Millaisia reaktioita muuten tuohon Valavuoren twiittiin on tullut? Olen itse blokissa.
Valavuori taisi poltella ihan kiitettävästi siltoja jalkapallopiireihin Susijengin isoimman huuman aikoihin. Suomalainen jalkapallo oli Hanen mielestään potkupalloa ja naureskelua sekä vittuilua Suomen jalkapallon tasosta riitti yllin kyllin. Allua vituttaa kun hyppäsi jälleen kerran vankkureihin joissa ei enää ollutkaan hevosta vetämässä. Nyt sitten pitää keksimällä keksiä jotain ruikutettavaa Huuhkajista ja Palloliitosta, koska omat premium paikat löytyvät nykyisin Espanjan pikkuseurojen opastetuilta stadionkierroksilta eikä Huuhkajien täyttämältä olympiastadionilta.Valeksia vituttaa ihan selvästi se ettei Palloliitto myöntänyt hänelle ackreditointia tai vaparia otteluun. Jäi rannalle ruikuttamaan ja maximum attack taas käynnissä. Säälittävää.
Jep.Vaikkakin Gary jakaa mielipiteitä, niin tällä kertaa olen kyllä samaa mieltä. Olisi vaan jättänyt pelkkään tekstiin tuon päivityksen.
5% varaus vielä miten tilanne oikeasti on mennyt tuolla.
Helppo olla samaa mieltä, mutta vahingokseen vain ainakin someen lataamansa sisällön perusteella Valeksi tuntuu itse olevan juuri tällainen vanhempi, joka elää omia toteutumattomia unelmiaan lapsensa kustannuksella.Vaikkakin Gary jakaa mielipiteitä, niin tällä kertaa olen kyllä samaa mieltä. Olisi vaan jättänyt pelkkään tekstiin tuon päivityksen.
5% varaus vielä miten tilanne oikeasti on mennyt tuolla.
Salakuvaaminen on murroksessa.Vala saa kovasti nyt kiitosta miten pelastaa nuorten urheilun.
Vastapainona todettakoon, että aika selvästi henkilö on tunnistettavissa videosta ja tuskin mitää lupaa kuvaamiseen/julkaisuun on irronnut.
Vainvalajutut, miten tuonkin pystyy vetämään vihkoon. Kova kolumnisti kun on, niin olis varmaan osannut kirjoittaa tuon ihan pelkästään?
Toki saa kuvata mutta julkaisun kanssa onkin sitten aivan toinen juttu.Kyllä julkisella paikalla saa kuvata, mutta Varainkerjuumies esittää nyt tässä urheaa bensavarkaita Facebookissa paljastanutta huoltoasemanpitäjää. Ja toinen osapuoli ei ole rikkonut lakia.
"Joo maksa sää veros"imgur.com
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.imgur.io
Tämä oli kyllä ihan helvetin hyvä, putosin ihan totaalisesti yskänpuuskassani. Jäsen @Nosebleed edellä oli "suht" oikeilla jäljillä asian suhteen. Vaikka tuosta huutelusta olen Valeksin kanssa pitkälti samaa mieltä, niin nyt oli Heinäkengältä haban näyttö oikeaan paikkaan. Ihan uskomaton sälli tuo lokki."Joo maksa sää veros"
Ai helvetti :D. Hengenlähtö lähellä nauramisesta.
Jos et ollut nähnyt tuota videota, niin tämä on lähellä täydellisyyden huipentumaa!Mistäänhän en mitään tiedä kun en ole paikalla ollut, mutta kuulostaa siltä, että Aleksi saattanut tosiaan ihan aiheesta sanoa ja saanut sitten takaisin jotain "turpa kii, maksa sinä veros" tasoista vittuilua mille muut läsnäolijat ehkä jopa nauranut. Pieneksi kostoksi sitten kuvannut tuollaisen videon.