maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Heh, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska on hyvää!Minä olen jatkoaika!
Minä olen jatkoaika!
Kuka sulle on antanut luvan olla Jumala? Tuossa vieressä on kyllä kivenmurkuloita jos jonkin sorttisia, asettelepahan ne ensin kivaan rivistöön.Nyt on vauhti päällä! Seuraavaksi sitten minä olen Jumala?
Kuka sulle on antanut luvan olla Jumala? Tuossa vieressä on kyllä kivenmurkuloita jos jonkin sorttisia, asettelepahan ne ensin kivaan rivistöön.
Joko Kotkan Meripäivät alkoi?Tänään pistetäänkin Temen kanssa palloa koloon, if you know what i mean.
Temelle koko heinäkuu on aika yhtä meripäivää.Joko Kotkan Meripäivät alkoi?
Loppu sikarit vissiin mutta hatako tasa. Pitaa olla Castrolaisia. Ei mitään paskaa.Minä olen jatkoaika!
Jos Valavuori kerran on media, niin miksi hänen juttujaan ei näy muualla kuin twitterissä, satunnaisesti Helsingin käräjäoikeudessa sekä hänen omilla sivuillaan?
Jos Valavuori kerran on media, niin miksi hänen juttujaan ei näy muualla kuin twitterissä, satunnaisesti Helsingin käräjäoikeudessa sekä hänen omilla sivuillaan? Luulisi noin suuren ja merkittävän henkilön, joka tavoittaa miljoonia ihmisiä, olevan näkyvämpi.
En muista ainakaan itse koskaan lukeneeni yhtäkään hänen kirjoittamaa artikkelia missään julkaisussa, oli sitten kyseessä joku urheiluun erikoistunut aikakausjulkaisu tai valtamedian julkaisu.
Vai herran ”tatinalle”?Maailman toiseksi vanhin, urheilujulkaisu, urheilulehti voisi raivata palstatilaa herran "pakinalle". Vaikka 2 viikon välein. Saisi twitterittömätkin luettavaa
Luulisi noin suuren ja merkittävän henkilön, joka tavoittaa miljoonia ihmisiä, olevan näkyvämpi.
Viikon sisään Selänteeltä ja Valeksilta molemmilta tullut eetteriin jotain järkevää. Erikoista.Jos joku sanoo, että tämä ei ole Janne Holmenin tasoinen paukku...
Siis Velaksin ulostulo asiassa.
Mitä valeksin päässä liikkuu? Eihän kunnon öyhöttäjä, kuten valeksi, koskaan myöntäisi ihailemiensa poliitikkojen virheitä.Viikon sisään Selänteeltä ja Valeksilta molemmilta tullut eetteriin jotain järkevää. Erikoista.
Olen pettynyt ja harvemmin tulee enää paha olla oikein mistään, nyt on tullut.
Rikkinäinen kellokin on oikeassa ajassa kaksi kertaa vuorokauden aikana.Viikon sisään Selänteeltä ja Valeksilta molemmilta tullut eetteriin jotain järkevää. Erikoista.