Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 607 638
  • 13 597
Juu tämä oli se NHL palkintomatka. Josta HAN lyhyesti ja ytimekkäästi laittoi jonkun kuvan jostain Ducksin ottelusta ja kehui että premiumpaikat voittajilla. Ei ikinä, ainakaan Instan mukaan, selvinnyt kuka tai ketkä voittivat ja olivat ottelussa.

Päivityksiä piti tulla pitkin viikkoa. Tuli vain yksi kusinen kuva katsomosta kentälle päin.
 

444

Jäsen
Päivityksiä piti tulla pitkin viikkoa. Tuli vain yksi kusinen kuva katsomosta kentälle päin.
Kuulostaa ihan sponssipaitahommalta. Piti pitää samaa rytkyä päällä koko kuukausi. Unohti vissiin maksaa paitatilauksen, joten rätin sai päälleen vasta kuukauden lopussa, ja lopulta se taisi olla lähes kaksi päivää päällä.

Kai Han laittoi hanhinaamoille todisteet siitä, kuinka paljon sitä sponssirahaa tuli yhteensä junnuille kerättyä ja junnuilta vahvistus siitä, että rahat löysivät myös perille? Ei sillä, ettenkö luottaisi varainkerjääjän sanaan, mutta…
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Kuulostaa ihan sponssipaitahommalta. Piti pitää samaa rytkyä päällä koko kuukausi. Unohti vissiin maksaa paitatilauksen, joten rätin sai päälleen vasta kuukauden lopussa, ja lopulta se taisi olla lähes kaksi päivää päällä.

Kai Han laittoi hanhinaamoille todisteet siitä, kuinka paljon sitä sponssirahaa tuli yhteensä junnuille kerättyä ja junnuilta vahvistus siitä, että rahat löysivät myös perille? Ei sillä, ettenkö luottaisi varainkerjääjän sanaan, mutta…
Lähinnä ihmetyttää, ettei nämä rahaa keräykseen lahjoittaneet ole pitänyt meteliä asiasta? Soittoa lehteen, somepäivitystä ja kysyisi henkilökohtaisesti TPS:ltä, onko lahjoittamat rahat tulleet oikeasti poikien kassaan. Toki selitys on yksinkertainen, jos niitä lahjoittajia ei ole.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Taas siis Jatkoajassa perkeleesti savua mutta yksi raapaistu tulitikku.

Tassa Valavuoren vihacasessa on paljon samaa kuin musiikkiporukoiden vinkunassa Lars Ulrichin soittotaidosta. Aukokaa sitten turpaanne kun olette saaneet edes 5% aikaiseksi herrojen saavutuksista.

Olen Lars Ulrich -fani, enkä ole koskaan kuullut näin törkeetä loukkausta häntä kohtaan. Häpeä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Valavuori mummorullassaan:
Valavuori: ”Miksi Huuhkajien video yrittää wokeilun uutta Suomen ennätystä?”

Kun ihminen on pieni, niin se on kaikin puolin pieni.

Tosi hyviä urheiluaiheisia live-lähetyksiä ollut muuten koko kevään.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tosi hyviä urheiluaiheisia live-lähetyksiä ollut muuten koko kevään.
Tämä johtunee siitä, että Allu kysyi alku vuodesta faneiltaan (= Kalle Palander) laitetaanko jatkossa eetteriin urheilua vai muita yhteiskunnallisia asioita. Palanderin vastaus oli ”no vittu urheilua saatana, jos vittu haluat että minä olen vittu jatkossa saatana mukana” ja näin päätyi Allu urheilua koskeviin liveihin vuodeksi 2023. Tämän jälkeen kaikki ovat saaneet seurata aivan käsittämättömän laadukkaita urheiluun puhtaasti keskittyviä livejä sekä laadukkaita vieraita. Nostan helmenä tähän Krannin vierailun ja hänen seitsemän metrin juoksunsa sohvapöytä olalla kohti heittopistettä. Tämä vierailu löi alkutahdit tälle puhtaasti urheiluun keskittyvälle uudelle Valavuori Livelle.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mikä tuossa videossa oli vaikeaa?
Siinä oli muitakin kuin valkonahkaisia persjalkoja, jollaista itsekin edustan. Voi jumalan äitee sentään, en ymmärrä mutta olenkin idiootti, toisin kuin Han joka löytää syvempiä merkityksiä komeasta videosta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aleksi Valavuori on kyllä tämän käsillä olevan aikakauden yksi surullisimmista hahmoista. Hän edustaa oikeastaan kaikella tavalla sitä, mikä nykymenossa on pielessä. Kun itse ei näytä tekevän oikein mitään oikeista lähtökohdista ja tarkoitusperistä, on vaikea kuvitella muidenkaan sellaiseen pystyvän.

Huuhkajien video oli upea. Todellinen ja totuudenmukainen. Hyvällä maulla toteutettu ja kannustava. Mun Suomeni näköinen. Täydellinen vastakohta Aleksi Valavuorelle.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aleksi Valavuori on kyllä tämän käsillä olevan aikakauden yksi surullisimmista hahmoista. Hän edustaa oikeastaan kaikella tavalla sitä, mikä nykymenossa on pielessä. Kun itse ei näytä tekevän oikein mitään oikeista lähtökohdista ja tarkoitusperistä, on vaikea kuvitella muidenkaan sellaiseen pystyvän.

Huuhkajien video oli upea. Todellinen ja totuudenmukainen. Hyvällä maulla toteutettu ja kannustava. Mun Suomeni näköinen. Täydellinen vastakohta Aleksi Valavuorelle.

Matti Nykänen ilman saavutuksia kenties? Poppikoulua löyhästi lainatakseni, kysyn en vastaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös