Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 092 458
  • 15 104
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Nii-in, kyllähän se on nykyaikana noloa perehtyä aiheeseen mistä keskustellaan. Paljon coolimpaa on lukea muutama otsikko ja tarkistaa mitä kamut on mieltä.
Onhan noista tarkat lainaukset, mitä siellä on sanottu.

Itse en vain periaatteesta halua antaa Valavuoren tapauksessa hänelle yhtään lisää katselukertoja vaikka olen kyllä siitä samaa mieltä, että parhaan käsityksen saa, kun tsekkaa itse alkuperäisen lähteen.

tyoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lightning, Rangers, Vegas
Siitä, että ei tuollaisista asioista heitetä läppää. Tai siis se ei enää ole läppä, kun mennään tuonne asti, että jos nyt tässä makaan Poutiaisen raskaaksi, niin eihän sitä häneltä itseltään tarvitse kysyä. Tuolle aktille on ihan oma r -alkuinen sana ja se on rikoslaissa kielletty.

Mauton läppä se olisi ollut ilman tuota "ei kai tarvitse kysyä".

Höpö höpö.

Kalle puhui tuossa kohtaa ihan kimpassa olemisesta ja valmentaja oli sanonut "jos kosket Poutiaiseen niin mä tapan sut". Valeksi kysyi, että ehdottiko Kalle tätä ainoastaan Managerille vai myös Tanjalle. Siihen Palander vitsaili, että "pitääks kysyä naiselta lupa tommoseen". Kyseessä oli yksi laimeimmista "törkyilyistä" koko jaksossa ja monessa kohtaa kyllä huomasi, että Tanjasta Kalle ei juurikaan vitsaile. Tuntee aviomiehen ynnä muuta. Aiemmassa kohtaa vitsaili yhteisen lapsen siittämisestä, mutta sen alkuun sanoi: "tätähän mä yritin Tanjalle sanoa". Mielestäni kumpikaan Poutiaista käsitellyt kohta ei ollut paha Kallen osalta.

Jakson yksi törkeimmistä kohdista olikin Valavuoren kommentti tuohon viimeisimpään. Hän sanoi jotain, että nythän olis paikka (laittaa lapsi alulle) ku oot ollu uskollisena tähän päivään asti ja nyt Kalle pääsee vihdoinkin rakastelemaan myös muita ku on avioero tulossa.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Tässä kohussa yksi voittaja, joka on Han itse. Lisää huomiota turhakkeelle, josta tälläkin palstalla ihan järkevät ihmiset ovat keskustelleet 605 sivullista. Tämä kaikki kohu kaverista, joka ei elämässään ole oikeastaan saavuttanut juuri mitään.

Rektor

Jäsen
Tässä kohussa yksi voittaja, joka on Han itse. Lisää huomiota turhakkeelle, josta tälläkin palstalla ihan järkevät ihmiset ovat keskustelleet 605 sivullista. Tämä kaikki kohu kaverista, joka ei elämässään ole oikeastaan saavuttanut juuri mitään.
Et ole ilmeisesti tutustunut (pitkään) listaan Aleksin saavutuksista?

Nyt rupeaa jännittämään että mistä löytyy se oksettavin ja halveksuttavin media/toimittaja joka rupeaa inttämään kommentia Kiira Korvelta asiaan. Kyllä sellainen kusipää vielä jostain löytyy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy