Eikö se lentokenttäjuttu liittynyt vain siihen biiffiin Kulta-Iidan kanssa?Veikkaisin että sieltä on jotain tulossa minkä takia ottivat kiinni kentällä.
Minä luulen että Aleksi ymmärtää koko elämänsä perustuvan kusetukselle ja kaiken vielä joskus romahtavan. Paineen niskassa on oltava valtava ja samaan aikaan elämästä katoavat ne asiat joilla on merkitystä. Kämppä meni, parisuhde meni, urheilun saralta ei duunia ole enää ikinä tulossa, koska maine on mennyttä ja velkaa on kuusinumeroinen summa. Ei ole enää jäljellä muuta kuin tuo high lifen larppaaminen sikari suussa ja epätoivoinen yritys pysyä relevanttina ryhtymällä internettrolliksi. Vähemmästäkin alkaa kuuppaa kiristämään.
Surullinen hahmo kyllä kaikkinensa. Itsekin olen ollut internetissä kiukkuisimmillani silloin kun elämässä on ollut vaikeampaa, vaikka omat haasteeni eivät kyllä mitenkään vertaudu Valavuoren sotkuihin. Sääliksi kävisi asiansa sotkenutta yksinäistä ja vihaista miestä, ellei se säännöllisesti vetäisi täysin viattomia ihmisiä mukaan sotkuihinsa. Nuo tämän päivän toimittajien maalitukset on jälleen kerran niin ala-arvoista paskaa että myötätuntoa riittää korkeintaan niille, jotka tuollaista sankaria joutuvat arjessaan sietämään.