan että on ihan lainkuuliaisuuteen pyrkiviä yrittäjiä joilla voi mennä verohommat erehdyksessä perseelleen tai syystä x maksukyvyttömyys. Sitten on näitä vala-alluja ja muita ammttihuijareita eli rikollisia joiden "yrittäminen" on pelkkää varastelua, vaikkeivät fyysisesti ehkä ketään mukiloisikaan (the Alluhan toki uhoaa ahkerasti twitterissä myös nenähommilla jos sen touhuja liian tarkkaan porukka analysoi). Ei se tee ammattirikollisesta kuitenkaan yhtään sympattavampaa hahmoa vaikka aiheuttaa suoraan pelkkää taloudellista ahdinkoa ja tuhoa.

Niitä "kotona loisivia työttömiä"kin on uskoakseni aika monenlaista sorttia, mutta tapauksesta riippumatta tuskin yksikään on pystynyt tai pystyy koko ikänään aiheuttamaan sellaista lovea kansantalouteen kuin mitä ketjumme sankari huijausbisneksissään. Siellä voi olla esimerkiksi semmoisiakin "kotona loisivia" ketkä on tuhonneet taloutensa Allun (tai kaltaistensa) kusetuksiin haksahtamalla ja mennyt fiilis enää edes yrittää, joissa tapauksissa pistäisin kulut täysin ammattihuijarin kontolle.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Niputtuuko logiikassasi kaikki "yrittäjät" ja kaikki "työttömät" yhteen? Itse ainakin olen taipuvainen uskomaan että on ihan lainkuuliaisuuteen pyrkiviä yrittäjiä joilla voi mennä verohommat erehdyksessä perseelleen tai syystä x maksukyvyttömyys. Sitten on näitä vala-alluja ja muita ammttihuijareita eli rikollisia joiden "yrittäminen" on pelkkää varastelua, vaikkeivät fyysisesti ehkä ketään mukiloisikaan (the Alluhan toki uhoaa ahkerasti twitterissä myös nenähommilla jos sen touhuja liian tarkkaan porukka analysoi). Ei se tee ammattirikollisesta kuitenkaan yhtään sympattavampaa hahmoa vaikka aiheuttaa suoraan pelkkää taloudellista ahdinkoa ja tuhoa.

Ei toki niputu, vaan kyllähän siellä on valtava määrä eri harmaan sävyjä kuten joku kirjoittaja tuolla aikaisemmin jo mainitsikin. Ihan niin kuin oon lähes kaikilla elämän osa-alueilla.

Niitä "kotona loisivia työttömiä"kin on uskoakseni aika monenlaista sorttia, mutta tapauksesta riippumatta tuskin yksikään on pystynyt tai pystyy koko ikänään aiheuttamaan sellaista lovea kansantalouteen kuin mitä ketjumme sankari huijausbisneksissään. Siellä voi olla esimerkiksi semmoisiakin "kotona loisivia" ketkä on tuhonneet taloutensa Allun (tai kaltaistensa) kusetuksiin haksahtamalla ja mennyt fiilis enää edes yrittää, joissa tapauksissa pistäisin kulut täysin ammattihuijarin kontolle.

No jaa, tästä en olisi enää niin varma. Onhan Valavuori nyt varmaan edes välillisesti jotain kyennyt tuottamaan ihan jo pelkästään näille yhteistyökumppaneilleen. Edes sitä näkyvyyttä. Se kotona makaava pitkäaikaistyötön ei tuota yhtikäs mitään edes välillisesti ja hänen hengissä pitäminen maksaa alkoholismeineen veronmaksajille aivan saatanasti. Mutta joo, eiköhän tämä riitä tästä.

Muistakaa kuitenkin yrittää hyvät ihmiset!
 
Kuten varmaan kävi ilmi jo aikasemmasta viestistäni, minä siedän paljon paremmin tässä maailmassa veroja kiertäviä yrittäjiä, kuin kotona loisivia työttömiä. Mutta ymmärrän kyllä, että joku saattaa ajatella toisinkin.

Tilannehan olisi ihan eri, jos tämä Jarkko Niemisen ex-agentti ja Teemu Selänteen poliittinen neuvonantaja olisi vaikka veistellyt hirsistä mökkejä suomalaisille ja unohtanut tilittää siitä verot. Silloin yrittämisellä olisi ollut jotain konkreettista tulosta kansantaloudelle.

Se että on vuosien sinnikkäällä valehtelulla ja ruotsalaisten ongelmalähiöiden huumekuninkaiden metodiikalla (= katsokaas lapset kun on massia päällä) päässyt nuorten miesten silmissä lifestyle influensserin asemaan ja käyttää sitä vain kusettaakseen provikkapalkalla näitä nuoria miehiä lähettämään rahojaan ulkomaisille peliyhtiöille ei ole a) yrittämistä eikä b) millään muotoa siedettävää.

Arvostan jokaista kotona loisivaa työtöntä narkkaria enemmän kuin Valavuorta. Myös niitä jotka pölli mun pyörät.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Camaboom, tänään on pääpäivä! Velaksi tulee naama huurussa ja kokovartalokrampeista kärsien taistellen maaliin, jonka jälkeen on vuosisadan huigeimmat bileet, Valegaala! Kato rankat duunit vaatii rankat huvit. Velaksilta tulee varmasti huigeita päivityksiä juhlista, kuvatekstinä kutakuinkin, ”Elastinen ajaa sitä varsaa!”

Ai että kun siellä olisi joku hanhinaama paikalla ottamassa pari videopätkää kekkereistä, joista tapahtuman todellinen kuppainen tunnelma välittyy. Muutama perskärpänen taputtelee pubinnurkassa toisiaan selkään Valemaljaa nostaessaan, kuinka oli kevyesti varaa ostaa 250e VIP-lippu. On peruuttamaton menetys, jos näistä megabileistä ei jää videomateriaalia jälkipolville.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ja siis. Valavuoren myymään VIP-lippuun ei sisälly sisäänpääsyä keikalle.
Heh, ehdin itsekin kysyä tätä. Ilmeisesti jokunen vipin vippi on Allun kautta listoilla, kun ostajan nimeä kyselivät, mutta tämä 250 euron VIP ei riitä.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit

Nyt on Velaksilla jo ”kroppa täysin sekaisin”. Elämme dramaattisia hetkiä. Tästä tulee oikeasti sellainen vaikutelma, että Valevuori hiihtää vasta nyt kahtena viimeisenä päivänä rehelliset lenkit, eikä jotain alamäkiä. Pari päivää sitten ei ollut mitään ongelmia, mies oli tikissä ja pyyhkäisi ohimennen 50km siivuja somettamisen lomassa. Nyt karmea Raatteentie kahtena viimeisenä päivänä. Valehiihdossa haisee pa#%a Helsinkiin asti.

Velaksi on oma lukunsa, mutta surkuhupaisaa on, kun katsoo kuinka twitterissä riittää noita Doerin uunottamia hännystelijöitä. ”Tsemppii, tsemppii. Jaksaa, jaksaa. Kyl sä oot kova ukko. Hattu pois päästä. Pirunmoinen urakka, respect. Sitkee sissi, pakko arvostaa.”
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Muistakaa kuitenkin yrittää hyvät ihmiset!
Aleksi Valavuorihan ei saa yrittää, kun on liiketoimintakiellossa. Ei se toki ole näyttänyt estävän.

Aika paljon se Valavuorikin on kaikkine kupruineen ( Bisons, ToPo, Honka to name a few) yhteiskunnalle maksanut. Jos hän olisi rehellisellä yrittämisellä kuoppansa kaivanut, en minä ainakaan kehtaisi Valavuorelle ilkkua. Valitettavasti kyse ei ole siitä.
 

zzonejj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meneekö tuossa Garyvuoren Sportstrackerissa joku sekaisin aina tuossa tietyn vaiheen jälkeen kun korkeuskäyrä alkaa näyttämään viivasuoraa, nytkin tuossa jonkun verran ennen puoltaväliä, eilen sama taisi olla kaikissa päivityksissä.

Tätä korkeuskäyrää ihmettelin jo pari viikkoa sitten, mutta nyt näyttää toimivan hienosti noissa viimeisimmissä ~5 kilometrin lenkeissä.

Joku hanhinaama voisi epäillä että siellä ei ihan koko matkaa ole hiihdetty, mutta itse en hanhinaamaksi tunnustaudu.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No minä en, mutta ehkä me pystytään elämään tämän kanssa.
Täytyy nyt muistaa että se pyörävaraskin on kuitenkin yrittäjä. Kaikki ei aina mene ihan kirjojen mukaan mutta hän kuitenkin yrittää. Toisin kuin se kotona loisiva kaiffari.

Suosittelen muistamaan että Valavuori on ihan oikeasti ammattirikollinen.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Täytyy nyt muistaa että se pyörävaraskin on kuitenkin yrittäjä. Kaikki ei aina mene ihan kirjojen mukaan mutta hän kuitenkin yrittää. Toisin kuin se kotona loisiva kaiffari.

Suosittelen muistamaan että Valavuori on ihan oikeasti ammattirikollinen.

Nyt on jo sen verran lennokasta logiikkaa, että tälle nostan hattua. Mun silmissä se pyörävaras on kyllä lähempänä sitä kotona istuvaa narkkaria kuin yrittäjää, mutta näkemyksiä on näemmä tässäkin asiassa monia.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on jo sen verran lennokasta logiikkaa, että tälle nostan hattua. Mun silmissä se pyörävaras on kyllä lähempänä sitä kotona istuvaa narkkaria kuin yrittäjää, mutta näkemyksiä on näemmä tässäkin asiassa monia.
Se ei ole kovin laillista yrittäjyyttä mutta kyllä se sanan varsinaisessa merkityksessä sitä on. Eli on oikein hyvä vertailukohta Valavuoren viime vuosiin.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Se ei ole kovin laillista yrittäjyyttä mutta kyllä se sanan varsinaisessa merkityksessä sitä on. Eli on oikein hyvä vertailukohta Valavuoren viime vuosiin.
Tästäkin olen kyllä eri mieltä. Toisen omaisuuden varastaminen ilman minkäänlaista vastinetta ei mielestäni ole yrittämistä. Ja kun joku varmaan nyt sitten näkee tämän hiihtotapahtuman verrannollisena tälle pyörävarkaudelle, niin kyllähän tuossa ne yhteistyökumppanit nyt kuitenkin saavat vastineeksi sitä näkyvyyttä, vaikka Valavuori olisikin vetänyt taksilla tai Iivo Niskasen reppuselässä koko Valahiihtonsa.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästäkin olen kyllä eri mieltä. Toisen omaisuuden varastaminen ilman minkäänlaista vastinetta ei mielestäni ole yrittämistä. Ja kun joku varmaan nyt sitten näkee tämän hiihtotapahtuman verrannollisena tälle pyörävarkaudelle, niin kyllähän tuossa ne yhteistyökumppanit nyt kuitenkin saavat vastineeksi sitä näkyvyyttä, vaikka Valavuori olisikin vetänyt taksilla tai Iivo Niskasen reppuselässä koko Valahiihtonsa.
Mitäs näkyvyyttä ne nyt sai kun streamit jäi tekemättä jne... Rahaa hommaan lyöneistä vain osa on yhteistyökumppaneita.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Mitäs näkyvyyttä ne nyt sai kun streamit jäi tekemättä jne... Rahaa hommaan lyöneistä vain osa on yhteistyökumppaneita.
Tähän en osaa tarkemmin ottaa kantaa, sillä en ole tätä tempausta juurikaan sen ihan ensimmäisten päivien jälkeen seurannut. Mutta eikös tuolla nyt ole yli 50 000 seuraajaa esimerkiksi Instagramissa eli luulisi sieltä jonkinlaista näkyvyyttä tulleen.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tähän en osaa tarkemmin ottaa kantaa, sillä en ole tätä tempausta juurikaan sen ihan ensimmäisten päivien jälkeen seurannut. Mutta eikös tuolla nyt ole yli 50 000 seuraajaa esimerkiksi Instagramissa eli luulisi sieltä jonkinlaista näkyvyyttä tulleen.
No tuliko luvattua näkyvyyttä? Vala on kuitenkin ihan julkisesti jutuissaan kertonut, mitä sieltä on tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös