Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 153 281
  • 15 309

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Sujuvaa on patologisen valehtelijan paskanjauhaminen. Selitti nimenneensä biisoniaikoinaan Lahden yössä bilettäessään siihen aikaan vielä melko tuntemattoman Cheekin kappaleen "etsä tiedä kuka mä oon" vai oliko albumi, ei muistanut varmaksi. Tottahan tuossa ei ole oikein mikään. Cheekillä ei ole tuon nimistä albumia eikä biisiä. Varainkeruumies vaikutti biisoineissa 2011-2013 ja jo 2006 listaykkösiä levyttänyt Cheek levytti vuonna 2008 albumin Kuka sä oot, jolla on biisi Eksä tiedä kuka mä luulen olevani.

Valehteli niin sujuvasti että uskoo varmaan itsekin tuohon tarinaansa. Klippi jos on voimia kuunnella.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Sujuvaa on patologisen valehtelijan paskanjauhaminen. Selitti nimenneensä biisoniaikoinaan Lahden yössä bilettäessään siihen aikaan vielä melko tuntemattoman Cheekin kappaleen "etsä tiedä kuka mä oon" vai oliko albumi, ei muistanut varmaksi. Tottahan tuossa ei ole oikein mikään. Cheekillä ei ole tuon nimistä albumia eikä biisiä. Varainkeruumies vaikutti biisoineissa 2011-2013 ja jo 2006 listaykkösiä levyttänyt Cheek levytti vuonna 2008 albumin Kuka sä oot, jolla on biisi Eksä tiedä kuka mä luulen olevani.

Valehteli niin sujuvasti että uskoo varmaan itsekin tuohon tarinaansa. Klippi jos on voimia kuunnella.
En aio katsoa videota vaan luotan sinun tiivistelmääsi, mutta on siinä tarinan pohja-ajatus ihan totta. Vaikka Velaksi ilmeisesti vuosiluvuissa sekoileekin niin itse asian on artistikin vähintään parissa haastattelussa vahvistanut, että Valavuoren aivoituksista tuo on syntynyt.

Ja tietysti viittaa mainitsemaasi "Kuka sä oot" -albumiin ja kappaleeseen "Eksä tiedä kuka mä luulen olevani."

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
En aio katsoa videota vaan luotan sinun tiivistelmääsi, mutta on siinä tarinan pohja-ajatus ihan totta. Vaikka Velaksi ilmeisesti vuosiluvuissa sekoileekin niin itse asian on artistikin vähintään parissa haastattelussa vahvistanut, että Valavuoren aivoituksista tuo on syntynyt.

Ja tietysti viittaa mainitsemaasi "Kuka sä oot" -albumiin ja kappaleeseen "Eksä tiedä kuka mä luulen olevani."
Cheekin elämäkerrassa mainitaan Valavuoresta ja tosta "Kuka sä oot" albumista näin: "Keksin levyn nimen aikaisemmin syksyllä, kun NBA-stara Dennis Rodmanin Suomeen tuonut urheilumanageri Aleksi Valavuori oli kavereidensa kanssa dokaamassa Lahdessa. Jossain vaiheessa iltaa Valavuori istui yökerhon baaritiskillä ilman paitaa. Kun henkilökunnan edustaja tuli huomauttamaan asiasta, Valavuori tokaisi: "Kuka sä oot?". Nauroimme vedet silmissä, ja tiesin heti, että siinä on tulevan levyn nimi."

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

En epäile hetkeäkään etteikö olisi ollut Lahdessa pullistelemassa ja takuuvarmasti on ollut tuohonkin aikaan kyrpä kuten vakuuttelee. Tarina on kokonaisuutena muuttunut vuosien varrella, patologisena valehtelijana ei tyydy siihen mitä oikeasti tapahtui mikä ilmeisesti olisi sellaisenaan ihan mielenkiintoinen juttu, vaan lisäilee värittääkseen yksityiskohtia jotka ovat aivan täyttä soopaa. Hyvin tyypillistä varainkeruumiehen kaltaiselle paskanjauhajalle.

En epäile hetkeäkään etteikö olisi ollut Lahdessa pullistelemassa ja takuuvarmasti on ollut tuohonkin aikaan kyrpä kuten vakuuttelee. Tarina on kokonaisuutena muuttunut vuosien varrella, patologisena valehtelijana ei tyydy siihen mitä oikeasti tapahtui mikä ilmeisesti olisi sellaisenaan ihan mielenkiintoinen juttu, vaan lisäilee värittääkseen yksityiskohtia jotka ovat aivan täyttä soopaa. Hyvin tyypillistä varainkeruumiehen kaltaiselle paskanjauhajalle.

Öö, eikös tuo juttu kuitenkin osoittautunut todeksi? Ainakin jos tuo ylläoleva lainaus Cheekin kirjasta on oikein.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Öö, eikös tuo juttu kuitenkin osoittautunut todeksi? Ainakin jos tuo ylläoleva lainaus Cheekin kirjasta on oikein.

Tottahan se on. Valeksi tosin pitää tuota jonain meriittinä, vaikka todellisuudessa ollaan oltu tilanteessa, jossa tämä pelle on jälleen kerran saattanut itsensä naurunalaiseksi.

Rektor

Jäsen
"Mä olin suomalaisurheilun ensimmäinen GM. Jari Kurri otti saman nimen käyttöön pari vuotta myöhemmin."

Näillä sanoin Han muistelee tuoreimmassa spektaakkelissaan aikoja, joista legendaarinen Loimaan kassa ei tainnut kiittää. Taisteli muuten jo silloin monopolia vastaan, urhoollisesti.

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers

No kaveri väitti nimenneensä Cheekin albumin, kun tosiasiassa oli kännissä sönköttänyt yökerhon pokelle, että "kuka sä oot?" En pidä tuota itse ainakaan albumin nimemisenä, saati sitten jonkinlaisena credin aiheena.

Cheekin mielestä tämä oli hauskaa ja nimesi albuminsa sen mukaan. Jos vertauskuvaa vääntäisi, on tuo vähän kuin paskoisi ympäri Lahden Asemantaustaa ja pullistelisi sitten sillä, että paikalle saatiin yleinen WC.

No kaveri väitti nimenneensä Cheekin albumin, kun tosiasiassa oli kännissä sönköttänyt yökerhon pokelle, että "kuka sä oot?" En pidä tuota itse ainakaan albumin nimemisenä, saati sitten jonkinlaisena credin aiheena.

Tottakai tästä samaa mieltä. Han nimesi albumin kyllä, mutta ei mitenkään siksi, että olisi ollut joku verbaalinen nero suomiräpin Lahti-skenen sisäpiirissä vaan olemalla oma juntti idiootti itsensä.

Ainiin, mutta annetaan vähän armoa. Silloin meni lujaa ja pullo vei miestä ja ennen kaikkea elämänhallinta oli hukassa. Voimat loppuivat. Nythän kaikki on taas hienosti.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Osoittautui todeksi että Cheek nimesi albuminsa hänen pullistelujensa inspiroimana. Koko tarina sen ympärille muodostui sitten enimmäkseen sen mukaan mitä sylki suuhun toi. Sujuvasti lasketteli menemään enempi ja vähempi muunneltua totuutta. Hyvinkin tyypillistä varainkeruumiehen kaltaiselle patologiselle valehtelijalle. Ei osaa pysyä totuudessa edes silloin kun ei ole mitään tarvetta valehdella.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Osoittautui todeksi että Cheek nimesi albuminsa hänen pullistelujensa inspiroimana. Koko tarina sen ympärille muodostui sitten enimmäkseen sen mukaan mitä sylki suuhun toi. Sujuvasti lasketteli menemään enempi ja vähempi muunneltua totuutta. Hyvinkin tyypillistä varainkeruumiehen kaltaiselle patologiselle valehtelijalle. Ei osaa pysyä totuudessa edes silloin kun ei ole mitään tarvetta valehdella.

Niin, hämmentävän sekavaa tarinointia oli tuon ympärillä. Piti ihan tsekata, että toukokuussa 2008 on levy tullut ulos. Bisons pelasi tuona keväänä vielä kakkosdivarissa vanhalla nimellään. Luonnollisesti tarina alkaa siis "Lahden yössä, tää oli biisoniaikoja siis..."

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onko täällä ollut tätä
videota jossa kerrotaan totuuksia Tenniksestä ja Padelista...
Video menee Facebook:iin

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuli kyllä "mitähän vittua mää oikein luin" fiilis tuosta uutisesta

Eikö Han ollut omien sanojensa mukaan Ylen mustalla listalla..

Oma suosikkini näistä jutuista on se 2019 Leijonien mestaruusporukan toimesta kuvattu video, missä lokki tulee parvekkeelle ja jotkut pelaajat huutelevat jotain tyyliin "Valavuori, mee nyt vittuun täältä".

Han tietysti kuittasi asian insideläppänä ja kavereiden kesken kuittailuna, mutta aivan varmasti sattui moinen.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Mä olin suomalaisurheilun ensimmäinen GM. Jari Kurri otti saman nimen käyttöön pari vuotta myöhemmin."
"Valavuori toimi Korisliigassa pelaavan Espoon Hongan joukkueenjohtajana ja markkinointipäällikkönä vuosina 2002–2004." - Wikipedia

Kurri aloitti maajoukkueen GM:nä vuonna 2003. Nimikkeet ja historia ovat murroksessa. Käy jo vähän sääliksi tätä suurta urheilun visionääriä, koska selvästi elää omassa todellisuudessaan.

Rektor

Jäsen
"Valavuori toimi Korisliigassa pelaavan Espoon Hongan joukkueenjohtajana ja markkinointipäällikkönä vuosina 2002–2004." - Wikipedia

Kurri aloitti maajoukkueen GM:nä vuonna 2003. Nimikkeet ja historia ovat murroksessa. Käy jo vähän sääliksi tätä suurta urheilun visionääriä, koska selvästi elää omassa todellisuudessaan.
Huono pienissä asioissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy